Piipero :wave: Pitää ihan kommentoida tuota kukkajuttua. Oon kuullut ihan saman, mutta mulle kävi niin, että esikoisen kohdalla unohdin kukat sairaalaan :ashamed: No, nyt on kuudes tulossa, että ei ihan tuo väittämä osunut meillä kohdalleen :kieh:
Mulla olis neuvolalääkäri ylihuomenna.
Vauva touhuaa masussa ihan kiitettävästi =) Välillä leikkii trampoliinia virtsarakon päällä, joka ei ole se kaikkein mukavin tunne.
Me saatiin lopultakin meidän asuntoauto pois korjaamolta, olikin siellä vain 8 viikkoa...
Moottori meni siis vaihtoon, hintaa tuolle hommalle tulikin sitten 3500e :headwall:
Ja arvatkaas mitä?? :attn: Noin 50km ajettuamme pamahti vaihdelaatikosta vitosvaihde paskaksi |O |O Huomenna sitten taas korjaamolle. Ei kylläkään samalle. Meille tehtiin vaihdelaatikkoremppa ennen juhannusta ja sen jälkeen ehdittiin ajaa vain siis 300km, kun meni uudelleen eli kaiken mukaan tuon pitäisi mennä remontin tehneen piikkiin.
Mutta kuten kokemus on valitettavasti osoittanut, niin yrittäjät ei todellakaan ole halukkaita korjaamaan mokiaan |O Onhan tässä jo tapeltu pannuhuoneen takia pian 3v. Käräjät siis voitettiin, mutta vastapuoli ei vieläkään myönnä mokaansa, vaan haluaa jatkaa hoviin.
Joten ainakin 2 vuotta vielä tuon asian kanssa elellään.
Nyt pitäisi saada jokin ratkaisu lämmityspulmaan, kun lämmitys ei siis pelaa ja syksy tulee. Korvaukset seisoo niin kauan kuin hovi on asian käsitellyt.
Mutta siivoukset odottaa tuolla. Koko talo taas ihan sekaisin.
-Fiona ja masu 26+2-