Apuaaa, koska toi laps herää.. Nukkuu vaunukopassa lattialla, vaikka tultiin kotiin jo miltei tunti sit. Kirjoitan ne pari minsaa, kun tää rauha vielä kestää..
Meillä tosiaan
rintakumi jäi historiaan sinä päivänä, kun asiasta raportoin. Kertaakaan ei oo sen jälkeen käytetty. Imetyksen aloitus kyl sattuu hieman (eikä niin hiemankaan), mutta sou not. Ehkä ajan mittaan nännit tottuu tähän shokkiin, kun ei ookaan enää silikonia suojana
Todella outoa on se, miten Sulon ruokailukulttuuri muuttui kumin poistumisen myötä. Ennen syötiin parin tunnin välein hartaasti miltei puoli tuntia kerrallaan, mutta nyt hörppästään 5 minuutin maidot ja sitten on taas tunnin päästä nälkä. Tai siis tiheämmin, mutta paljon lyhyemmin syödään. Ei nyt siis koko ajan tunnin välein, mutta kuitenkin. Eikä siis yöllä onneksi tunnin välein
Mistä tää vois johtua? Se myös osaa nyt paljon selkeämmin ilmaista nälkänsä: kun istuu sylissä naama poispäin musta, alkaa kääntää päätään taakse mun rintaa päin ja sillee hysteerisesti läähättämään
Tai no, toi nyt kuulosti oudolta, mutta sillee selvästi ähisemään että ruokaa, ruokaa. Ennen ei ollut sellaistakaan. Jännää!
Oon tänään
ekaa kertaa kaksin yötä Sulon kaa. Oon täysin paniikissa. Oon varma, että se muuttuu ihmissudeksi keskiyöllä tms. Miten voikin pelottaa oma vauva?!
Kiinteiden myötä
kakka on mennyt meillä vähän liiankin kovaksi ja papanamaiseksi. Eli ei löysyysongelmaa, mutta miltei päinvastaista. Pitänee ostaa luumusosetta. Ostamani hieno Provencen vihannekset -luomusörsseli kera oliiviöljyn ja persiljan oli eka ruoka, joka oli Sulon mielestä aivan ahterista. Suostui se sitä pari lusikallista syömään. Hedelmäsoseita vedettäis vaikka litra kerralla. Ruokailu loppuu aina turhautuneeseen huutoon, en tiiä miksi.
Sulon kropassa on
kuivia läiskiä, pelkään atooppiseksi ihottumaksi. Ainakin ystävien atooppiset ihot tuntuu just siltä. (Ikään kuin lääppisin päivät pitkät atoopikkokavereita..
) Täytyy kysyä neuvolassa.
Apuaaaaa pelkään koko ajan että koppa alkaa tutisemaan. Haluan kirjottaa hetken päiväkirjaa ennen sitä, joten otan hatkat! Muiii ja mukavaa lauantaita!