Hakutulokset

1. M

Saako synnytyssaliin ottaa mukaan oman tietokoneen?

Kiitti "..", mä en oo käyny sairaalassa aikoihin. Ennen vanhaanhan oli jo ulko-ovissa kiellot et kännykät pois päältä, hyvä kuulla et saa osastolla vapaasti käyttää.
  2. M

Saako synnytyssaliin ottaa mukaan oman tietokoneen?

Mä varmasti pärjäisin synnytyksen feisbuukitta, mut saako siellä sairaalassa olla osastolla oma lappäri ja puhelimet yms. käytössä?
  3. M

Korjatut veroehdotukset tuli!

Mä elän vielä jännityksessä, toivottavasti ois hyvät palautukset.
  4. M

Hei!! jos oon pamin jäsen ni kuulunko siihen työttömyyskassaan?

Ah, PAMilla saattaakin sitten olla samassa, mun liitossa ei oo ni lähin heti yleistämään. :)
  5. M

Hei!! jos oon pamin jäsen ni kuulunko siihen työttömyyskassaan?

Soitapa liiton jäsenpalveluun ja varmista asia. Työttömyyskassa ja liitto ovat eri asia, mutta kassaan liittyminen on usein samalla lomakkeella liittoon liittymislomakkeessa joten saatat hyvinkin olla myös kassan jäsen.
  6. M

Kumpi on virallinen laskettu aika?

Ok, jos vakuutuslomakkeessakin mainitaan, että pitää laittaa tuo 'todennäköisin laskettu aika' niin kai se on järkevintä laittaa sama joka paikkaan. :)
  7. M

Ok, eli käytännössä saan käyttää virallisille tahoille kumpaa laskettua aikaa haluan?
  8. M

Ekalle kysyjälle: neuvolakortissa on kaksi kenttää 'Laskettu aika'=kuukautisista ja 'Todennäköisin laskettu aika'=ultrasta. Mariehos: Tiedän kyllä, ettei lapset kellon kanssa synny, kysyinkin, et kumpi on virallinen laskettu aika. Kun mm. äitiysloman alkaminen määräytyy lasketun ajan mukaan...
  9. M

Eli onko se tuo neuvolakortin 'Laskettu aika' vaiko 'Todennäköisin laskettu aika'? Oon löytänyt vanhoja ketjuja asiasta, ja niistä en kyllä oo yksioikoista vastausta saanut. Onks tässäkin nyt jotain neuvolakohtaisia eroja?

Yhteistyössä