Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tolta näytti testi aamulla.. Eilen ei tullu mitään tai edellisenä päivänä ja nyt näytti tolta.. Kierrosta ei oo mitään hajua kun pillerit jätin kolmisen viikkoa sitten pois ja menkkoja ei oo ollu pariin vuoteen.. Mitä mieltä?

Viimeksi muokattu:
mymosa
onpas ^ jännä testi, mulla näyttää ihan kun ois testiviivan ääriviivat ja keskusta ihan väritön..

NelHM, juu ei se ihan taida tasavahvakaan olla, mutta tietenkin menin vertaamaan saman testin viime plussaan (varmistui digillä) niin toi on kai tummempi.. Tässä se vanha kuva plussa testistä..

katso liitettä 19493

Huomenia!

KP 32/ en sit enää tiedä mikä kun ei haamua ei tätiä :stick:

Eli taitaa mennä nyt odotteluks.

Sillaista kyselisin että jos on magn.kuvaus tällä viikolla ja testi ei näytä mitään ja tätikään ei saavu niin uskallanko mennä??? :confused:

mymosa
^Ekassa nään värittömän viivan (ottasko toi pleksi värin?) ja 15min kohdalla näkyy avatussa värillinen haamu..

Lis, toi ovistesti ei oo plussa, jos r-plussaa meinais. Mutta kattelisin kyllä nyt noita ihan r-testin viivojen vahvenemista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mulla loppu kierrost ovistestit ollut toinen viiva ihan olematon.. yleensä. mut siis huvikseni testasin eilen ovistikulla kun en kauhiasti raskaustestiä viittinyt tehä :) jäi tällekin aamulle...

Kyl jännittää.. illal taas testaan.. pientä tuhrua on. Vaalean ruskeaa/vaalean punaista ja pari kertaa veri viiruja

Sitä minäkin : /

muissa testeissä on kans viiva mut se on niin hailukkaa että tiristämällä saa tiristää eikä ole näkynyt kamerassa, toi näkyy kuvassa jo... hmm.. mietein et jos mun ovis olikin vasta 5 tai 6 päivä niin nyt olis vasta 13/12 päivä oviksesta... eli huomenna pitäisi jo olla selvempi viiva ja ylihuomenna viimeistään :confused:

Niisku rouva: sanoisin että jeee!! Ihan mä väriä näen ja sillak. Hyvä haamunenhan tuo.

Karole: sullakin viivasta näkyy vaikkei kuvaa isoksi saakkaan =)

Postissa tuli lisää ovistestejä, wondfoja ja iha negaa.. haaleeta viivaa siis sekin oli. Mun ovis oli ja meni ja nyt varmaa joku dpo5 =)

mymosa
Mä tuossa mietin, että testailen noi tikut pois ja jos en saa ovista kii eikä menkat ala niin lähen vinkumaan itelleni terot.. Tuntuu, että kaikilla km jälkeen alkaa nopeasti uusi kierto, mulla vaan ei.. tosin sillon 4.3 eli pari vkoa sitten ollut siisti ohut limakalvo, että kaippa sen takia kestää.

mymosa
Mulla on 41 päivää siitä kun km alkoi.. 32 päivää kun loput limakalvoista vuoti ulos.. 20 päivää vuodon loppumisesta ja testi negaa.. 16 päivää sitten hcg varmistettiin alle 4.

Tarkkaa laskentaa :D

Hentuntentun testissä en nää kyllä yhtään mitään, mutta Niisku-Rouvalla ja Karolella selkeät värilliset haamut. Mäkin katson puhelimella.

Mulla ei sit mitään menkkaoireita. Tänään en oo testannut ollenkaan, mut ehkä illalla lipsahtaa, jos vieläkään ei ala. :D

Mun ovisplussa on aikanaan ollut just tuollainen ku Mymosalla nyt uusin ja siitä kierrosta raskauduin. Kyl kai teilläkin peitot on heilunut? :D

Minä täällä taas mietkn että miks on nii liukasta ja vuotaa limaa, mut ei se kirkasta ole vaan maitomaista limaista valuuxettä housut märkänä.. ja tosiaan ovistesti nega jo monta päivää, viiva vaan haalenee. Kiinnittymisessä mulla ollu limanen vuoto mut enpä tiiä taas. Sitä niin toivoo vaan. Alamahassakin outo tunne jatkuu. Blaah! Vie pitäs odottaa joku viinno että alkais testailee. Huhhuh. Ei ole helppoa tällaselle hätäpökä hönölle.

Ja mä edelleen huutelen HEILANGAN perään, mitähän kuuluu?!?

MiNalon ja Tähtitomunkin kuulumisia ois kiva kuulla täällä <3

mymosa
Nyt meni jo maku noihin digeihinkin.. yllä vanha digi, jolla hymynaama, alla äskeinen jolla ei hymynaamaa.. Tiedän ettei noita viivoja sais verrata tai katsoa, mutta kummastuttaa silti.

katso liitettä 19497

Meillä nyt ollaan su ja ma heiluttelujen varassa niin siksi toivon, että ovis ois ollut jo tai sitten vasta tulossa loppuviikosta.

Yhteistyössä