sadee80 Tänään vielä tyttö tuumas, kun hain hänet hoidosta: Äiti tänään en ole yhtään puhunut, että meille tulee vauva - tämä siis tätien kuullen
Ei pieni ressukka vielä oikein ymmärrä...
Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ultrissa käyneille :flower:
Muodonmuutoksesta kyllähän tää paisuminen aina ottaa luonnolle, vaikka se normaalia onkin... mutta ainakin itellä imettäminen on kilot vienyt aika tehokkaasti ja samoihin mittoihin on päässyt - ainakin melkein - kuin ennen raskauttakin. Joten eiköhän ne muillakin mammoilla kilot imetyksellä karise, jos tieto yhtään ketään lohduttaa...
Virpi1980 meillä on VW Touran 1.9 tdi 7-paikkainen (diesel menovetenä). Välillä himottas tommosta VW Caddyä, sellasta isompaa mallia (yhellä tutulla on), ois tavaratilaa enemmän. Kumma kun meillä tää autokuume iskee aina mulle eikä isännälle
. Suksiboxin ostamisesta minäkin olen isännälle puhunut - mahtuis tavarat paremmin kyytiin
, en oo vielä tarpeeksi saanut häntä lämpeämään ajatukselle, mutta hiljaa hyvä tulee
.
Rae89 mulla on ultra maanantaina ja ultra-lapussa lukee, että ultraus suoritetaan vatsan päältä ja virtsarakko voi olla tyhjä. Vatsan päältä on suoritettu kaikki aikaisemmat ultrauksetkin OYS:ssa.
mielihaluista vielä ei ole mitään mielihaluja... Esikoista odottaessa oli mielitekona puurot - varsinkin 4-viljan puuro (ja mäku sain lapsena kammon puuroja kohtaan, enkä juuri ole niitä syönyt). Saatoin keittää kattilallisen puuroa ja ite sen syödä - siis pikkukattilallisen. Makiat taas öklötti - ja poika tuli. Tyttöä oottaessa makiat taas maistui - varsinkin suklaa.
miranha meillä mies on ollut aina kaikissa ultrissa mukana, eikä varmaan olis millään ilveellä niistä pois (pystyy järkkään työt sillaan, et pääsee mukaan työaikanakin, mutta täällä ultrat on klo ma-to klo 15-19 välillä).
Termiitti82 käsittääkseni suolainen viittaa poikaan ja makea tyttöön ja ainakin omalla sekä kavereiden kohdalla on pitänyt paikkansa. Kavarit oli päällään jätskialtaissa ootosaikana ja tyttö tuli...
Ja sykkeestä olen käsittänyt, et matala syke on pojalla ja korkee tytöllä. Oikaiskoon ken paremmin tietää. Mut omalla kohdalla pojalla on ollut matalat sykkeet ja tytöllä korkeat. Ja pojasta on tullut tuo linea negra eli ruskea viiva vatsaan.
Mullakin on tullut nyt tuota heräilyä öisin, eikä meinaa sit unta saada. Viime yönä laitoin neljän jälkeen kaverille sähköpostia ja se aamulla vastauksessa ihmetteli kuin oon ollu niin aikasten hereillä =) . Muuten olo ok. Hajuaistissa ei vielä ole tullut muutoksia, vaikka edellisissä raskauksissa olen haistanut pölyn - hassua - voiko pöly haista
. Linea negraakaan ei ole näkynyt eikä mielitekoja tullut. Ananasta syön paljon. Tänään tuli syötyä niin tulista kebabia salaatilla, että lieskat meinas suusta tulla. Arvelin, et ei tuu niin roskaruokaa syötyä, kun ottaa salaatilla eikä ranskalaisilla
. Vaikka harvoin tulee noita ruokia muutenkaan syötyä. Itse poimittuja marjoja olen myös sulatellut pakasteesta ja syönyt paljon niitä.
Mutta lopettelen tämänkertaisen romaanin tähän - jatketaan seuraavalla kerralla
, jos joku ees jaksaa näitä lukea.
SMSM ja Hippu rv 12+5