Sun nimeksi sopisi sitten tuolla periaatteella UrpåTulee mieleen yksi tuttu Tytti, joka on iältään noin kolmekymppinen, suht pitkä (ehkä just ja just alle 180 senttinen) ja vieläpä ylipainoinen. Kun hän esittäytyi, hyvä etten purskahtanut nauruun. Ehkäpä pahin esimerkki siitä, kun aikuisen ihmisen nimi riitelee noin pahasti ulkoisen olemuksen kanssa.
HöpöhöpöAlkuperäinen kirjoittaja elämä kantaa;22186209:ei oikeen ole aikuisen naisen nimi,, mun mielestä pitää ajatella lapsen aikuisuuttakin. kaksivuotiaalle ihan söpö mutta lapsi kasvaa,,
No ei mul ainakaan mikään tatti tuu tosta nimestä mieleen. Ja eihän sitä voi kohta laittaa mitään nimii kellekkään jos aina miettii mitä siitä "haukkumanimiä" voidaan vääntää.: /Alkuperäinen kirjoittaja tytin äitikö?;22186218:Siksi kysyin, kun heti kun kaveriltani kysyin mitä mieltä niin hän räjähti nauruun ja sanoi tyyliin: "tatti! arvaa kiusataanko lasta tollasesta nimestä tytti tatti tutti hehhehehhe" Onneksi muilla ei tullut mieleen.
Mun miehen ex-anoppi on Tytti.Alkuperäinen kirjoittaja elämä kantaa;22186209:ei oikeen ole aikuisen naisen nimi,, mun mielestä pitää ajatella lapsen aikuisuuttakin. kaksivuotiaalle ihan söpö mutta lapsi kasvaa,,