Mitä tekisitte ylimääräisellä 3tonnisella?

• Viestiketjun aloittaja "nelli"
  • Ensimmäinen viesti
"nelli"
Eli rahaa on säästössä ihan tarpeekseen mutta 3tonnia tulis veronpalautuksia mulle ja jotain haluaisin ostaa tai tehdä piristääkseni itseäni avioerosta ja vanhempieni äkillisestä kuolemasta. Olo on kurja, eikä sitä rahalla muuteta mut jos edes hetkeks

"Tiina"
[QUOTE="nelli";24546579]Eli rahaa on säästössä ihan tarpeekseen mutta 3tonnia tulis veronpalautuksia mulle ja jotain haluaisin ostaa tai tehdä piristääkseni itseäni avioerosta ja vanhempieni äkillisestä kuolemasta. Olo on kurja, eikä sitä rahalla muuteta mut jos edes hetkeks[/QUOTE]

Mitä olet aina halunnut, osta se tai varaa matka :).

lp
Mä lähtisin kanssa unelmieni matkalle. Itse oon myös haaveillut sellasesta moottoroidusta sängystä, mihin en ikinä normaalisti tuhlais rahojani, mutta tollasessa tapauksessa voisin harkita sitäkin.

car
Jos hemmottelua ajattelisin niin ;reissu ja kotiin siivooja muutamaks siivouskerraks. Todellisuudessa varmaan maksaisin lainaa pois tai laittaisin säästöön auton vaihtoa varten. Mut jos pitäis piristää itteään niin pois kotoa ja rästissä olevat kotityöt pois.

"mie"
a) tarkistaisin jatkossa mun verotuksen paremmin, jotta ei tarvitsisi valtiolla vipata joka kuukausi 250euroa
b) osaisin jotain, mitä olen aina halunut. Itse voisin mennä esim- sohvakaupoille ja pistää sen 3000 menemään ihanaan sohvaan :)

kökköliini
maksaisin visan pois ja osan opintolainoista ja muutamalla satasella menisin lasten kanssa lelukauppaan ja ostaisin kummallekin just sen lelun minkä ne vaan keksisi haluta sieltä, hinnalla ei väliä.

Yhteistyössä