Hakutulokset

1. K

Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :heart: Hipsunpöpsy kamalasti hyviä ajatuksia sinulle, olen pahoillani, jaksamista! :hug: Viime yönä palattiin Espanjasta ja olipas ihanat pari viikkoa, harvoin ollaan lomalla näin paljon todella lomailtu! Eli siis vaan oltu ja nautittu, eikä...
  2. K

Tänään oli meillä np-ultra Tampereella Terveystalossa ja siellä meidän pikkuinen näytti jo ihan vaavilta ja kaikki oli hyvin! :heart: En voi uskoa... oon niin onnellinen ja häkeltynyt siitä, että minun vatsassa köllii tuollainen pieni ihmisenalku. Kätilö oli mukava ja rauhallinen, jäi tosi...
  3. K

Apua, tänään on np-ultra!!! :D Toisaalta odotan innolla, että nähdään taas pieni, mutta toisaalta kauhulla, että siellä edelleen elämää on.. viikko sitten viimeksi kyllä nähty vilkas elämänalku, mutta aina iskee jossain vaiheessa uskonpuute. Koska tuntuu, että kaikilla muilla on voimakastakin...
  4. K

Seeruminäytteistä oon käsittänyt, että se on suht tarkkaa, että on 9 raskausviikkoa täynnä kun ne otetaan, jotta ois luotettavia? Takarajakin siinä muistaakseni oli, meillä ne pitää otattaa vähintään viikkoa ennen np-ultraa, että ovat siellä sitten valmiina. Ja niillä ei kait paljon mitään...
  5. K

Enää kaksi yötä np-ultraan on.. jännittää!! :| Niin paljon, että näin jo viime yönä untakin kyseisestä tapahtumasta, joka ei tietty mennyt ihan putkeen, kuinkas muutenkaan??! :D Tää epävarmuus johtuu lähinnä siitä, että mitään kummempia oloja ei oo ainakaan viikkoon enää ollut. Lauantaina...
  6. K

Laurina samoin täällä yhtäkkiä eilen iski tajuton kipu vasemmalle puolelle selkää vähän vyötärön alapuolelle, jalat meinas mennä alta!! :( Ja sitä kipua kävellessä ja istuessa ja joka asennossa jatkuikin sitten koko päivän, huh.. ja yöllä sai tyynyjen kanssa asetella itsensä nukkuma-asentoon...
  7. K

Miwwi kun mä kävin labroissa niin sanoin, että kilpparikokeisiin menen, ja kun on se np-ultra, niin sanoin että on lääkärille aika.. ei oo niin kovasti valettakaan, ja lyhyitä poissaoloja, ei oo töissä sen enempää kyselty. Ja neuvolan saan hoidettua töiden jälkeen, kun perjantaisin on lyhennetty...
  8. K

Yönenkeli sullahan on masu jo ihan näkyvissä! =) Bluediamond mä kävin maanantaina (9+3 tai 9+6) labrassa ja tänään sain osan vastauksista, raskausarvot oli normaalit ja kilpirauhasarvot myös, leukkarit oli jo maanantaina 10,4 eli hiukan noussut, ja viime yönä heräsin siihen, että oli kurkku...
  9. K

Ihanaa kun on tullut noita blogeja, tykkään hirveästi lukea ja seurata niitä, ja varsinkin tällaisia, joissa odotus etenee samaa tahtia kuin itsellä, en ole sellaisia juuri löytänyt (vielä ainakaan)! :) luppa voi ei, toivottavasti siellä vuoto harmitonta ja kaikki olisi ultrassa hyvin! :hug...
  10. K

Heräsin yöllä kauheeseen huoleen siitä, että masussa ei ole kaikki hyvin.. :( Nyt en kyllä kestä, pakko päästä tänään käymään siellä neuvolassa, kaikki oireet on hävinneet, ja keskenmenon pelko on takaraivossa joka hetki. Toivon tietysti, että olisin vaan turhaan hysteerinen, vuotoja ei ole...

Yhteistyössä