Heippa täältäkin pitkästä aikaa! Mäki luen joka päivä monta kertaa teiän juttuja, mut on muka niin "kiire", ettei ehdi ite kirjottamaan. :ashamed:
Meidän poitsu on nyt siis pari päivää yli 3kk ja osittaisimetyksellä mennään. Paino ei noussu aluksi riittävästi ni neuvolantäti käski antaa korviketta, ja sille tielle on jääty. Mut ei se mua oo missään vaiheessa haitannut, helpottanut vaan, kun tietää että vauva tulee kylläiseksi. Ja voi sitten iteki välillä lähteä johonkin, ja isä saa syöttää poitsun.
Kiinteistä, mäkään en haluis vielä antaa, tavoite on sama kuin Olivialla, että jos tonne 5kk+ pystyis vaan imettämään/antamaan korviketta. Tietty jos ei maito riitä, ni sitten annetaan.
Julkiimetyksestä Kotona imetän olkkarissa, oli sitten kuka tahansa kylässä. Ne voi sitten kattoa muualle jos se on ongelma. Mutta missään "julkisella paikalla" en oo vielä toistaseksi imettäny, yleensä ajotetaan noi reissut niin, ettei Tenholla ole nälkä. Mutta kyllä kai mä voisin imettää ihan missä vaan, mut samaa mieltä siinä, ettei mikään vessa kyllä kiinnosta.
Meiän poitsu on tuleva koripalloilija, pituutta 3kk neuvolassa oli 65cm! =) Ite oon ollu ton pitunen varmaan 1-vuotiaana
Painoakin oli 6310g. Meillä oli rokotusilta itkuisempi kuin yleensä ja vähän oli lämpöä, mutta siihen se onneksi jäi!
Mulle jäi 5 kiloa synnytyksestä, eikä ne mihinkään oo lähtenyt. Kyllä alkaa aika paljon ahdistaa noi makkarat, haaveilen että ensi maanantaina pääsisin jo zumbaan!!
Onko teillä pikkuset ollu jo hoidossa kuinka paljon? Meillä Tenho on jonkin verran ollu, pääasiassa mun äidin luona hoidossa pari kolme tuntia kerrallaan. Hyvin on ainaki toistaiseksi menny
Ja mummi on onnessaan!
Tsemppiä kaikille väsyneille!!! Meillä heräillään kaksi kertaa yössä, mutta yhteensä silti saan n. 8 h unta. Ois se kyllä ihanaa nukkua 12h putkeen
Tuli aika omanappaista, mut koitan tsempata ja kirjoitella vähän useemmin!!
Monkki ja Tenho 3kk ja 4päivää