Hakutulokset

1. M

Linoleumlattia, miten joku voi haluta tällaisen asuntoonsa?

Ootko poistanut vanhan vahan ja laittanu uuden ennenkuin muutit? Tuli vaan mieleen, voisko olla et vuokra-asunto kun on, niin sitä ei oo hoidettu mitenkään..
  2. M

Linoleumlattia, miten joku voi haluta tällaisen asuntoonsa?

Eiks linoleumin pitäis just olla kulutusta kestävä ja helppohoitoinen, sitähän käytetään siks paljo julkisissakin tiloissa? Vai onks mulla nyt menny materiaalit päässä sekaisin?
  3. M

Mun mies näytti oppikirjoja työhaastattelussa, olikohan vähän outo?

Oli ne ihan asiaan liittyviä, eikä mitään romaaneja, mutta on se aika kummallista cv:ssä luetella muutama kirja jonka on lukenut. No, ehkä hän oli ylpeä saavutuksestaan kirjallisuuden parissa.
  4. M

Mun mies näytti oppikirjoja työhaastattelussa, olikohan vähän outo?

Kerran tuli vastaan työhakemus (it-alalla myöskin), jossa henkilö oli luetellut kirjoja joita oli lukenut. Mun mielestä se oli tosi pöljää.
  5. M

Huono aamu

Kolme kantapalaa.. :D Toivottavasti päivä etenee paremmissa merkeissä. :)
  6. M

Kuinjka paljon on asuntolainan korko tällä hetkellä?

No riippuu ihan mikä korko on valittu ja kuinka hyvän marginaalin saa neuvoteltua. Tuolta löytyy korot: Korot | Kauppalehti.fi
  7. M

Mitä tekisitte ylimääräisellä 3tonnisella?

Täältä kans ääni matkalle!
  8. M

Kangashousut jossa vyötärönympärys 78cm, mitähän kokoa nää on??

Riippuu paljon housujen mallista. Matala vyötärö on kokoon nähden toki leveämpi, kuin vyötärön mittauskorkeudelle nousevat.
  9. M

Oudot patit ruokailun jälkeen

Ootko merkannut myös mausteet ja lisäaineet?
  10. M

Verotuspäätös 2010 tuli...voiko sitä vielä muuttaa?

Tuolta löytyy oikaisuohjeet: Verohallinto > Muutoksen hakeminen tuloverotukseen - henkilöasiakas
  11. M

Mikä sinua ilahduttaa tänään?

Mun flunssa alkaa hellittämään! =)
  12. M

Kutiava luomi

Jos luomi on pahasti hiertyvässä paikassa, kannattaa se käydä poistattamassa. Helpommalla pääset, eikä tarvi huolehtia. Mulla oli niskassa kohollaan oleva luomi joka mm. hiuksia harjatessa helposti nirhautui. Se oli yks nippasu vaan, kun se poistettiin.
  13. M

Onko nää kengät harmaat vai vaaleanruskeat?

No mun silmään siinä on sekä harmaata, että ruskeaa..
  14. M

Stockmannin esitteet

Merkitään valtava ovh (vaikka tuote ei ikinä olisi ollut siihen hintaan myynnissä) ja sitten pikkiriikkinen alehinta, jolloin pihit tarjoustenperässäjuoksijat ostavat tuotteita mitä eivät edes tarvitse, ihan vaan "kun halvalla sai". :D
  15. M

Maksaako snnyttämine?

Hyvä tietää tuokin menoerä, en ollu ees ajatellu koko asiaa.
  16. M

boolista kysymys

Makuja on joka lähtöön, niin suosittelen että teet etukäteen koelasillisen mittasuhteilla mitä ajattelit, niin voit sitten tarvittaessa fiksata esim. makeutta vaihtamalla osan spriteä soodaksi tai toiseen suuntaan lisätä vaikka sangrian määrää tai jotain likööriä lisämauksi ja -makeutukseksi.
  17. M

Saako synnytyssaliin ottaa mukaan oman tietokoneen?

Hehe, nytkö tulee jo kohta riita siitä et jotkut onki yhtäkkiä samaa mieltä. :D
  18. M

Voisitko kuvitella muuttavasi asuntoo, jossa on ollut laaja vesivahinko?

Vuokralle kyllä (itselle en ostaisi).
  19. M

Korjatut veroehdotukset tuli!

Mä hölmöilin viime vuonna ihan huolella ja sain melki ton kokoset mätkyt. :D

Yhteistyössä