Hakutulokset

1. M

** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

Hyvää päivää tänne yleisellekin puolelle! Ihan vaan pikapikaa huutelen Jadeylle, että laitoin sulle yksityisviestiä kun huomasin tuolta kerhon puolelta että asutaan lähekkäin.... En vaan ole ollenkaan varma, tuliko perille...? Jos vaan suinkin tuli, niin ilmotatko mulle? Kiitos! =) Eipä...
  2. M

***Toukokuun Toivotut***Marraskuussa***

Pikaiset terkut ultrasta! Eli käytiin tänään uusintaultrassa mittailemassa niskaturvotukset ja lukema oli 1.0mm. Kävin sitten myös verikokeissa ja palautin pissanäytteen. Kaikki on siis hienosti toukalla. Kätilö sai mittojen perusteella rv 12+0 eli mutta laskettua aikaa eivät tietenkään sen...
  3. M

Heippa! Ihan ekaks kommentoin sulle haaveilija87: Kun odotin tuota meidän neljättä ja opiskelin+tein 3vuorotyötä sairaalassa, aika nopeasti sovittiin työpaikalla, ettei mun tarvitse tehdä yövuoroja niin tiheään ja raskauden edetessä lopetin ne sitten kokonaan. Ja muutenkin tuolla mun...
  4. M

Huomenta! Täällä on tänään rv 11+0 ja maha tosiaan näkyy... : / edellisestä synnytyksestä kun on vaan 5kk niin ei ole kroppa edes palautunut vielä. Mutta en ota tästäkää paineita. Liikkeitä en tunne vielä enkä ole niitä edes kuulostellut. Pahoinvointi on nyt (toivottavasti) kokonaan...
  5. M

Huomenta! Ihan pikaiseen vaan ilmoitan, että kävin eilen pyytämässä pääsyä kerhoon =) Eipä muuta. Tänään ihan loisto olo, ihmeellistä! Maybaby 10+3
  6. M

Jonnalle :hug: ja tsemppiä uuteen yritykseen, kun sen aika on! Ihan liian moni on täällä joutunut kohtaamaan surun... :( jospa nää huonot uutiset nyt jo pikku hiljaa loppuis. Täällä oli tänään np-ultra ja kaikki oli ok. Laskettu aika muuttui, virallinen on nyt 28.5. (saa muuttaa tuonne...
  7. M

***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

Huomenta! =) Ihanan rentouttava kylpyläviikonloppu vietettiin miehen kanssa! Nyt pitäis sitten jaksaa tätä arkea, mutta jo sunnuntai-iltana meni vati nurin isojen poikien kanssa ihan totaalisesti... :headwall: tää on nii tätä, ihanaa arkea...huoh... Nelli79: Kyselit tota mun laskettua...
  8. M

Moi! Äkkiä tänne rustailemaan ennen kun lähdetään kylpylään, oon niiiiiiiin innoissani!!! =) Mulla on äitiysfarkut olleet jo jonkin aikaa käytössä kun tuosta nelosesta ei toi maha kerinnyt edes pienenemään... Sit omistan mustat mammahousut, noilla kahdella meinaan selvitä. Pari...
  9. M

Heippa! Huh, onpas tullut tekstiä tänne! Täällä on oksenneltu lähes päivittäin ja paha olo velloo muutenkin :x toivottavasti jo kohta helpottais... kananuudelit on nyt ne, jotka helpottaa oloa. Sain aamulla ihania uutisia kun kaverini sai 3. lapsensa: tyttö tuli mitoilla 4105g ja 51cm =)...
  10. M

Päivää! Täällä odotellaan mummia ja vaaria hakemaan isot pojat Ruotsin reissuun, pikkusen tuntuu olevan pojilla matkakuumetta... Myrskyä on luvattu illaksi/yöksi merelle, saas nähdä miten kundien käy, oksettaako laivalla :x Eli täällä laskeutuu kohta ihana rauha pariks päiväks, jee! =)...
  11. M

Huomenta toukokuiset! Kuume iski aamuyöllä, mittari näytti tasan 38c : / Täällä tuhruttelu on loppunut, ihanaa! Ja lupasin myös minä itselleni, että nyt loppuu stressaaminen keskenmenosta, ei siihen voi itse kuitenkaan vaikuttaa. 2 keskenmenoa on takana, rv 6 ja 13. Mutta nyt siis...
  12. M

Päivää... :| Täälläkin aamulla hyppäs sydän kurkkuun kun pissalla kävin: valkovuoto muuttunut semmoseks rusehtavaks tuhruks, ei ainakaan vielä varsinaista verta mutta niin tuo viimekskin alkoi kun meni edellisessä raskaudessa pojan kaksonen kesken :'( Siteen laitoin , mutta siihen asti ei...
  13. M

Mitä mieltä nimestä Tytti?

:laugh: No sehän on maailman parhain nimi!!! 34 vuotta tuota nimeä kantanut...
  14. M

Huomenta! Ihanaa, että täältä löytyy muitakin kohtalotovereita, joilla oksennus lentää ja ällö olo vaivaa... ;) Eilinen neuvola meni ok, en ottanut mitään papereita sieltä kotiin koska kaikki on kuitenkin niin tuoreessa muistissa vielä. Ja tosiaan neuvola menee nyt vielä noilla mun...
  15. M

Huomenta! Eilinen oli aivan kamala päivä, aamusta iltaan yrjötti :x pitää yrittää olla onnellinen näistä oireista... Kohta olis eka neuvola. Hassua, reilu vuosi sitten olin samalla asialla kun tää junior ilmoitti tulostaan :laugh: Mulla on maailman ihanin terveydenhoitaja, hän on ollut...
  16. M

Toukokuiset

Huomenta, hyi yrjö... :x paha olo velloo sisuksissa, ihanaa... Eilinen varhaisultra onnellisesti takana ja siellä se oli, meidän pikkuvitonen, ihan oikeassa paikassa ja sykekin näkyi :heart: Laskettu aika siirtyi parilla viikolla eteenpäin eli on nyt 30.5. Pysyn siis nippanappa toukokuisissa...
  17. M

Minnäi ja neiti81... :hug: voi paska... :( pahoitteluni!!! Meillä ultrassa näkyi pienenpieni papunen ja sykekin näkyi. Huh, nyt voi hengittää vapaammin. Laskettu aika muuttui ihan niinkun tiesinkin, mutta gyne oli kyllä vähän outo, ei pystynyt ihan varmasti viikkoja mulle sanomaan... (?)...
  18. M

Huomenta toukokuiset! |O Väsyttäääääää!!! Täällä ollaan maha kuralla tän päivän varhaisultran takia ja on tosi paha olokin :x ehdittiin jo kerran se perumaankin rahatilanteen takia, mutta mun on PAKKO päästä sinne, että saan rauhan ( siis tuon tuoreen sektion takia) Tuntuu, että lauantain...
  19. M

Toukokuiset

Iso Halaus ja voimia sulle karvatonkoira! :hug: Ja onnea uuteen yritykseen!!! fariini: Kitos onnitteluista! =) Onhan tämä aika mieletön juttu kyllä, mutta myös tämä pikkuvitonen on haluttu ja toivottu lapsi, vaikka tulikin aika haipakkaa tuo plussa. Vieläkin on välillä tosi epäuskoinen olo...
  20. M

Uus pino, jippii! :cool: Että voi ihmistä väsyttääääääää!!!! |O|O|O Hurja väsymys iski eilen. Kesken päivän putosin kuin eno veneestä sohvalle pariks tunniks kun vauvakin nukkui. Ja tänään sama juttu, heti klo 9 tuli otettua muutaman tunnin unet ja taas olis ihan valmista kauraa unten...

Yhteistyössä