Kutiava luomi

• Viestiketjun aloittaja luomiongelma
  • Ensimmäinen viesti
luomiongelma
Mulla oli aiemmin jo yksi kutiava ja jomottava luomi. Se suurentui ja rintaliivit hankasi sen lopulta irti. Se kutisi ja vuosi verta loppuvaiheessa paljonkin. Nyt tuli uusi luomi ja sekin kutisee, mutta ei ainakaan vielä ole jomottanut.
Onko normaalia, että luomet kutisee? Tuntuu tosi typerältä varata pikkuisen luomen takia aikaa lääkäriltä. Mulla ei ole muualla luomia. Vain tämä yksi kiusallinen.

"vieras"
Kyllähän kaikkia oireilevia luomia kannattaa näyttää lääkärille ihosyövän takia, mutta todennäköisesti tuo luomi on ärtynyt liivien hankauksesta. Sellaiset on hyvä poistaa, niin ei tarvi kärsiä kutinasta ja hankauksesta.

Jos luomi on pahasti hiertyvässä paikassa, kannattaa se käydä poistattamassa. Helpommalla pääset, eikä tarvi huolehtia.

Mulla oli niskassa kohollaan oleva luomi joka mm. hiuksia harjatessa helposti nirhautui. Se oli yks nippasu vaan, kun se poistettiin.

pian kolmen äiti
Aina kannattaa kysyä, se pieni ja typerä luomikin voi olla pahimmillaan tikittävä aikapommi. Onko tämä uusikin kutiava luomi jossain hankaumapaikalla? Käypäs lääkärissä. Sittenpähän ei tarvitse murehtia asiaa enempää, kun selviää tilanne ja parempi vaan, jos tuleekin turha reissu lääkärille.

Yhteistyössä