Hakutulokset

1. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

JaKa - en tiedä onko se hankaluus just Britaxin ominaisuus, vai ovatko noi turvaistuimet yleisesti hankalia vielä tämän ikäisille ja kokoisille vauveleille. Tai ne voi olla hankalia vaan meillä, koska Jätti ei niin hirveästi diggaa autoilusta. Ensteks, Jättiä on hankala saada istumaan...
  2. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Nukkumisraportti: Jätti nukahti vielä paremmin kuin eilen, tietty oli pientä kitinää ja murinaa, ja tuota unirätin haromista kasvojen päälle. Jätti vaan alkaa huutelemaan, jos rätti jää naaman päälle ja jokainen raaja vispaa eestaas, on ihan kuin koppakuoriainen väärinpäin. Nyt nukahtamisen...
  3. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Tracy Hoggin nukutusmetodit kunniaan! Meillä mentiin nyt unille kolmatta iltaa näiden neuvojen mukaisesti ja tämä ilta on ollut helpoin ilta kahteen kuukauteen. Meidän ongelmana ovat olleet toista tuntia kestävät iltaraivarit, nukahtamisen vaikeus, lohtutissin ja hyssyttelyn tarve, herääminen 30...
  4. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Ihanaa, uusia mammoja! Minttuliini76 --- meillä huudettiin kaukalossa myös lähes tauotta ensimmäiset 3 kk. Oli aivan sama, oliko kaukalo autossa, rattaiden päällä, ostoskärryssä vai lattialla. Oletko yrittänyt kokeilla ottaa kaukaloa esim. olohuoneen lattialle ja istuttaa siinä? Voisit...
  5. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

mietiskelen täällä fb-ryhmään liittymistä. näkyykö ryhmäläisyys tai siihen liittyminen jotenkin kavereilleni - esim. omalla seinälläni tai sit siellä news feed -osiossa? kehitin tästä nyt vissiinkin ittelleni jonkin ongelman... Jätti inisee unissaan omassa sängyssä ja imee peukaloa...
  6. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Mitsku - en oo myöskään koskaan kuullu keinutassuista. Ihan pakko hommata! Tänks! Olivia - juu, uusia reffejä kehiin joo! Ja täällä selkä on ihan jumissa, ei niinkään hartiat. Jos satun aivastamaan aamulla just ku oon noussu sängystä, tuntuu et joku iskee puukolla lapaluiden väliin. Auts. Oon...
  7. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

kaardemummma --- kokeile (jos et jo ole) antaa Sulolle illalla omaan sänkyyn joku sinun ihanan hikinen t-paita unirätiksi. meillä kokeiltiin tätä tänään ensimmäistä kertaa ja piiiiiiiiiitkään aikaan Jätti ei huutanut, ei sitten kertaakaan, omassa pinniksessä ja nukahtikin melkein itsekseen...
  8. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

ai hitsi ku rupes harmittamaan kun missasin noi viime perjantain tärskyt. hmph. mutta ens kerralla me tullaan, jos ollaan paikkakunnalla. rouva saga - meillä oli rohinaa ja räkäisyyttää varmaankin parisen viikkoa yhteensä ja tosi ikävältä kuulosti, varsinkin öisin. eikä siihen oikeen mitkään...
  9. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

kiiviläinen --- me käydään suihkussa joko siten, että mies tuo Jätin mulle suihkuun ja hakee sen sitten pois kun ollaan valmiita, tai jos olen yksin teen siten, että otan Jätin köllöttelemään kylppärin lattialle hoitoalustalle (helppoa kun ei vielä käänny selältä massulleen) ja pesen ensin...
  10. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

rouva saga --- aloin miettimään sun kommenttia tosta aikaisesta nukkumaanmenoajasta, että voiskohan olla meidän kohdalla sittenkin näin, että meidän aikainen nukkumaanmenoaika (siis jos vältytään parin tunnin iltaraivareilta) kostautuu noilla levottomilla aamuyöntunteina. Hmmm... täytyykin vähän...
  11. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Hyvä yö - niin suhteellinen käsite. Jos Jätti herää tissittelemään yöllä vain 5 kertaa, kakka turahtaa yhdesti vaippaan ilman kakkajumppaa ja vaipan vaihdon jälkeen nukahdetaan 30 min sisään, meidän yö on ollut aivan loistava! Nyt kuvioihin on tullut mukaan iltaraivarit. Jo pelkästään...
  12. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Moi! Jätti on vihdoin täysin terve, jee! Kuume, nuha, yskä, itku ja lopulta myös korvatulehdus kesti sen puoltoista viikkoa. Korvatulehduksen diagnoosi oli helpotus, jotta sille itkulle ja levottomille öille saatiin selitys. Yötkin nyt nukutaan. Ja tisutellaan varmaankin 6 kertaa. Huoh...
  13. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Moi! Jätti on vihdoin täysin terve, jee! Kuume, nuha, yskä, itku ja lopulta myös korvatulehdus kesti sen puoltoista viikkoa. Korvatulehduksen diagnoosi oli helpotus, jotta sille itkulle ja levottomille öille saatiin selitys. Yötkin nyt nukutaan. Ja tisutellaan varmaankin 6 kertaa. Huoh...
  14. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Tää sairastelu on ihan persiistä. Jätillä on taas kuumetta, 38.7 C, onneksi sain lääkäriajan illalle. Ihan hirveä huuto ollu välillä ja nyt makaa sängyssä aika apaattisena. Annoin tuossa äsken 125 mg Panado-supon, toivottavsti alkaa pian vaikuttamaan. Surkeeta kattoo tuollasta lapasta. Nii...
  15. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Sain kuin sainkin kahlattua kaiken tekstin läpi. Joka päivä olen yrittänyt kuroa kiinni tekstiä, mutta oma aika on ollut aika vähissä. Mutta joo, olemme vihdoin Suomessa! Ihan mahtavaa! Tosin, Suomi-arki on lähtenyt käyntiin todella nihkeästi: ensin Jätti kärsi aikaerosta muutaman yön...
  16. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

julki-imetys --- vitsi ku musta on ihanaa, että Suomessa julki-imettäminen on vielä jokseenkin hyväksyttyä. Itse olen nähnyt näiden vuosien aikana täällä Jenkeissä tasan yhden julki-imettävän äidin. Tai no, jos ei lasketa puistoissa pusikoiden takana imetysessun alla imettäviä. Itse olen...
  17. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Aivan ensteks; miusta on niin ihanaa kun tänne tulee uusia mammoja kirjoittelemaan! Täällä on ollut vähäsen kiirusta muuton kanssa; tavarat seilailee tällä hetkellä jossain päin Atlantia ja me ollaan lomailemassa tien päällä pari seuraavaa viikkoa. Yritetään näin minimoida muiden nurkissa...
  18. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Taas kysymyksiä... perhepedistä --- kenellä nukutaan perhepedissä? Meillä menee vaihtelevasti; jos nukahdan itse syötöllä tai lasiskotuttaa, jää Jätti siihen viereen nukkumaan. Ensimmäisen unipätkän (4-6 h) Jätti siis nukkuu omassa sängyssä. Nyt olenkin huomannut, että niinä öinä kun Jätti...
  19. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Olivia --- hyvä kysymys, on ollut itselläkin tarkoitus kysyä tosta kantoliinailusta samaa asiaa. Meillä käytetään myöskin, ei ihan joka päivä kuitenkaan. Haluaisin käyttää enemmän ulkona, mutta kun meillä on pari päivää poislukien jatkuneet +30 helteet, että on siis liian kuuma pitää...
  20. N

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Morjens! Täällä on massu täynnä Ikean lihapullia. Jätti tosin sai nälkäraivarit shoppailureissun loppupuolella ja mun piti kiiruhtaa autoon imettämään. Niinpä mulla jäi ostamatta kaikki suklaat ja muut Ikea-herkut, ehkä hyvä näin. Raskauskiloja kun on vielä jäljellä se 11. Autossa imettäminen...

Yhteistyössä