Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mä luulen kuule Mullinmalli että aika näyttää. Alemmassa nään ja mieskin sano et jotain siinä on :D mut mäkin oon niin usein saanu tollasii tai parempia ja sit menkat alkaa. Odottele nyt rauhassa pari päivää!? Oot kuiteski tehny monta tän vuorokauden sisällä ni ei se arvo oo ehtiny noustakaan :) älä luovuta :)

Santrana joo kaikkea voi sattua vielä, mutta kovasti en usko että on tärpänny. Oireitakaan ei varsinaisesti ole. Kohta pääsee onneksi tutkimuksiin!

Joo, tein eilen illalla sen RFSUn ja aamupissasta. Oletinkin sen olevan väärä hälytys niinkuin se nyt aika varmasti pc:llä varmistui. Mulla on yksi tikku vielä. Menkkojen pitäis alkaa pisimmänkin kierron mukaan tiistaina tai keskiviikkona, joten varmasti jo jotain näkyisi, kun aiemmissa on samoilla päivillä ollut aika vahva viiva.

Pissaan ton yhden aamulla pois ja sitten nostan kädet pystyyn ja jään odottelemaan menkkoja. :) Mulle tämä ei ole mikään paha takaisku, vaan teen noita testejä hiukan liian uteliaana, kun tiedän, että mahis raskauteen on. :)

Hulluuden alalajike tämäkin. Hätähousut. Ihan omaa luokkaansa, mut onpa kivaa! :D

Vähän niinku harrastus. "Mitä sä harrastat?" - Nooo, kusen tikkuihin ja kääntelen niitä sitte muutaman tunnin ja olen näkevinäni niissä viivoja. "No onko raskauden mahdollisuus olemassa?" - Ei kyl.

:D Sori. Oon väsynyt.

Viimeksi muokattu:
Heipparallaa... mullakin noi Rfsu testit näytti tuolta... oli se sitten aamupissa tai ei :/ en aatellu ostaa niitä enää ikinä!

Eilen testasin jollain ihmetestil minkä pitäisi näyttää jopa 4 päivää ennen menkkoja tulosta tiedä sit siitäkään voiko luottaa... sain siihenkin viivan olevinaan vielä värillisenkin.

MUTTA mutta kp 30/28-30-32 menossa. Pää särkee, yliväsynyt ja samalla taas ylipirtee, oksettaa. Valkkaria lotisee samaan malliin ku edellisinäkin päivinä.

Ja testaamisen ilosta minäkin testailen ja vähän jo mieteinkin et jos en plussaa nyt niin tilaan halpoja testejä kaapit täyteen ensi kiertoon :D

Näihin oloihin palaillaan ;)

mymosa
Te ovisbongarit.., millasia oviskipuja teillä ollut?? Mulla siis tuota kananmunalimaa tulee välillä, klönttejäkin, sekä rusehtavia, että kirkkaita. Juilii tuonne lantioluiden kohdille vetäen häpyluuhun (voiko olla muniksista vai jonko vaan issias, joka vetää kyllä alaselkään ja lonkkaan tällä hetkellä) sekä alamahaa jomottaa..

Ei plussaa.. ei menkkoja.. TURHAUTTAA!!

^ mulla alkaabaina kevyellä jomotuksella muniksiin. Sitten kun kun tulee kanamunalimaa, yleensä parin päivän ajan, jomottaa kovemmin. Myös häpy kipee, siis tonne alakertaan sillai jyskyttää. Seksin aikana ole TODELLA märkä ja turpeessa, kohdunsuu ihan auki ja alhaalla. Tollasia mulla. Sit kun limat loppuu nii muniksiin jomottelu loppuu kans. Ja oletan oviksen olleen. Mulla kyllä mieskin tietää millo ovis.. tuntuu kuulemma paljon erilaiselta sillo. Mut limanon aina kirkasta, ei koskaa maitomaista tai värillistä. Toivottavasti nyt johonki suuntaan sulla ratkeaa.

(.) Mulla polttelee ihan alas, kohdun tienoille enemmän kun eilen. Valkkaria tulee jonku verran ja kohdunsuu on karannut omille teilleen kauas. Joten edelleen oletan oviksen olleen torstain tienoilla. Ovistestit tasaseen haalenee. Pari tehny vielä päivässä. Jos tärpöi ois käyny, seuraava jännä ois kiinnittymisjutut, mitkä olleet mulla aiemmin. Niitä vois odotella tuossa ti-pe välillä. Jos tulee ovismaista limaa veriviiruilla ni on tärpänny! Mut enpä tiiä. Jääp nähtäväksi =).

Mites Mullinmallin aamutesti??

mymosa
NelHM, kiitos.. Nyt kun mainitsit tuon seksin, niin eilen tuossa harrastellessa niin tuntui juuri tuolta turpeelta, ihan kun ois turvonnu koko värkki ja mieskin huomautti, että jopas oli kosteaa. Tuntui myös, että joku ottaa vastaan tuolla mun sisällä, mitä siis ei aina tunnu (samassakaan asennossa). Oisko tuo sitten merkki alhaalla auki olevasta kohdun suusta?

Nyt en kyllä sitten tiiä mikä on miehen tuotosta ja mikä mun limaa, mutta limaa jossa ihan aavistuksen punaruskeaa seassa.. juilii tuonne alalantioon kivasti..

Mä en oo ikinä oireita bongaillut, joten olen ihan tietämätön näissä.

Aamutesti oli ihan kuin se eilinenkin, eli ei juur mittään.

Mulla on varmaan pissassa joku ominaisuus, joka saa viivanpaikat esille, koska oon niitä niin usein näkevinäni. Tai sitte mulla on vaan vammaset silmät. :D

Vielä ei oo menkkatuntemuksiakaan, että katsellaan nyt. Testejä en enää osta, ellei nyt muutamaan päivään ala moonikset.

Tsemppiä plussan ja ovulaation metsästäjille! :)

Raskauskeijusta tilattu testiarsenaali... Jospa pian pääsisin taas uittamaan tikkuja. Vielä ei tätiä näy. Sairaalasta käskettiin odottaa yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä, ettei hcg:n jämiä olisi sotkemassa kuvioita, mutta mulla oli viikko sitten mitattaessa se arvo 42 niin eiköhän se ole pois systeemistä ennen kuin seuraavaa raskautta päästään edes yrittämään. Ei ole yhtään testiä niin en ole voinut testata tuleeko vielä viivaa vai ei. Sitä tässä vähän kauhulla odotan, että pysyykö mulla kk-kierto keskenmenosta huolimatta ennallaan ja täti tulee vasta kuun vaihteessa. Kauhean pitkä aika odottaa, jos näin käy. Ovista en yritä bongata nyt tätiä odotellessa, mutta me ei käytetä myöskään mitään ehkäisyä. Toisaalta tunnistan oviksen merkit ilman tikutteluakin... On kipuja, limaa ja himoja. :D Saa nähdä. Saataisiinpa nyt pian ne verikokeiden tulokset, niin tiedettäisiin onko jokin vialla vai jatketaanko yrittämistä kuten ennenkin.

Täällä taas \0/

Viime kierto päättyi kuin päättyikin vuotoon ja itkuun. Meinasin jo heittää kirveen kaivoon mut yritetään nyt vielä :) kuvavirtaa siis taas tiedossa. Dpo 8 testiajalla:

Aika hiljasta vielä niinku osasin odottaa..

Muoks, olen tässä välillä käynyt gynellä, jossa epäillään minulla endometrioosia. Vähällä aikaa ollut useampi alkuraskauden keskenmeno niin ilmeisesti se vaikuttaa :/

Viimeksi muokattu:
Heipparallaa :)

Kp 31/28-30-32 eli mä todellakin hartaasti toivon että huomenna tulisi joko selkeä haamu tai sitten täti kurvais paikalle. Tänään sain apteekin omalla viivanpaikan hailukalla värillä jonka myös kaverini näki ilman sen suurempia tutkimuksia mutta selvä se ei ollut. Huomenna testailen ja pidän sormet ja varpaat ristissä että plussa pärähtäisi. Olishan sitä kivaa vielä yksi kierto tikutella ovista ja testailla haamuja/ viivan paikkoja mut pirun kalliiks tää "harrastus" tulee ko on niin malttamaton... vasen munis vihloo ikävästi nopeesti ylösnoustessa, aamulla meinasin oksentaa ja nyt itkettää :D :D :D kait tää tästä! Onnea plussanneille ja puhalluksia plussiin :) huomiseen ;)

mymosa
Vähän tekis mieli piinata teitä yhellä testikuvalla vielä.. tein illasta nyt yhen testin kun lorahti ihan kivat limat.. Luulen niiden olleen omia eikä miehen :D Ja testi lähes plussaa.. ellei jopa tasavahva..

Onnea helmipeikko!!! Ihanaa!

Mymosa: laitappa kuvaa!

Niiku-äiti: hyvältä kuullostaa. Toivottavasti se apteekin oma enteilee huomiseksi plussaa!

Mulla on tuo alamaha niin hellänä, iha sattuu astua välillä. Mietin jo että ovisko se vasta tulossa mutta nuo vatun testit vaa haalenee.. yks sofi jäljellö ja huomenna tulee postissa lisää. Argh! Ja jos ovis ois vasta tulossa niin sit en tajua enää mitään :O

^ ei iha plus vissiin vielä mutta vahva? Mullakin tollasia tullu mut se yks kp13 aamulla ihan omaa luokkaansa. Vasen reuna oli ihan musta mut ei tumma koko leveydeltään. Kuitenki räikyvän punainen normi pinkin sijaan että toistasek se ja kaikki ovisoireet ni siitä mä lasken oviksen olleen. Luulen että sä saat vielä vahvemman viivan huomenna =).

Tuo tämän aamun viiva näkyy vieläkin tosi hyvin. Mua silti hämää toi paksuus, kun ei oo samanlainen ton kontrolliviivan kans ja veikkaan kyllä, että tulos ei oo oikea positiivinen vaikka aika selvä viiva jäikin.

Tässä äsken kuvattuna:
Mulla oli melkein tismalleen samanlainen viiva tossa viimerierrossa ja kp oli päälle 40 jotain sillon kun tein tuon RFSU:n testin ja ihan samaa näytti. Menkat sieltä siltikin tuli... En luota oikeen noihin testeihin, kannattaa kokeilla muuta merkkiä!!

nelHM Mulla kans on jotenki haalistunu vaan ovistestit, tai pysyny ihan samana se viiva nissä mitä oon nyt tikutellut tässänäin ja tännekin kuvaa laittanu. Nyt kp 18... Että onko noihin testeihin luottaminen ku nyt on kuitenki limaa, paikoin tissit arat ja muutakin "oiretta"... Tosin en luota enää kehon tuntemuksiinikaan, koska päin mäntyä menee kun kuvittelee kaikkee...

Moikka ihanaiset! Johan on aikaa ku olen viimeksi kirjoitellut, on ollu kiirusta :D ovista tässä odottelen, ellei jopa ole ollut jo.. en muuten muista mikä kp mulla on,tarvii tarkistaa :) noin pregcheckit tosiaan antaa sitä viivanpaikkaa mulla ainakin aina kustessa vaikka en raskaana ole ollutkaan, samoin rfsu.. mutta enempi siihen pregcheckiin luottaisin,rfsu on ihan kökkö! Mun kierto muuten veny pitkäksi,menkat alko lopulta kp 38.. eli voip olla että jotain yritti tapahtua, tai sit ei :D onnea plussanneille, koitetaas me muutkin plussata tässä kuussa <3

Namibihibibi: mä en kans ymmärrä ovistestien päälle. Yhden todella vahvan sain mitä pidin itelläni ehkä sit plussana koska oireet oli vahvat ja muita vahvoja viivojabei ole tullut. Tänään testi oli jo tosi haalee. Mylla alkas olee pian kiinnittymisen aika jos niikseen ois käynyt. Voishan nää jomotukset olla sitäkin koska ei mua muniksiin jomota vaa alamahaan. Kuiva en ole yhtään, valkkaria tulee suht mukavasti ja tuntuu että housut kastuu. Sellasta menkkamaista jomottelua alaselälläkin on ja tissit välillä aristaa. Että oisko seuraava tikuttelu jo r-testi.. mu sitä pitäs malttaa odottaa viikko vaikka vielä.

Yhteistyössä