Heipä hei pitkästä aikaa!
Täällä poksutaan tänään, puoliväli on nyt sitten saavutettu, huh huh
Aika menee niin nopeasti!
Lueskelin tässä teidän juttujanne ja niin kovin moni on saanut ihania uutisia rakenneultrasta, onnea teille kaikille :flower:
Huomenna olisi sitten itsellä tuo kyseinen ultra. En tajua miksi minua jännittää niin älyttömästi! Pelottaa ihan kauheasti että entä jos kaikki ei olekaan hyvin. Vaikka np-ultrassa vauva oli ihan ok.
TODELLA vahva tyttöolo on täällä! Olemme molemmat miehen kanssa ihan varmoja että tyttö tuola masussa köllöttää
Loksahtaa varmaan leuka lattiaan jos lääkäri sanoo siellä olevan poika
Todellisuudessa ei ole mitään väliä kumpi tulee
Meillä on ennestään poika, joten poika hänelle leikkikaveriksi olisi tosi kiva, mutta olisi se jännä saada sellainen pikku rinsessakin
Noh, huomenna toivottavasti selviää
teddybear82 Minulla on ollut myös tosi paljon selkäkipuja. varsinkin tuossa vasemmalla puolella.. Säteilee jotenkin pakaraankin
Sellaista tosi viiltävää kipua :/
Vaunuhankintoja moni miettii. Meillä on Emmaljungan Duo Edget, ostimme vuosi sitten keväällä kun poika syntyi, joten ne menevät vallan mainiosti vielä tälle uudelle tulokkaalle. Saamme myös siskoltani kaksosten rattaat, että pääsee sitten kätevästi molempien lapsien kanssa liikenteeseen, ikäeroahan heille ei tule kuin 1,5v.
Painonnousu hirvittää ja olen aivan älyttömän turvoksissa! Jalkoja oikein särkee iltaisin :| Oma syy suurelta osin, kun en ole oikein kytännyt mitä olen syönyt..
Olipas omanapaista.. Nyt lounaan laittoon ennenkuin poika herää..
söpöjooseppi ja salamatkustaja 20+0