Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Kengumammalle onnea plussasta! Aliciallakin kyllä plussalta näyttää, jos on testiajalla tullut. Onnittelut!

NelHM, kannattaa ihan vaan testailla päivittäin niillä ovistesteillä. Varsinkin kun et ole aiemmin testaillut. Älä välitä vaikka se viiva välillä vahvistuu lähes plussaksi ja sitten taas haalenee. Niin se minullakin tekee. Mutta siinä vaiheessa, kun jättää yhdenkin päivän tikuttamatta, voi se ovis periaatteessa mennä ohi. Sitten sitä saa taas spekuloida että mitkä ne dpot taas olikaan. ;) Eli kun sulla aiemmissakin raskauksissa on laskettua aika siirtynyt, niin oletettavasti se ovis ei ole silloin, kun sitä oireden perusteella itse päättelisit?

Itse yleensä testaan päivittäin, jostain kp12 eteenpäin, kunnes sen plussan saan. Sitten on helppoa kun tietää ne dpot tarkasti. Paitsi kyllähän minäkin täällä aina ramppaan miettimässä onko ovis+ vai ei. :D Mulla yleensä se ovisplussa on ihan mustanpuhuva viiva, joten sitten semmoiset tasavahvat viivat vähän hämää. Yleensä kun saa pähkäillä että onko ovis+ vai ei, niin sitten se ei ole. Mun kohdalla. ;)

Tsemppiä kaikille hätähousuille!!
 
Alicia00: onnea <3

NaksuP: kiitos vinkistä. En tosiaan tiiä noista ovistikuista oikein mitään. Ja oon mä tehny joka päivä vaikka muuta meinasin :D. Huvikseen tossa dippasin yhden r-testin, testimielessä, kun tuli kotitesteiltä kylkiäisinä one step liuskoja (10 herkkyys). No ihan räikeä viivanpaikka niihin tulee. Samanlainen kun rfsu:n testeihin. Tietääpähän sit kun niiden aika taas on että antaavat tollasia.
 
^^^ mulle on tullu mammaksilta aina seuraavaks päiväks kaikki. Siellä on joku hätäpökä tilannu varaston tyhjäks varmaan nyt :D.

Oviksesta kysyn sen tikuttajilta, että miten kauan eka oireista menee että saatte plussan?
 
Mulla alkaa justiinsa testailu, ku en pysty odottamaan! :D

Pienimmillään dpot on vasta 4 ja parhaimmillaan jo n.10-12. Oon koittanut hiukan laskee keskiarvoja noiden vammasten kiertojen perusteella, kun en tikuta ovista. Tuntemuksia oli kuitenkin viikonlopun tienoilla. :)

Jännää onpi.
 





PC:t ovat antaneet mulle haamuviivoja joissain kierroissa, toki joka kerran ensin vahvistuen ja sitten hiipuen pois. Eli olisiko olleet yrityksiä kaikki tyyni?
Ja taas kerran on haamua nähtävissä. Ekat kuvat 5min kohdalla ja kolmas sitten vartin kohdilla otettu.
 
toiveissa2 Minä en tuota sanois enää vääräksi haamuksi. Itelleni antanu kans aina jotain, mutta ei kuiteskaan noin selvää olematta sitten plussa. Mä veikkaan että sulla on huomenna jo komeampi viivanen tikussa! Peukut sille :heart:
 
Toiveissa2, minustakin tuo lasketaan jo aika selväksi plussaksi, eikä niinkään epäselväksi haamuksi. Onnea! :)

NelHM, joo pc:llä testaan. Nyt olis ollu nappiajoitus tässä kierrossa, jos viime viikonlopun ovistuntemukset pitäis paikkansa. Silloinhan kyllä ei mitään viivoja vielä pitäis näkyäkään vaan ois ehkä dpo6. Kuitenki lyhyemmän kierron mukaan ois mahdollisesti jo dpo13 ja sitte pitäis jo näkyä. Otan ovistikut käyttöön sitte, jos tällai ei saa mitään aikaiseks. :)

Tässä aamupissan tulos. Yllä testiajalla, alla kuiva. Selkeämmin näin mitä eilen, mut kuvaan ei tullut eilisenkään vertaa. :(
 
Mä en näe Mullinmallin kuvassa mitään, mutten kyllä muutoinkaan ole paras näkijä.

Mulla on vähän hämillään oleva olo. DPO 9 menossa ja ihmetyttää voisiko tää oikeasti olla tässä. Alkukierrosta näin unen jossa meille syntyi tyttö sekä olen muutenkin alkanut taas näkemään unia enemmän samalla lailla kuin edellisissä raskauksissa, mutta muuten ei olo olekaan "yhtään mitään".
 
Sulla on toiveissa2 ihan selkeä viiva siellä jo, jonka luulis povaavan hyvää! Pidän peukkuja pystyssä! :)

Eihän noissa mun kuvissa tosiaan näy. Olispa sellanen kamera joka tallettais saman minkä silmä näkee. Vaikkei se silti tietty plussaa pidä meinata. :D
 
^^ mä oon kans nähny joka alkuraskaudessa ennen plussaa vauvaunta tai plussatesti unta. Näin tossa mikä meni kesken niin selvästi. Muuutenki unet menee vilkkaiks. Toiveissa2 on pieniin päin <3. Nyt plussataan kaikki tässä kierrossa!!

Mulla ovistesti oli jo tosi vahva mut ei plussa. Mut limoista ja jomotuksista päätellen ei pitäs montoo päivää ennää mennä. Mä niin haluan ekan ovisplussan omaan tikkuun!!
 
Toiveissa2 selkeesti raskaana, ihanaa!!

Naksulla en jostain syystä näe vahvistumista, mut ihan haalean erotan silti. :)

Mites nelHMin ovulaatiot? Oliko sellainen jo?

Tän päivän testi tehty n. 3h rakossa olleesta laimeen näköisestä iltapäiväpissasta ja tässä tulos. Kummatki testiajalla, alempi salaman kanssa. Voisin käydä kohta kurkkaamassa kuivaa tikkua.. :D


Muoksista. Tässä täYsin kuiva testi.


Muoksmuoks. :D
Viikko sitten oli alkuviikosta alkaen aika kuiva kausi ja nyt on tissit kipeytyneet ja valkovuotoa tulee aika paljon. Yleensä oon aika kuiva menkkojen alkuun asti. Toivottavasti ei nyt sitte alkais menkat vaan meinais jotain muuta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä