Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

mymosa
Toiset kyllä sanoo, että km jälkeen ovisoireet voi olla vahvempia, samoin menkka. Ja syönyt km lähtien noita royale gelee tabletteja, jos ne vahvistavat oireita.. Mutta oli miten oli, molemmat otan ilolla, menkat tai oviksen :) Jos nyt menkat tulis niin keretään vielä kerran yrittämään.
 
Kp 28/28-30-32 Ei mitään... väsyttää aivan saakelisti 4h päikkäreiltä nousin just. Viimeyö meni plörinäks joten väsymys siitä johtuvaa. Mulla kun iskee ressi/ahdistus menetän yöunet. No viimeyönä oli sitten vielä pikkuherra hereillä ja levoton joten ei siitä unestakaan tullut mitään. Sain 5 unta ja heräsin jo ennen 8 |O:headwall:

Mutta näillä mennään.

Hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 
Tsemppiä epäselvässä tilanteess oleville. Se on rasittavaa, kun ei tiedä, onko vai eikö! PLUSSATUULTA :whistle::heart:

mymosa Mulla on alamahalla kans sellasta polttoa, ei ovismaista, että liekkö kans menkkamaista? Km:n jälkeiset menkat oli ainakin ihan kamalat mulla ja nyt väitän kyllä ovulaation tunteneeni (se plussa testiin vaa on saamatta). Oli todella hyvät kanaskilimat ja juilinnat kp10-12 ja kp13, eli eilen ei enää päiväseltään limoja tullu.. eikä tänään. Tissit on vaa pirun kipeet nyt ja tuo polttelu. Otappa tässä taas selvää. Jotenkin vaan tuntuu, että se ovisplussa jäi nappaamatta tai toi sofi yritti sitä epätoivoisesti mulle tarjota tossa muodossa mitä eilen aamulla sain. Mä oon ihan melko varma että pc ois eilen plussan tyrkännyt, kerta niin antaa sofi haaleempaa viivaa koko ajan. Että jos mä nyt lasken tässä dpo:t eilisestä "plussasta", niin onko nyt dpo0 ja huomenna dpo1? Ja vaihdampa sit, jos sen plussan saan, kun tuon yhen paketin ajattelin tikuttaa loppuun.
 
Mie olen käyttänyt kahdessa kierrossa just noita Sofin ovistestejä ja saanut selkeät plussat. Tein testit aina puolilta päivin eli ehkä maks. parin tunnin pidätyksen jälkeen. Eka kierrossa tuli normaali plussa ja tokassa ensin se kaksijakoinen viiva, jossa toinen laita tumma ja toinen vaalea. Illalla tuli sitten ihan oikean näköinen plussa. Eli mulla ainakin ne testit on toimineet eikä ole vaatineet mitään vuorokautta rakossa muhinutta pissaa. Toisillahan se ovishuippu menee nopeammin ohi kuin toisilla niin varmaan se nyt sulla nelHM jäi vain bongaamatta. Sinäkin sen verran pro näissä jutuissa, että ovisoireet itsessäsi tunnistat. Mulla sama juttu, että oireet tunnistan, mutta tikkuja käyttänyt varmisteluun.
 
^^ pro :D. No en siitä nyt niin tiiä mutta tässä kropassa sen verran kauan elänyt että luulen sitä lukevani. Ei ainakaan ovisoireita ole enää, testit keskivahvaa viivaa ja kohdunsuu todella kaukana ylhäällä. Alamahaa polttelee että sitä en tiiä mitä se on mutta olokottpa vain =). Mä nyt lasken dpo ja nyt ois dpo1 siis. Aika näyttää onko todella niin.
 
Heippa!
Osaisiko joku täällä kertoa.. Lopetin minipillerit noin 2-3 viikkoa sitten ja menkkoja ei niiden aikana ollut.. No nyt sitten 7.3 tuli hiukan pinkkiä paperiin kerran pyyhkiessä, mut ei muuten... Tikutin ovista nyt viime viikolla ja aluksi muutaman päivän toinen viiva ilmestyi myös (tosin siis ei todellakaan yhtä vahva kuin kontrolli) ja tänään tuli enää tosi haalea viiva aamulla ja illalla ei tullu toista viivaa ollenkaan... Eli onko siis ovis jo ollut kun viiva noin katosi?
 
Apua! Lähikaupassa myydään vain RFSUn testejä ja epätoivoisessa tissikivuissani menin ostamaan sellaisen. Pidätin kaks tuntia. Viimeksi kun olin raskaana tein kun menkat oli myöhässä ja silloin viiva oli siisti ja pinkki ja nyt tuli tällainen!! Antaako näin selviä viivanpaikkoja?? Yllä testiajalla (n.15min) ja alla kuivunut.

 
Apua! Lähikaupassa myydään vain RFSUn testejä ja epätoivoisessa tissikivuissani menin ostamaan sellaisen. Pidätin kaks tuntia. Viimeksi kun olin raskaana tein kun menkat oli myöhässä ja silloin viiva oli siisti ja pinkki ja nyt tuli tällainen!! Antaako näin selviä viivanpaikkoja?? Yllä testiajalla (n.15min) ja alla kuivunut.

Vähän näyttäis haamulta ;)
 
Mullinmalli kyllä toi musta aika lupaavalta näyttää. Noista testeistä en tiiä et hae vaan eri testejä kasa niin sittenpähän selvii :D Toivottavasti alkaa vahvistumaan!!

Mä haluun nyt sit rehellisiä vastauksia. Älkää nostako mun toiveita turhaan. Tänään dpo 12 ja testattu jotain... Testiajalla tuli mielestäni viivanpaikka vaan, mutta olen alkanut näkemään kaikissa testeissä nykyään aina viivaa :( Sitten puolen tunnin kuluttua testit näytti tältä. Vihreä on ovulaatiotesti jonka huvikseni tein ja sininen raskaustesti. Kyseessä siis testiajan ulkopuolella tullut viiva. Kerrottakoon vielä että runsaan välivuodot siivittävät mun kiertoa aina ja tässäkin kierrossa jo viikon olen vuotanut. Eli toiveet on aika heikot :( Mutta silti joku ihme ääni päässä sanoo että voisiko.... On kyllä oudon ohut tuo viiva, eli varmaan joku virhe viiva kun kerran tuli testiajan ulkopuolella. Ja luonnossa ihan punainen vaikka ei tossa siltä näytäkään. Nyt jäitä hattuun! Kohti uusia pettymyksiä!

dpo 12 - Aijaa.com

ps. Mites nuo ovulaatiotestit teillä? Näyttääkö loppukierrossa yleensä kahta viivaa teillä?
 
Viimeksi muokattu:
Aamupissan tulos. Ekassa kuvassa heti pissan jälkeen ja sit vajaan 10min päästä. Tokassa kuvassa 20 ja 30min.





Tää viiva on tosi ohut ja näyttää, niinku ois kerääntynyt sen viivanpaikan reunalle. Mitä ihmettä tästä pitäis ajatella??
 
Mullinmallin Hitsi nuo rfsu:n testit on tosi paljon näyttäneet viivanpaikkoja. Tässäkin ketjussa aiemmin usea pettyi tehdessään tuon testin. Nyt toinen testi kehiin. Minä en näe väriä viivoissa :( Toivotaan silti tärppiä :flower:
 
Lilja: siis selvää viivaahan tuossa r testissä on.. hitsi. Teeppäs uusa huomenna? ! O v istesti antaa mulle aina melko vahvaakin viivaa, sama mikä kp menossa.

Mullinmalli: mä sain just tollasen rfsu:n testillä viime kierrossa. Oon tehny oikein tutkimustyötä ja ne antaa aina 20min kohdalla todella vahvaa viivaa mutta yleensä se haalenee tai häviää jonkun tunnin päästä. Mut tossa eilisessä on kyllä melko vahva tullu heti testiajan alkuun ja sitä pitäisin hyvänä merkkinä. Tee se pc ja tuu kertoo!!!!

Mä aiemmin hehkutin lukevani kroppaani. Ja vatut. Alaselkää ja alamahaa kovasti polttelee, menkkamaisesti, kohin on kosteeta mut ei tuu ovislimoja vaa paksua valkkaria ja paljon. Lämmöt oli eilen koholla js tänää vielä enemmän. Ovistesti negaa. Oon tehny edellee pari päivässä jos se pirulainen ei ole vielä ollutkaan. Nyt en todellakaa tiiä mikä tää tilanne on.
 
Tuo tämän aamun viiva näkyy vieläkin tosi hyvin. Mua silti hämää toi paksuus, kun ei oo samanlainen ton kontrolliviivan kans ja veikkaan kyllä, että tulos ei oo oikea positiivinen vaikka aika selvä viiva jäikin.

Tässä äsken kuvattuna:
 
Tein 4h pidätyksellä apteekin oman ja viivanpaikka ihan korkeintaan oli :/ mies ei nähny mitään. Eli joo hullun toiveitahan nää oli. Gyneä odotellen jos saisin luget käyttöön niin sais vuodot kuriin. Tiistaina menkat alkavat sitten.

Mullinmalli tsemppiä sulle venailuihin :) vaikee sanoo tosta testistä. On tää hullun hommaa :D
 
Lilja, Mulla tuli kanssa tuon näköisiä viivoja plussatessa, etenkin se että r-testissä viiva on ohuempi kuin ovistestissä. Ekoissa testeissä ei mies nähnyt mitään, itse näin ihan hailakan haamun ja kuivuivat sitten aavistuksen tummemiksi, pari päivää myöhemmin mies näki myös testissä viivat...

Tsemppiä ja jäitä hattuun, eri testeillä saa toki erilaisia vastaustuloksia.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä