Hakutulokset

1. M

***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

Heips toukokuiset naiset! =) Oli pakko perua se varhaisultra paskan rahatilanteen takia :kieh: Katottiin miehen kanssa tota valtavaa laskupinoa ja todettiin, että on pakko odottaa sinne np-ultraan asti :( ja hirveen itkupotkuraivarin sain sen kunniaks... hormonit, heh :whistle: No, onneks...
  2. M

Toukokuiset

Heips tännekin! Mukaan liittyy viidettä lastaan odottava 34-vuotias äiti Helsingistä =) 3 vanhinta poikaa (12v, 9v ja 6v) on edellisestä liitosta, 4. poika on nyt 4kk ja nykyisen miehen kanssa siis eka yhteinen. Päätettiin tuon hra. nro 4 jälkeen että meidän perheessä on vielä tilaa yhdelle...
  3. M

PÄIVÄÄ! =) Ihan ensin Calypsolle tsemppiä! Toivottavasti olis vaan joku harmiton juttu sulla!!! :hug: Tää teki taas testin... :ashamed: :D :laugh: ja kyllä se plussa vaan siihen testiin aina tulee, joten uskottava se on, että joku tuolla masussa on kyydissä! Hullu mikä hullu, kun ei...
  4. M

Hello! Soittelin aamulla kätilöopiston äippäpolille ja sit vielä olin yhteydessä omaan neuvolaani. Kättärin kätilö oli aivan ihana; hän sanoi, ettei mun huoli ole ihan aiheeton, mutta että meillä täällä kuulemma tämmösiä raskauksia seurataan ylimääräisillä polikäynneillä ja ultrilla. Sanoi...
  5. M

Sanmar82: Pahoitteluni!!! :hug: Mulla on kaveri, jolla l.a marraskuun puolivälissä. Hänellä oli ennen tuota onnistunutta raskautta 4 keskenmenoa peräjälkeen ja kävivät miehensä kanssa tutkimuksissa, mitään varsinaista vikaa ei löytynyt paitsi just veren hyytymistekijöissä. Kaverini alkoi...
  6. M

Huomenta! Hyvinnukuttu yö takana, ihanaa! Pikkumieskin nukkui tosi hienosti, vasta aamuyöllä viiden maissa heräsi ekan kerran ja nyt vielä jatkaa uniaan. Tuli tuossa mieleen, että olisko täällä ketään viisasta, jolla olis jotain tietoa tuosta sektion jälkeen raskaaksi tulosta? Kun mulla...
  7. M

Kukkuluuruu...? Huolitteko mukaan? Täällä tulis joukkoonne 34v. neljän pojan äiti (pojat 12v, 9v, 6v ja 3,5kk), joka on plussannut ekan kerran viikko sitten. 3 vanhinta poikaa on aiemmasta liitosta ja nuorin nykyisen miehen kanssa eka yhteinen ja nyt siis toista yhteistä (ja samalla vikaa)...

Yhteistyössä