Onpas täällä ihanan vilkasta keskustelua! Omat kirjottelut on vähän jäänyt, kun mies oli lomalla ja oltiin reissussakin muutama päivä. Se turvakaukalossa 4h istuminen (jota etukäteen panikoin) meni pojalta ihan ok. Otti kahdet 40 minsan unet. Kumpaankin suuntaan mentäesä ekalla kerralla nukahti ihan noin vaan, muutaman imun annoin tuttipullosta maitoa. Tokalla kerralla sitten tulikin vähän kovempaa itkua, mutta onneksi sammu lopulta. En mä ilman sitä pumpattua maitoa lähtisi, se kyllä auttoi.
Valituspaniikkipätkä: Ekaksikin tänään on 3kk neuvola ja rokotusten jälkiseuraamukset pelottaa. Kivaa kuitenkin on, että saa tietää vähän miten poika on kasvanu. Tokaksi, pojalle on tullut ihan HIRVEETÄ ihottumaa vaippa-alueelle ja ihottumaa on myös kaulan alla, korvien takana, kainaloissa ja jopa ihan vähän yrittää pukkaa ihottumaa silmien alle. Siis näyttää niin klassiselta atooppiselta ihottumalta (joka ei olisi mikään ihme, koska mulla on atooppinen iho ja ihottumien&allergioiden kanssa on eletty lapsesta asti). Huomenna on aika lastenlääkärille, joka on erikoistunut allergioihin ja ihottumiin. Onneksi on se vakuutus, että voi kiitää samantien yksityiselle. Onko muuten teillä jotka käytätte kertiksiä jokin
vaippamerkki mikä ei sovi? Meillä oli aluksi Pampers, jonka jälkeen koitettiin Liberoa. ihottuma ei mennyt pois, mutta ei pahentunutkaan Liberosta. Sitten laitoin viime yöksi Pampersin ja voi hyvää päivää kuinka tulipunanen ihottuma oli aamulla. Voiskohan se ärtyä sittenkin noista Pamperseista?
Meillä on yöllä ollut kanssa aika paljon
viuhtomista, juuri samanlaista mitä täällä on muutkin kuvaillu. Eilen koitettiin olla yksi päivä ilman Disflatyliä, mutta siitä seurasi superähisemistä ja itkua koko saakelin yö, kun pieru ei tullutkaan niin helpolla. Eli Disflatylista voi siis sittenkin olla jotain apua.
Musta kanssa välillä tuntuu, että maito loppuu jotenkin kesken rinnoista. Etenkin eilen oli tällanen ilta. Oli todella lähellä, etten hyökännyt hakemaan pakastimesta lisää maitoa. Mutta mulla on kanssa varmaan vähän ollut se juominen heikoissa kantimissa. Kaivoin tuolta kaapista sen imetysteen ja nyt täytyy alkaa sieneksi.
Viime viikolla oli ihanaa
omaa aikaa, kun miehet jäi kotiin ja meikäläinen hyökkäsi kaupungille shoppailemaan. Sen verran tehokkaasti sain visaa vingutettua, että tällasia irtiottoja täytyy vähän varoa
Teki kyllä todella hyvää! Seuraavaksi olis vuorossa kampaajareissu.
Meillä ei edelleenkään
käännytä, eikä mitään sen suuntasta ole havaittavissakaan. Sen sijaan nyrkkiä poika tunkee suuhun, samoin harsoa ja kuolaa valuu. Voiko ne ikenet kutittaa jo nyt 3kk iässä
hampaiden tulon takia? Mun mielestä poika on ollut vähän ärtyneempikin, vaikka toi ihottuma saattaa kyllä olla osasyy.
Hug ja Hurmuri 3kk + 1 pvä