Hakutulokset

1. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Voiko tää olla todellista? Jätti on nukkunut päikkäreitä nyt yli 5 tuntia? Täällä on ensimmäinen viileämpi syyspäivä, ehkä n. 22 astetta ja kiva viileä syystuuli, ja päästiin ENSIMMÄISTÄ kertaa kunnon kärryajelulle aamusta ja sit istuskelin puiston penkillä, yht. 2,5 h. Sit kun Jätti näytti...
  2. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Vielä kysymyksiä... Tridian ja muut jotka pumppaavat maitoa, että pääsevät vähän irtaantumaan arjesta --- kuinka paljon laskette maidon menekiksi per syöttökerta? Itse olen antanut vain 3 kertaa pullosta maitoa ihan kokeilumielessä eikä mulla ole hajuakaan, että paljonko pumpattua maitoa...
  3. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Heissan. Meillä on ollut tänään jo parempi päivä, aamulla klo 7 tosin kuumetta oli vielä tasan 38 C. Annoin vielä lääkettä ja loppupäivän lämmöt ovat olleet normaaleja. Jätti oli kuitenkin paljon uneliaisempi aina tonne iltapäivään saakka, kuuluu kans sivuoireisiin, ja reisi oli vielä vähän...
  4. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Rae, piti siis sanomani, että me huidellaan keskikäyrän yläpuolella. Että etteköhän tekin siellä käyrien välissä pysyttele. Ja vaikka ette pysyisikään, ei se mielestäni ole paha asia; kyllä nämä pojat tästä solakoituvat, kunhan liikkeelle lähtevät. Hitsi näitä rokotuksia. Me siis saatiin...
  5. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Heips. Meidän pojalla oli tänään 2kk lääkäri ja mitat olivat 6.3 kg ja 60 cm. Käyrien yläpuolella siis mennään, mutta sama se kun pelkällä rintamaidolla näin kivasti kasvetaan ja ruokahalu on kova - tää Jätti kyllä söis teidänkin tissit tyhjiks... Pirkulainen, saatiin rotaviiruslitku ja...
  6. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Moi mammat! Mun edellisestä kirjoituksesta on vierähtänyt aika kauan, vieläköhän mut muistetaan... oon kyllä lueskellut ahkerasti teidän juttuja - niitä onkin ollut oikein kiva lukea ja huomata, että samoja mietteitä ja murheita muillakin mammoilla on. Mutta kun on tarpeeksi kauan ollut...
  7. N

Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

Heipparallaa! Ihanaa, äippäloma on alkanut! Nyt jos ehtisi aktiivisemmin keskusteluihin mukaan. Olen lueskellut säännöllisen epäsäännöllisesti juttuja, mutta hattu on kuitenkin melko tyhjä fiksujen kommenttien suhteen. Mutta yritän kommentoida mieleen jääneitä juttuja. Turvakaukalo ja...
  8. N

Heinäkuun Hurmaajat Toukokuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

Heippa vaan kaikille, niin uusille kuin vanhoille! Päätin tulla kirjoittelemaan tänne taas vaihteeksi, kun uni ei meinaa jostain syystä tulla. Kaveri vielä jumppas ja nikotteli mahassa siihen malliin, et ihme jos mies ei siihen heilumiseen heränny. Mutta en valita, kiva kun masussa on elämää...
  9. N

Heinäkuun Hurmaajat Maaliskuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

Heippa Leidit ja terkkuja täältä Jenkkilästä! Onkin viime kerrasta vierähtänyt tovi... teidän juttuja olen kyllä käynyt lukemassa ihan kiitettävän ahkerasti. Juttujen lueskelu on oikein mukavaa ajanvietettä tylsän työpäivän ratoksi ja näin öisin, kun uni ei meinaa tulla silmään. Pahimman...
  10. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

Päpsy --- asun ulkomailla ja ostan (melkein) kaikki elintarvikkeet orgaanisena, myös vadelmat. Toinen suokkari (ei tosin yhtä hyvät ravintoarvot) on kun syö bulgarianjugurtin jonkin hyvän piltin kanssa. Tai sekoittaa vaan jäisiä marjoja bulgarianjugurttiin. Nennulainen
  11. N

Moi! Ilta-/välipalavinkki Päpsylle --- itse olen addiktoitunut nyt rahkaan ja jugurttiin: sekoita purkki rahkaa ja jotain lempijugurttiasi (itselläni nyt kirpakka sitruunajugurtti) ja kaada sekaan vähän jäisiä vadelmia. Jos haluat lisämakeutta, lorauta pari tippaa hunajaa sekaan. NAM! Ja on...
  12. N

Moi! Kaikki sympatiat vielä huonovointisuudesta kärsiville, itselläni on nyt kohta toista viikkoa kestänyt hyvä olo. 10 viikkoa 24/7 kestänyt krapula on väistynyt, mutta edelleenkin on todella vaikea saada itseä lenkille tai salille. Oma ajattelu on jotain tyyliin "peli on jo menetetty, sama...
  13. N

Hei taas! Kommentteja kysyttyihin kysymyksiin sekavassa järjestyksessä... Pesukone --- meillä oli Suomessa kuivaava pesukone. Kuivaus-toimintoa tuli n. 10 vuoden aikana käytettyä ehkä pari kertaa vuodessa, oli jotenkin hankala. Esim. täyttä koneellista ei voinut kuivattaa kerralla, vaan...
  14. N

Täällä toinenkin uusi tulokas tähän porukkaan: la on 12.7., ikää on kertynyt 33 vuoden verran ja esikoinen kyseessä. Asustelemme mieheni kanssa vielä tämän vuoden Jenkkilässä ja siksipäs halusinkin tänne rekisteröityä - tämä paikallinen sosiaalinen verkosto kun on sen verran suppea ja tietyt...

Yhteistyössä