Hakutulokset

1. J

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - ELOKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Heippa täälläkin puolella pitkästä aikaa! Ensinnäkin halit ja jaksamiset kaikille niitä tarvitseville. Jutut on kaikki luettu, ehti vaan unohtua matkan varrella, että kenelle piti toivotella/kommentoida mitäkin, joten kaikille nyt sitten tasapuolisesti ;) Mulla on viime aikoina kirjotteleminen...
  2. J

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - ELOKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Kiitos kaikille myötätunnosta :ashamed: Ajattelin, että pistän oikein kuvan, niin näette, että miksi mä aina valitan jaloista tai mun kirjoitukseni liittyy aina jotenkin jalkoihin. Ja olkaa onnellisia jos teillä on vähemmän kohjuja, tosin aika harvassa taitaa olla ne, joilta samanlaiset jalat...
  3. J

Nunneliini kyllä jalat on yhtä kamalan kipeät kun näköisetkin, valitettavasti :( Särkee 24/7 toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän, enkä ilman tukisukkia voi olla pystyssä muuta kun pakollisen vessareissun yöllä tai suihkussa käydessä, sielläkin istun saunajakkaran päällä nykyään. Ja usko...
  4. J

Kannattaa hypätä tän viestin yli jos ei halua katsella hirveitä kuvia. Nyt kerrankin kuvasin nämä ihanat kohjuiset kipeät jalkani. Katsokaa ja kauhistukaa :o Kyllä kauhistuin minäkin kun kuvan näin, vaikka omat jalkani ovatkin. Kuvan laatu melko heikko, mutta kyllä niistä jotain näkee...
  5. J

Jennyli MITÄ MITÄ MITÄ?! Joko se hiton sikainfulenssa on tännekin kylälle rantautunut?! :o Voi itku, ei tarttis kyllä tänne tulla :| Ihan alkoi huolettamaan... Tosin olen ihan 100% varma, että kyllä se tulee, töistä, koulusta tai hoidosta :( Meillä onkin tytöt nuhassa, ja pienemmällä...
  6. J

Kyllä oli neuvola-lääkäri käynti ihan pepusta, jäi kyllä niin huono maku siitä käynnistä. Ja oli kyllä ensimmäinen kerta kun sisätutkimus SATTUI ihan sikana :kieh: Tai no, ei kyllä tutkinut sen enempää muuta kun kokeili kohdun suun joka oli kiinni ja kohdun kaulaa jäljellä 2cm. Kyseli vaan...
  7. J

Voihan kökkö :( Just soitti neuvolan täti, että huominen neuvola-lääkäri pitää siirtää kun lääkäri on pois! Ja mä kun varasin oikein pekkasen huomiselle, ettei tarvitse ennen ja jälkeen lääkärin mennä töihin :kieh: Noh, huomenna on sitten löhöilypäivä, kun olen vienyt esikoisen kouluun ja...
  8. J

Ei nyt sitten ihan jättipottia tullut eilen, mutta pakko oli pari riviä tehdä kenoa ja 20? voitin 8 tason kenolla. :laugh: No, voitto se on pienikin voitto, varsinkin kun en yleensä voita mitään ;) Tänne ei muuta kun poksumisia, rv27 tasan tänään :) Huomenna aamulla on sitten...
  9. J

teddybear82 mulle sanottiin, että tulokset voi saada jo samana päivänä iltapäivällä tai viimeistään seuraavana aamuna. Kannattaa kysyä verikokeen ottajalta, koska voi tuloksia kysellä. Niin ja tsemppiä huomiselle ;)
  10. J

Aurinkoista maanantaita B) Tänään soittelin neuvolaan sillä periaatteella, että laittakaapa mulle sokerimittari valmiiksi niin tulen sen työpäivän jälkeen hakemaan. Siihen neuvolantäti vaan totesi, että ei sun tarvitse niitä mittailla, nämä ovat ihan hyvät nämä arvot :o En millään meinannut...
  11. J

Nyt kuulkaas vituttaa ja rankasti :kieh: :headwall: :( :'( :headwall: Mulla oli tänään se sokerirasitus. Malttamattomana sitten iltapäivällä soittelin tuloksia, jotka olivat 4,9-6,5-6,1, eli TAAS TUO HEMMETIN PAASTOARVO oli 0,1 yli sallitun!! Ihan sama kun edellisessäkin raskaudessa. No...
  12. J

loveangel ei kun sillä kyselin Jennyliltä, että oliko sitä colan makuista siellä, kun olen menossa torstaina sokerirasitukseen samaan paikkaan, missä Jennyli kävi tänään, ja siellä on ennen ollut sitä kamalaa paksua sokerilitkua ;) :)
  13. J

Täällä sitä ollaan töissä...toisaalta kivaa, toisaalta ei! Pääseepähän vähän kotoa "lepäämään". Meidän 2-v. pikkuneiti on ollut viimeisen pari viikkoa niin vaikea, pelkkää itkua ja parkua, mikään ei ole hyvin. Aamulla se alkaa herättyä ja illalla loppuu nukkuun mentäessä, huh huh! Osa syynä...
  14. J

Pakko oli tulla kertoon, että minäkin tilasin tällä viikolla sen karhupuvun kokoa 62 :laugh: Täällä ahdistaa jo maanantainen töihin meno, kesälomat on lomailtu. Iltavuoroviikkokin vielä :| Torstaina olis sitten sokerirasitus, ahdistaa jo valmiiksi. Ei niinkään se litkun juominen, vaikka...
  15. J

*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

Huomenta! Laitoin myös fb ryhmään anomuksen. Voi että kun väsyttää |O Viime yö meni ihan pyllylleen :( Vauva on nyt ruvennut painamaan tuonne alapäähän niin, että juoksen vähintään kerran tunnissa pissalla! Alkuyön ainakin noin usein, viimeisen kerran kävin 3:30 ja seiskalta kun nuorimmainen...
  16. J

Mulla on jo neljä viikkoa siitä kun pistin kelan paprut työnantajalle. Täytyypä maanantaina kysellä, onko niitä pistetty sieltä eteenpäin kelaan :|
  17. J

Heipat! Minäkin olen siellä naamakirjan puolella, eli jos joku haluaa fb kamuksi, niin laittakaapa yksäriä tulemaan :) Mä kävin tänään hakemassa matkahuollosta ostamani käytetyt emmaljungan twin ceroxit. Vanhathan nuo ovat, muistaakseni vuosimallia 2005, mutta ihan toimivat ja siistit...
  18. J

Heipat pitkästä aikaa!! Oltiin muutama päivä kesälomareissulla, ja sen jälkeenkin on kiirettä pitänyt, vaikka kesälomalla olekin. Juhannuksena saatu kesäflunssa kesti sitten pari viikkoa, sitten kerkesin viikon olemaan terveenä, kun taas iski flunssa :( Nyt taas lääkekuurilla, toivottavasti...
  19. J

Gutupallon suruun oli pakko tulla ottamaan osaa :hug: Tuollaista ei kyllä halua kenellekään tapahtuvan :'( Omaan napaan ei uutta. Hirveä meno on masussa ajoittain, etenkin illalla ja yöllä. Yskä flunssan jäljiltä on vieläkin ihan kamala. Viime yönäkin meni yskiessä pari tuntia :( Pari...
  20. J

*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - KESÄKUUSSA ***

Hyvää heinäkuista huomenta! :) Heti alkuun neuvolakuulumiset eiliseltä: Paino +900g (4viikossa)<-ekaa kertaa nousussa, tähän asti laskenut Hb 126 Pissa puhdas Paineet 146/72 <-mulla aina nousee tuo yläpaine tuolla neuvolassa, välillä ollut 160:tä. Kotona kuitenkin 119-137 välillä...

Yhteistyössä