Heippa!
Ihan ekaks kommentoin sulle
haaveilija87:
Kun odotin tuota meidän neljättä ja opiskelin+tein 3vuorotyötä sairaalassa, aika nopeasti sovittiin työpaikalla, ettei mun tarvitse tehdä yövuoroja niin tiheään ja raskauden edetessä lopetin ne sitten kokonaan. Ja muutenkin tuolla mun työpaikalla oltiin tarkkoja siitä keitä potilaita hoidan, väkivaltaisimmat jätin suosiolla muille.
Ja sitten vielä tuosta ettet osaa nauttia raskaudesta... Meillä oli poika vasta 3kuinen kun syyskuussa plussasin ja nyt on ihan pakko myöntää, että shokki oli hetken ihan kamala! Haluttiin heti perään vielä yksi lapsi, mutta plussa tulikin niin äkkiä, ettei oikein ehditty edes orientoitua yritykseen... olin ajatellut, että joskus ens keväänä olisin vasta raskaana, mutta luonto päättikin toisin. Ja vaikka nyt on viikkoja 11+2, niin silti vieläkin on tosi epäuskoinen olo ja välillä tulee semmosia fiiliksiä, että tuliko tämä pikku5 nyt sit kuitenkin liian äkkiä.... ja poden tottakai huonoa omaatuntoa :| tämä tulevakin lapsi on erittäin toivottu ja rakastettu huolimatta siitä, että päätti jo nyt tulla. Välillä tuntuu, etten osaa nauttia tästä raskaudesta, riippuu ihan päivästä/mielialasta. Mutta uskon, että näin on tarkoitettu, kaikella on tosiaan tarkoituksensa.
Ultrassa kätilö sanoi mun mielestä jotenkin tökerösti, että "ai, sä oot
jo nyt raskaana, kuule, moni olis sulle niiiin kateellinen" ja siitä tuli semmonen olo, että mun pitää pyytää anteeksi, että näin kävi : / Moni on epäillyt, että tämä on vahinko ja sekin jotenkin loukkaa mua kamalasti. Ehkä todella nää raskaushormonit tekee mustakin ihan liian herkän, mutta ylipäätään lastensaanti/raskaaksitulo on niin henkilökohtainen asia, ettei ainakaan mulla olis pokkaa mennä esim. ihmettelemään kenenkään raskautta, että sen on oltava vahinko tms. Öh, tulikohan tässä nyt tämä mun pointti edes selväks...?
(.) Täällä on olo hyvä, ei pahoinvointia, jippii! Tuntuu, että maha kasvaa, tosi painava olo tuolla masussa on. Nyt kun noita viikkoja alkaa olla melko mukavasti kasassa, voi kohta paljastaa muillekin tämän shokkiuutisen vauvasta
saas nähdä minkälaista kommenttia sitä taas saa osakseen... Yritin tuossa aiemmin jotenkin kovettaa itseni muutamilta aika ilkeiltä kommenteilta, mutta pakko se on vaan myöntää, että kyllä se sattuu, kun jotkut läheiset ihmiset päästelee sammakoita suustaan... mutta nyt osaan jo varautua niihin.
Käytiin eilen miehen kanssa katsomassa tuplarattaita, Emmaljungalla oli aika kivat. Tänään käydään toisessa liikeessä katsomassa Brioja. Sitten haluaisin noihin meidän yhdistelmävaunuihin ostaa jostain (Huutonet?) sisaristuimet, kun niitä ei enää uutena saa myydä.
Tarvitaan myös uus pinnis. Jos olis semmonen kerrospinnis, niin haluaisin semmosen!
Kaikki muu meillä onkin sitten valmiina. Mutta jos tyttö tulee, niin jotain, edes pientä Hello Kittyä haluan
kun aina on vaan ollut poikien juttuja meillä.
äitix4: voitko vaihtaa mulle tuon lasketun ajan? Eli 28.5. Kiitos. =)
Jaaha, jospa ottais tuon koiruuden ja lähtis lenkille kun mieskin tuli tauolle. Ihana pakkaspäivä näyttää tulevan!
Hyvää vointia kaikille!
Maybaby 11+2