Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

^ nami: mulla saman p*rkeleen metsästys. Mun viivat todella paljon vahvempia ollu siitä kp4 asti mistä tikuttanu ovista. Nyt aion kopin saada ; )! Odotan sitä hetkeä kun se testiviiva on mustanpuhuva!

Mullinmallilla näkyy haamua =)

mymosa
Mä saan tuollasia ovistestiviivoja ihan läpi kierron.. Eli ei kerro mitään lähestyykö ovis vai eikö..

Mullinmallin, mulla on todettu pco (en ole saanut luomumenkkoja ties millo viimeks) ja ovuloimattomuus. Kaksi vanhinta toki tärpännyt heti ehkäsyn jäätyä, mutta tää diagnoosi tuli kun 1,5v odotettiin kuopusta saapuvaksi ja clomeilla vihdoin tärppäs.
Nyt jäi pillerit pois marraskussa ja olen ollut iloinen, että kierto käynnistyi heti luomuna ja jopa oviksen bongasin.. raskauduinkin, mutta meni kesken arviolta rv7+2..

Nyt on käyty terkkarille näyttämässä tissitkin ja patit ei ole vielä akuutteja, voivat johtua ihan keskenmenosta ja hormonitoiminnasta.

Ilmeisesti tää koneen näyttö ei näytä niin hyvin noita haamulaisia, koska en niitä näe ja toiset näkee. Ärsyttää kun tänne ei pääse enää puhelimella jossa on näppäimet.

Ihan sama kertooko yhtään mistään, mutta mää siltiki otan sen perkeleen kiinni ja meinaan saada tonne mahaani jotain! :kieh:

No joo... Ajattelin lähinnä ny kokeilla tikutella, koska nyt on noi kierrot ollu aivan sekasin niin josko edes jossainkohtaa kiertoo olis jotain selkeetä merkkiä jostain NORMAALISTA toiminasta tuolla vattanpohjalla...

mymosa
Pitäs olla sellanen joka ääneen kertoo sulle, että hei nyt ois ovista tarjolla tai että ei kuule ole lähelläkään.

Mä sain tärppini tuossa km-kierrossa niin, etten bongannut ollenkaan ovista ;) Nyt olen epätoivoisesti koettanut, mutta en tiiä mikä noita testejä vaivaa, kun hirveen hitaasti piirtyy testiviiva ja jää sellaseksi ohueksi. Noh 10kpl digijä on tulossa, testailen ne vielä ja sitten katon tilaanko lisää liuskoja.

Mulla toi oviksen tikuttelu on lähinnä siksi, että saisin kerrankin oikein noi dpo:t laskettua. Olen mä ovuloinut, heti tärpääs nytkin, mutta tosiaan ei kestäny kyydissä. Nyt siis toinen kierto sen jälkeen. Ja sitä seksiä nyt kantsii/haluu muullonkin harrastella kun ovisplussan aikaan, että siks ei tarvii ovista tikuttaa :D.. Mut noita r-testejä menee nii hitokseen, kun vissiin ovis ollu oletettua myöhemmin siinä tärppikierrossakin. Mielenkiinnolla odotan, miten nopeeta/hittasti se ovisplussa sit lopulta tulee. Voiko se plussa olla esim. niin, että aamulla hailakka viiva ja illasta jo plus? Vai tasaseenko sen pitäs vahvistua? Mites mymosalla, kun sulla tollasta tasavahvaa pukkaa kans, ni miten se plussa kehittynyt sit?

NelHM veikkaan sen perusteella, mitä olet aiemmin kiertojesi pituuksista kertonut, että sun ovis on lähempänä kp20. Eli testa vaan kerran päivässä ja sitten jos alkaa näyttää siltä että onko se plussa vai ei, niin sitten testaa aamulla ja illalla. Ei pitäisi livahtaa plussa ohi.

Mut sit on kiertoja kun ovuloin aikasin. Kuten tuo vauva 9kk, ovis oli reilusti aiemmin ku yleensä. Nytki jomotukset ja limat sitä luokkaa että on ihme tosiaan jos ei plussa pian tule. Kohdunsuukin laskenut jo ja auki.. näillä merkeillä mä aiemmin oon oviksen bongannut. Mutta näkeepähän nyt mikä on todellinen olotila kun se plussa tulee =)

mymosa
Mua vähän ihmetyttää noi testit, kun en oo ennen saanut noin ohuita testiviivoja.. vasen reuna on ihan ohuen ohuet ja tumma ja muuten viiva ihan olematon.. kontrolliviiva on normaali ja paksu.

Mitä testejä käytät mymosa? Jännä jos normisti ollu vahvoja aina. Mut voisko se km vaikuttaa? Ja just ku oon lukenu monien juttuja ovistestailuista, niin se plussa on voinu tulla tosiaan iha puskista.. ja voi jäädä saamattakin koko plussa. Siks mä teen pari testiä päivässä. . Ettei menis ohi.

Kurja tilanne mymosa. :( Toivottavasti tulis onnellinen lopputulos, kun pääset kunnolla yrittämään!

Mä varsinainen hätäpöksy olen. Mulla on tuolla testi oottaas ja vaikka aamulla tikkuun liritin ja tiedän kyllä et tulos tuskin päivän mittaan vahvemmaksi on muuttunut niin oon täällä muutaman tunnin jalat ristissä pidätellyt ja aion tehdä illalla vielä toisen. :D Sitte ihmettelen täällä kun mitään ei näy. :D

Tuun sit kertoo jos on kerrottavaa.

Mäkin muuten näen kännykällä kaikkien haamut paljon selvemmin enkä noissa omissa nähnyt just mitään koneelta katsottuna..

mymosa Mulla tuli kans pariin ovistestiin viivat just noin eli kontrolli normaali, mutta testiviivassa oli vasemmassa laidassa ohut tumma viiva ja oikea laita oli vaalea leveämmästi. Mullakin hitaasti kehittyi viivat ja viime kierron ovisplussa tuli just tuollaisella viivalla aamupäivällä. Onneksi testasin illalla uudelleen, kun siihen tuli sitten oikeanlainen viiva ja tuli ovis hyödynnettyä. Tosin eipä siitä paljon iloa ollut... Eilen rv 5+3 meni kesken tuosta oviksesta aikaan saatu raskaus. :( Kunhan vuoto loppuu niin alkaa oviksen bongaaminen taas. Yhdet kuukautiset käskettiin odottaa kans. Samalla tässä odotellaan labratuloksia. Sain puhuttua meidät poikkeuksellisesti kahden keskenmenon jälkeen veritutkimuksiin, kun mulla tulee kohta 36 vuotta täyteen ja keskenmenojen välissä oli kaksi niitä varhaistakin. "Oikeiden" keskenmenojen väliksi tuli päivää vaille 4 kk.

mymosa
Mä käytän wondfon testejä, halpa-testiltä tilannu. Näyttävät samalta kuin pc. Huomenna pitäis tulla digitestitkin ja aattelin niillä mennä myös.
Nyt oon testaillut kaks kertaa ja aina sama tulos.. voin huomenna laittaa kuvaa, kun on oikeesti tosi outoja. Noita wondfoja on tulossa lisää, niin pitää kahtoo onko nekin vai oisko joku erä tollanen.

Pahoittelut Oodikas!! :(

Paskanmarjat tässä iltaisessa mitään näy, vaikka pitkään pidättelin. Tai kuivassa testissä sain kuvaan jotakin, mut en tuoreena. Pistän nyt kuitenkin tähän sen kuvan. Kännykällä saattaa näkyä, koneella isona tuskin, kun on huonossa valossa kännykän kameralla kuvattu.

Yhteistyössä