Heips toukokuiset naiset! =)
Oli pakko perua se varhaisultra paskan rahatilanteen takia :kieh: Katottiin miehen kanssa tota valtavaa laskupinoa ja todettiin, että on pakko odottaa sinne np-ultraan asti
ja hirveen itkupotkuraivarin sain sen kunniaks... hormonit, heh
No, onneks tähän mennessä mitään poikkeavaa ei ole tullut, ei vuotoja tms. niin yritän jaksaa hötkyilemättä... *vaikeeta*
Phoebsi: Mun 2 ekan pojan synnytys kesti reilut 11 tuntia ja kun odotin kolmatta, th sanoi mulle että todennäköisesi se tulee paljon nopeammin, etten voi olla 3 tuntia kotona supistusten kanssa niin kun kahden ekan kanssa olin ollut. No... enpäs sitten uskonut terkkaria vaan olin tasan 3 tuntia kotona ja pojan synnytyksen koko kesto on 4h20min. Asiaa vaikeutti se, että poika on syntynyt 1.1. eikä meillä exän kanssa ollut autoa... ja mun verkosto jonka olin valjastanut olemaan valppaana, ei vastannut puhelimeen ja se joka vastas, olikin tuhannen jurrissa juhlimassa uutta vuotta :O Loppujen lopuks ex-anoppi tuli ja vei meidän sairaalaan. Ehdittiin olemaan sisällä minuutilleen tasan tunti ja poika oli maailmassa.
Jälkikäteen tuli mieleen, että se ambulanssa oltais tietty voitu tilata kun taxia ei tosiaankaan saanut...mutta eipä se siinä jostain syystä tullut mieleen... olin vaan paniikissa, että syntyykö poika kotiin... Onneks ehdittiin sairaalaan ja kaikki meni hyvin =)
Että kannattaa kyllä ottaa tosissaan jos sulla on eka synnytys kestänyt tuon 3h20min ja vaikka se ambulanssi tilata jos ei miehesi oo paikalla kun h-hetki koittaa... tai sitten mennä herkästi näytille synnärille. Toisaalta sitten taas, jokainen synnytys on erilainen, mutta mulla on nyt ainakin se, että jos tämä tuleva vauva syntyy alateitse, niin sitä kolmea tuntia en uskalla kipeiden ja säännöllisten supistusten kanssa kotona olemaan.
Jotenkin semmonen tosi alavireinen olo on ollut tänään ja sit kun jouduin perumaan sen ultran, niin eipä tää mieli ainakaan kohentunut...
laitetaan sekin hormonien piikkiin
Maybaby 7+2