Mitä pyydät harsoista? Olisin kiinnostunut. Montako niitä muuten on?Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:Myös 2009 äitiyspakkauksen sideharsot ja makuupussi myynnissä sillä näitä en tarvi.
anilja 26+6
Mitä pyydät harsoista? Olisin kiinnostunut. Montako niitä muuten on?Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:Myös 2009 äitiyspakkauksen sideharsot ja makuupussi myynnissä sillä näitä en tarvi.
niitä on 7 kpl ja ovat siis käyttäättömiä( pakettikin tuli 3vk sitten) ja mulla on noita jo edelliseltä jäljellä.Paljonko tarjoat ,laita yv:tä niin jatketaan siellä juttelua.Alkuperäinen kirjoittaja anilja:Mitä pyydät harsoista? Olisin kiinnostunut. Montako niitä muuten on?Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:Myös 2009 äitiyspakkauksen sideharsot ja makuupussi myynnissä sillä näitä en tarvi.
anilja 26+6
mä taas kieltäydyin sokerirasituksesta koska viimeksi jäin kiinni vain paastosta joka oli rajalla ja en ala siihen touhuun enään .Nytkin koko raskauden ajan ollut omatoimisesti diabetikon ruokavaliolla ja painoa tullut koko odotusaikan max 1kg( laihduin alussa rajusti)Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:Mulla on muuten torstaina sokerirasitus edessä, syömättä ja juomatta pitää olla 10-12h ennen sitä. Aika monella tällä viikolla :wave: