Hakutulokset

1. K

Toinen lapsi 2014?

vauhtivekara, just.. Ei varmaan hirveästi enää tuossa teidän tilanteessa kaipaa sitä, että lääkärit ovat eri mieltä. Kuulostaa hyvältä tuollainen stressitön yrittäminen. Onnea työpaikasta! :) -iitu_, ihanaa lapsen logiikkaa. :laugh:
  2. K

Toinen lapsi 2014?

Paljon onnea, Merkillinen!! :heart: Ei tarvinnut kauan tämän ketjun odottaa ensimmäistä plussaa. :) Mua ei ainakaan haittaa, jos täällä kertoilet meille kuulumisia. Mä plussasin esikoisesta dpo 10 ja sitten testailinkin ekaan ultraan asti. :laugh: Mä tosin kyllä pääsin niin aikaisin ultraan...
  3. K

Toinen lapsi 2014?

Kirjotellaanpas nyt ihan ajan kanssa. :) Mitäpä muutakaan sitä tekisi näin vappuaattona. Mitäs teidän vappusuunnitelmiin on kuulunut/kuuluu? Me mennään vain huomenna torilla pyörähtämään ja katselemaan vappuhulinaa, ei sen kummempaa. vauhtivekara, onpa teillä siellä rankka tilanne. Ihan...
  4. K

Toinen lapsi 2014?

:wave: Voisin liittyä joukkoon. Tosin meillä yritys alkaa vasta syksyllä tai loppuvuodesta. Esikoispoika on syntynyt 10/12. Imetän vielä ja kuukautiset eivät ole alkaneet. Ennen esikoista mulla oli kohdunulkoinen raskaus 01/12 ja oikeanpuoleinen johdin poistettu, joten hieman jännittää, miten...
  5. K

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mä sain kohdunulkoisesta ihan vahvat viivat, mitkä itseasiassa on nähtävissä tuolla plussaketjussa. Tikutin ovista ja sitten kokeilin raskaustestilläkin. Heti alkoi oireilla pistolla oikealle puolelle tämän jälkeen sekä tuhruttelemaan ja viikkoja oli..ööö.. 6+ (?). Hcg oli muistaakseni päälle...
  6. K

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Piti ihan kaivaa tunnukset esiin ja onnitella Naapurin tyttöä. :) Ja piti tulla sanomaan, että mulla juurikin tuo digi arpoi pienemmän ja suuremman viikkomäärän kohdalla. Olikohan dpo 14, kun näytti raskaana ja meni kauan ennenkuin tuli 1-2. Olin jo ihan varma, että se oli sitten siinä. Takana...
  7. K

Esikoista yrittämään 2012!

Tulin vain kertomaan, että täällä ollaan taas raskaana! :heart: Eli heti ku:n jälkeen uudestaan. :) Mut voi laittaa siis helmikuussa plussanneeksi.
  8. K

Helou! Hengissä ollaan vielä. Hcg laskenut tasaisesti, mutta ei ole ollut oikein intoa kirjoitella, kun ei ole oikein mitään kerrottavaa. Me ollaan miehen kanssa tavattu yhteisten ystävien kautta tuossa viitisen vuotta sitten. :heart: Meillä kyllä riidellään ihan tosi harvoin. Alkuaikoina...
  9. K

Kuvia plussatesteistä

Tämä oli/tai on edelleenkin kohdun ulkopuolinen raskaus. Menkat siis olivat menkat, kun "raskaus" sijaitsee oikeassa tuubassa. Eilen hCG vain 950 ja toivotaan laskevan nopeasti. Ilmeisen hyvin ainakin tähän asti laskenut, jos CB.n digi näytti perjantaina 3+. Tiedoksi niille, jotka...
  10. K

Kiitos osanotoista! :heart: Kieltämättä en kyllä itse oikein tiedä, mitä ajatella. En ole oikeastaan edes itkenytkään. Tänään istuttiin 4 tuntia äippäpolilla.. Hieman ehkä sydämestä pisti istuskella samassa odotustilassa pallomahaisten äitien seassa. Mutta mikä ei tapa, vahvistaa! :) hCG oli...
  11. K

Kävin tänään siellä labrassa ja malttamattomana yksityisellä ultrassa. Osasinkin jo odottaa sieltä tulevaa tuomiota. Kohdun ulkopuolinen raskaus. On siis ollut oikealla puolella kamalaa kipulua. Vihloo ja säteilee reiteen asti. Ultrassa kohtu tyhjä, oikealla puolella munasarjan ja kohdun...
  12. K

Kiitos onnitteluista! :hug: Kyllä minä täällä käyn teitä seurailemassa. :) Oma olo on niin hurjan epävarma tämän raskauden suhteen, kun pääsi tuolleen yllättämään. Tiistaina saa raskaushormonista sitten "tuomion" ja kai sitä joutuu alkuraskauden ultraa varailemaan, kun ei itse usko ollenkaan...
  13. K

Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

Hui, kun säkin olet sitten pitkällä jo.. :) Mä en osaa oikein ton enempää arvioida oman raskauden kestoa. Mua helpotti hirveästi kertoa vanhemmille. Heille kyllä pystyn kertomaan sitten keskenmenostakin, jos niin on käydäkseen. Onko sulla mitään oireita? Mä taidan kirjoitella vain tähän...
  14. K

Ymmärrän täysin tuon hämmennyksen.. =) Oma plussa tuli niin puskista. Ja edelleenkin on ihan idiootti-olo, kun ei huomannut mitään. Varmaan menee aikansa ennenkuin tajuaa oikeasti olevansa raskaana. On se niiiin iso juttu! Pelkoja on täälläkin ja tässä vaiheessa netti ja keskustelupalstat...
  15. K

Jep, uskaltaudun tälle puolelle jo.. Ainahan täältä voi palata kuumeilijoiden puolelle, jos käy huonosti. Ootko Piikikäs katsellut noilla laskureilla, milloin teillä on LA?
  16. K

Kuvia plussatesteistä

Kiitos, kiitos, kiitos!! Ilman noita vakuutteluja olisin varmaan valvonut aamuun asti jännäten. Nyt tuli nukuttua levollisesti. :) Aamulla tehty CB:n digitaalinen.. Raskaana 3+!! Jotenkin hölmö olo, ettei tajunnut aikaisemmin.. :D Mutta ne menkat huijas eikä ole ollut mitään oireita. Nyt vaan...
  17. K

Iso kiitos onnitteluista!! Onhan tämä ihan hurjaa. Tänään tehty digitesti kertoi, että Raskaana 3+. :D Jospa mieskin uskoo sen sitten, kun näkee tuon tekstin. Eilen se ei oikein uskaltanut iloita, enkä minäkään kyllä. Pitkä taival edessä, mutta johan tässä ollaan luultavasti oltu pari viikkoa...
  18. K

No mun juttu ei ole niin yksinkertainen.. Mullahan on menossa viikkoja jo 6+, jos olen raskaana tai ovulaatio on ollut ties milloin. Mulla olis nyt vasta kp15. Testasin siis ovulaatiota ja kun sain kahtena päivänä peräkkäin tosi vahvat plussat, niin tein myös r-testin, joka suureksi...
  19. K

Kuvia plussatesteistä

Aijaa.com - 9305768.jpg Tässä ne mun lupaamani kuvat. Tässä siis ovistesti ja raskaustesti, päivällä otetut kumpainenkin. Mies on vastuussa kuvaamisesta ja linkityksen onnistumisesta. =) Huomenna CB:n digiä kehiin ja jos sekin on positiivinen, niin sitten maanantaina labraan verikokeisiin...
  20. K

Onnea paljon piikikäs!!!! :D Täällä myös testattu tänään positiivinen raskaustesti! :heart: Tai oikeastaan kaksi.. Sain kahtena päivänä tosi vahvat ovisplussat ja sitten ihan kokeeksi kokeilin raskaustestillä. Raskaustestiin tuli melkein heti kontrolliviivaa kirkkaanpi testiviiva. Ainoa kumma...

Yhteistyössä