Hakutulokset

1. K

Kuvia plussatesteistä

Apuja kaivataa.. Aloin tiistaina tikuttamaan ovista (kp13) ja sain silloin ja eilen tosi vahvat ovisplussat. Tänään tein aamulla kokeeksi raskaustestin (wonfo/sofi one step, mikä lie) ja sain ihan kirkkaan plussan.. Siis mitä? Menkat olleet normaalisti alkaen 22.12. Voiko raskaustesti reagoida...
  2. K

Esikoista yrittämään 2012!

Pahoittelut negoista niitä saaneille! :( Enpä ole nyt vähään aikaan kirjoitellut, mutta kuulumisia lueskelemassa oon käynyt kylläkin.. Täällä on tänään saatu tosi vahva ovulaatioplussa, joka piirtyi melkein heti testiin. Olin kyllä itekin ihan ihmeissäni, kun en olettanut ovulaation tulevan...
  3. K

Täällä ei varaslähtö tuottanut tulosta, kun ei silloin ovulaation aikaan oltu samassa osoitteessa. Höh.. Me ei olla nimistä kyllä vielä puhuttu. Itsellä on ollut pikkutytöstä asti muutama lemppari, mutta enää nekään ei kuulosta niin kivalta. Eipä sen miettimisellä kiire olekaan. Jos nyt ensin...
  4. K

Ristiäisistä.. Me kuulutaan molemmat kirkkoon. Itse haluaisin erota ja olin eroamassakin, mutta miekkonen ei antanut. Haluaa mennä kirkossa naimisiin, jahka nyt eka edes kosisi.. Ristiäisetkin meille tulee, lähinnä sen takia, että niin vain tehdään eikä uskonnollisen vakaumuksen mukaan. Lisäksi...
  5. K

Mä en taas voi sietää joulua!! Mun mielestä maailman turhin juhla, josta on vain tehty kaupallista. Lähinnä vaan ärsyttää koko touhu, kun jouluhömpötykset alkaa jo lokakuussa. Meillä ei siis joulua näy kotona missään. Mutta pakkohan sitä on kuitenkin aina mennä anoppilaan jouluaterialle. En vain...
  6. K

Täällä on niin mukavan leppoinen ja positiivinen meininki.. :) Itse, kun on tällainen peruspessimisti. Mä oon käsittänyt, että aika ovulaatiosta menkkoihin on jokaisella vakio. Eli jos menkat on myöhässä, niin ovulaatio on lykkääntynyt ja sen lykkääntymiseen ei edes tarvita paljon. Kun...
  7. K

Höh.. Ei tule meille plussaa ainakaan tästä kierrosta. :( Ovuloin luultavasti huomenna ja joudun tänään lähtemään reissuun. Ei enää nähdä miehen kanssa tänään ja uskon, ettei Simot pysy hengissä edelliskerrasta siihen asti. Damn! Muutoinkin pitkähkö kierto tiedossa. Mutta nyt pidennetyn...
  8. K

Kylläpäs meitä varaslähtijöitä onkin.. :) Hyvä hyvä!!! Mä täällä odottelen ovista. Niistä oireista. Mä tunnen ovulaation ihan selkeästi. Joissakin kierroissa se on tuntunut ihan persiissä asti. :laugh: Anteeksi ilmaisu. Se on sellaista kipua munasarjoissa ja tosiaan joskus tekee ihan hirmu...
  9. K

Nyt vasta huomasin, että mut oli laitettu tonne listaan.. :heart: Kiva kuulua johonkin porukkaan, kun ei tästä yrittämisestä voi oikein lähipiirille puhua. Voi tulla turhia paineita, jos ei heti onnistu. Tai kovastihan tuo lähipiiri (suku) jo painostaa ja hengittää niskaan!!! Tuosta...
  10. K

Vem vet, ymmärrän pelkosi. Toisaalta voi olla, että tarvitset vain pienen sysäyksen, että normaali hormonitoiminta käynnistyy ja raskautuminen onnistuu nopeastikin. Taitaa olla aika yleistä, että meistä vauvakuumeilijoista suurin osa miettii (ja pelkää) sitä pisintä polkua lapsen saamiseen. Mä...

Yhteistyössä