Hakutulokset

1. K

Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

Nuo alkion mittaukset on kyllä hyvin epämääräisiä välillä. Piti oikein kaivaa esiin tiedot esikoisen ajalta. Mä kävin ultrassa, kun piti olla "menkoista" (eli mun kohdalla ku:n leikkauksesta laskien) rv5+6 ja sykettä ei löytynyt. Ultraaja ei vaivautunut kertomaan, mitä siellä sitten näkyi ja...
  2. K

Rinnoista pitää kyllä kommentoida sen verran, että mulla ei edellisessä raskaudessa ollut mitään rintatuntemuksia eikä ne kasvanut sitten yhtään. Olin oikein odottanut, että saan jotkut megatykit, mutta pah. Mulle esikoisen synnyttäminen oli aivan mahtava kokemus. Pojan synnytys kesti 3,5h...
  3. K

Väsymystä täälläkin. Illalla ei saa millään unta ja vaikka sitten nukkuukin kuin tukki siihen asti, että poika herättää 07, niin oon aivan naatti. Koko aamun vaan katselee kelloa, että millon ton tyypin saa laittaa päiväunille. :) Himputin kellonsiirrot! Me ei varmaankaan mennä alkuraskauden...
  4. K

Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

Voisin ilmoittautua varovaisesti joukkoon. Pääseehän täältä pois, jos jotain tapahtuu. (Ikuinen pessimisti!) Esikoista "tehtiin" reilu vuosi, johon mahtui pari keskenmenoa/kemiallista ja kohdunulkoinen, joka johti leikkaukseen asti. Tämä raskaus sai taas alkunsa heti ensimmäisestä yrittämisestä...
  5. K

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

No niin.. Nyt pystyy hengähtämään. :) Kunnes kohta voi aloittaa panikoinnin taas jostain muusta. Kiitos kaikille tsemppaajille!
  6. K

Ei se vahvistu.. :( Pöh! Kuinka orjallisesti te noudatatte noita testiaikoja? Kun se tummuu tosta paaaaaljon sen jälkeen. Miten mä en muka muista yhtään tätä esikoisen plussauksesta, vaikka silloinkin seurailin viivoja koko ajan? :) Mutta ainakaan mun kemiallisissa viiva on jäänyt ihan tosi...
  7. K

Tässä on tämän aamuinen testiajalla: Tässä päivällä tehty testiajalla: Ja tässä päivällä tehty 20min päästä teosta: Esikoista yrittäessä mulla oli kemiallisia ja kohdunulkoinen, joka repäisi johtimen eli yksi torvi käytössä (en takoita miestä) :), niin hieman pelonsekaisin...
  8. K

Juu, en osaa muokata noita kuvia, niin siksi tollasia pikkuriikkisiä. :) Ja tämä kuva on taas jättisuuri, joten pyydän anteeksi. Tässä tuo sama testi vielä reippaasti testiajan jälkeen (ehken joku 30min). On noita Pregcheck-testejä ja ei saa tulkita 5min jälkeen, mutta katsoinpa silti. :)...
  9. K

Tässä mun dpo11 tai 12 testi parin tunnin pidätyksellä. Jos joku saa noista kuvista jotain selvää. :) Tekniikan ihmelapsi..
  10. K

Toinen lapsi 2014?

Minut oltiinkin tiputettu listoilta. :) Juu, ei tarvitse nostaa mua sinne takaisin eli nou hätä. Meillä piti yrityksen alkaa syksyllä, kun lopetin imetyksen, mutta nyt itsellä on reumatutkimukset menossa ja toivottavasti joskus löytyy joku lääke, että voisi taas kävellä kivuitta (terveisiä...
  11. K

Toinen lapsi 2014?

Onnea, eltsu81!! :heart: Hyvin tunnistettu oireet. :)
  12. K

Toinen lapsi 2014?

Paljon onnea vauhtivekaralle!!!! :heart:
  13. K

Toinen lapsi 2014?

NiinaAnniina, jospa ne tosiaan on menkat. :) Nehän nyt voi olla vaikka minkälaiset synnytyksen jälkeen. Jännittävää. Mulla on aina ollut niukat menkat. Jopa niin niukat, että on ollut vaikea laskea mitään kiertopäiviä, kun koko menkat on saattaneet olla vain sellaista tuhrua.
  14. K

Toinen lapsi 2014?

No "hieman" riskillähän me mennään, kun ei mitään ehkäisyä käytetä. ;) Mutta tuskinpa mä vielä ovuloin, joten ei niitä menkkojakaan ole tiedossa. Oon myös kuullut noista, jotka ovat raskautuneet ilman menkkoja eli siis heti. Sitä ei kyllä mun kohdalla tule tapahtumaan. Pessimisti ei pety...
  15. K

Toinen lapsi 2014?

vauhtivekara, oho.. Mitenkä se karppaaminen sitten vaikuttaa? Selittikö se lääkäri sitä mitenkään tarkemmin? Mielenkiintoista... Mä saan varmasti odotella hormonitoiminnan palautumista, kun siinä on aina ollut jotain häikkää ja on tuo yks johdin käytössä. Varmaan sitten joka toinen kierto on...
  16. K

Toinen lapsi 2014?

Noooh, mut neuvolassakin luokiteltiin osaimettäjäksi, vaikka poika sai max. 20ml/vrk korviketta. Jos pilkkua viilataan, niin täysimetys loppuu siihen, kun kiinteitä edes maistellaan. ;) Meillä poika syö jo 4 kertaa päivässä ja kohta pitäis jo aamupuurokin aloittaa. Imetän aina ruoan perään ja...
  17. K

Toinen lapsi 2014?

Onnea naspulle!!! :heart: Ihanaa!! Mulla kans toi imettäminen jarruttaa koko hommaa. Mites te muut imettäjät? Minkä verran imetätte vielä? Oletteko ajatelleet, missä vaiheessa lopettaa? Sitten, kun lapsi itse on valmis, vai? Mä imetän 6-8krt/vrk. Olen ollut osaimettäjä ihan alusta saakka ja...
  18. K

Toinen lapsi 2014?

jauhopeukalolle tsempit! Jospa se nega muuttuu plussaksi keskiviikkoon mennessä. :) nibander, mä kans luulen, että imetys pitää tehokkaasti täällä menkat poissa. Plääh! Siksi meillä alkaa yritys vasta syksyllä, kun siihen mennessä lopetan imettämisen. Tosin ei meillä kyllä mitään ehkäisyäkään...
  19. K

vauvakuume itsellä, mies ei ole vielä valmis isäksi

Mä olen 28v ja mies 29v. En kyllä tarkkaan muista, kuinka kauan miehellä meni lämpenemiseen. Mä aina silloin tällöin vihjailin miehelle asiasta ja peittelin mieheltäkin sitä, kuinka kovasti lasta halusin. Lopulta ei enää jaksanut pelkästään vihjailla vaan otin puheeksi, miksi haluan lapsia ja...
  20. K

vauvakuume itsellä, mies ei ole vielä valmis isäksi

Oletetaan, että eroaisitte. Löytäisitkö sitten uuden kumppanin nopeammin kuin mitä nykyisen miehesi vauvantekoon lämpenemiseen kuluu aikaa? Toivon ainakin, että et uudessa suhteessa alkaisi suinpäin lapsia tekemään vain siksi, että sinulla on kova tarve tulla äidiksi. Uudessa suhteessa menee...

Yhteistyössä