Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

^ toivottavasti Niisku-Rouvan haamu vahvistuu viivaksi!

Mä en ois ilman noita testejä tätä ovista bongannut. Oireet on todella voimakkaat mutta ei sillai ku oviksessa jomota sivulle vaan koko kohdunseutu on iha tulessa ja kipee.. tosiaan sekstailukin sattu ja nii ei ole käyny kyllä naismuistiin. Lämmöt kyl ollu parina aamuna jabtänäänki normia enemmän koholla mut päivällä ei yhtä korkeet. Että sitä ovisplussaa nyt etusijassa odotellen. Huoh!

Tässä on tämän aamuinen testiajalla:

Tässä päivällä tehty testiajalla:

Ja tässä päivällä tehty 20min päästä teosta:

Esikoista yrittäessä mulla oli kemiallisia ja kohdunulkoinen, joka repäisi johtimen eli yksi torvi käytössä (en takoita miestä) :), niin hieman pelonsekaisin tuntein seuraan tätä tilannetta. Tuo aamuinen on niin haalea. Pitikin mennä testailemaan! Ja nyt en sitten pysty lopettamaan testailua.. Voi huoh!

mymosa: mulla samat tuntemukset ;) ravaan vessassa jatkuvasti tädin pelossa mutta tähän asti ollut valkkaria joka viime vessareissulla oli sitkeetä ja vähän voidemaista... mutta mutta... jotenkin niin luovuttaja fiilis, väsyttää ja paleltaa : /

Toivottavasti karolella menis kaikki hyvin.

Onks meillä mymosa joku superovis menossa? Mietin jo että irtooko molemmilta puolin ku on tuota limaa tuollai ja maha ihan tulessa. :O.

Ja piti taas testata. Ihan himpun jää enää tasavahvasta. Oireet on nii kamalat että on oikeesti kumma jos ei vahvistu plussaks iltaan mennessä! Mä vaa oon niin malttamaton ton kanssa.. hönö!!

Viimeksi muokattu:
Ihanaa Onnea kaikille plussaajille :heart:

Omat olot... ei niin kivat, tai riippuu miten kaiken ottaa :D Repäiseviä kipuja nivusissa vaikka rauhallisesti kävelee, jos ei syö / juo tarpeeksi tulee todella huono olo ja alkaa huippaamaan, päänsärky on lieventynyt eilisestä, toinen rinnoista kipuilee, vatsa toimii edelleen reippaasti, ja lorahtelee epämääräisen paljon valkkaria.

Jos tää kaikki "oireilu" päättyy tädin tuloon ni ensi kierrossa en usko kroppaani vaan väitän huijariks :LOL::LOL::LOL:

Hyviä öitä :) :wave:

Viimeksi muokattu:
20140319 234450 - Aijaa.com
Ja tää eilen illalla/yöllä.

En saanu samaan viestiin molempia kuvia mut sanokee oliis että onko jompi kumoi jo plussa? En mie saa noista vahvempia. Tän aamun testissä testiviiva tummeni kontrolliviivaa nopeammin ja miusta oli vahvempi mut en iha testiajalla ehtiny kuvailee. Ja on tuo yön testiki vahva.

^^ ja eiks tuo riiviöiden äipän testi olenplussa jo.?

Aamusessa oli testiviiva vahvempi jo minuutin jälkeen. Mulla ainakin alapää on niin turvoksissa että huhhuh! On varmasti eka kunnon ohis sitten tuon kuopuksen tärppikierron. Iha järkyttävän voimakkaat oireet ja eilen ku alkoi vihlomaan tuolta sivuiltakin.. tuikkii molemmin puolin ja muutenki alamaha iha tulessa edelleen. Limaabei enää nii paljon tule. Tänään olkoot se plus päivä, eli onks se dpo -1?

Tänään pp 9 digi sanoi "Raskaana 2-3", joten kai se on uskottava. :heart: Tänään siis alkio 14-15 päivän ikäinen. Hieman olen ihmeissäni. Hoidoissa kuitenkin ehdittiin olla jo 2v 2kk, joten ei tähän ajatukseen ja hoitostressin loppumiseen varmaan ihan päivässä parissa totu.

Yhteistyössä