Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Täällähän on plussia, onnea Niisku-rouva, hydrangea ja kumppanit! :) nelHM tuo n ihan siinä rajalla että kohta superplussa pärähtää. Sullon tänään varmaan dpo-2 tai dpo-1. Mikä kp sulla nyt onkaan? Mustatko kun "ennustin" että varmaan lähelle kp 20 menee ovis. :D osuinkohan oikeaan? Tääll. Kp3 ja hirmuset kivut, ihan järkkyä!!
 
Ei se vahvistu.. :( Pöh! Kuinka orjallisesti te noudatatte noita testiaikoja? Kun se tummuu tosta paaaaaljon sen jälkeen. Miten mä en muka muista yhtään tätä esikoisen plussauksesta, vaikka silloinkin seurailin viivoja koko ajan? :) Mutta ainakaan mun kemiallisissa viiva on jäänyt ihan tosi haaleaksi, eikä ole siitä muuttunut testiajan jälkeenkään.



Jälleen testiajan jälkeen:


Kuivuttua on vielä tummempi. Ei kait tässä auta kuin odotella..

Onnittelut oviksen metsästäneille! :) Paljon tsemppiä!
 
mymosa
No niin NelHM, tulihan se sieltä :) Sovitaanko, että seuraavalla kerralla sitten sitä r-testi saastetta ;)

täällä dpo 0.. tässä vahvojen viivojen aikaan hyödynnetty su, ma ja ke.. joten siitä ei pitäs kii..
 
Mymosa : kyllä sovitaan:D! ! Meillä kans ei pitäs olla yrityksen puutteesta ainakaan kiinni! On tullu kyllä talletettua ihan tasaseen ;). Mä just tässä kelailin ni en varmaa olenovuloinu kunnolla viime kierrossa. Kyllä tää on nii mahtipontista nyt ollut. Toivottavasti tulee tulostakin. Me sit aletaan tossa dpo10, eli kuunvaihteessa pommittamaan kilpaa r-testeillä. Kumpa saatas lolemmat plussa niistäkin! Ja kaikki muutkin ihanaiset hätäpöksyt hönöilijät <3
 
nelHM ja mymosa onnea molemmille ovisplussista! :heart: Ja nyt sitten peukut pystyyn et saisitte raskaustesteihinkin ne maagiset kaksi viivaa! :) Jään innolla odottamaan hätäpökyilyjänne! ;)

Olitkin nelHM kysellyt minun kuulumisia! :) Mitäpä tänne, maha kasvaa ja pikkuisen potkut tuntuu jo tosi selvästi. Kohta olis raskauden puoliväli, ihan uskomattoman nopeasti aika kulunu! Nyt vaan odotellaan rakenneultraa, josko saataisiin tietää kumpi masussa majailee. Viime viikolla pikkuinen ei vielä suostunu sitä meille paljastamaan. Ihanaa kun kevät etenee ja sitä myöten se kesäkin sieltä joskus tulee, etenkin sitä heinä-elokuuta odotellessa. ;)

Hydrangealle tuhannesti onnea plussasta! :heart: Ja paaaaljon tarrasukkia pikkuiselle! Olette todellakin plussanne ansainneet.

Karole Mun silmään sun testiviiva on vahvistunut selvästi! Odottelehan vain rauhassa, kyllä se siittä räikeäksi plussaksi muuttuu! :) Usko pois, tiedän kyllä ettei sitä millään malttaisi odottaa..;)

Onnea kaikille plussanneille ja vahvistuvia viivasia haamuilijoille!

P.S. Lueskelen tätä(kin) ketjua edelleen päivittäin. :D En vain osaa olla lukematta, sen verran paljon tuli tänne(kin) kirjoiteltua lukuisten toiveikkaiden ja toivottomien kuukausien aikana.

MiNalo ja natiainen rv 19+2 elokuisista :wave:
 
Jepulis sieltä se kurvas mutta ehkä parempi näin, ei se ennenkään ekasta oo tärpänny mutta uskon vahvasti että ainakin yritystä oli kiinnittyä koska täti tuli 2 päivää myöhässä.

Eli YK 2 :) 1/32-34 ja miehen sanoja lainatakseni " tästä ei pidä lannistua päästäämpähän useammin hommiin " :D :D :D :LOL:
 
Ja nyt niille ovis bongari taitureille kysymys. Mitä kannattaa tilata ja koska aloitan tikuttelun, laskujen mukaan ovis pitäis olla seuraavaks 9.4 ? onko kotitestit. fi kannattavaa tilata vai onko muualla vielä edullisempaa?:D miten niin malttamaton :LOL:
 
mymosa
Mä suosin ite halpa-testiä, edullisia testipaketteja myös ja noi tän kierron plussat oli tehty fertestillä, verkkoapteekista 14kpl 9.90e. Raskauskeijulla ja kotitestillä on taas edulliset digitestit.
Olen yleensä aloittanut siinä kp10 pintaan..

Laitoin juuri r-testejä tilaukseen.. miten niin vähän etuajassa :D Kaapissa on kyllä jo oottamassa kaksi digiä ja pari testipaketin mukana tullutta r-testiä.
 
SJ
Heip! Loikkasin tuolta yrittämään päässeiden ketjusta tänne kysymään, että onkohan kellään kokemusta pregchekin testeistä? Tein tänään (dpo9) sellasen ja sain haamulaisen/viivanpaikan siihen. Antaakohan pc miten herkästi viivanpaikkoja vai miten tuota testiä tulisi tulkita? ;) tässä kuva (tosin kännykänkameralla meinaa niin suttusia olla nuo kuvatkin, livenä näyttää selkeemmältä kyllä..)

20140320 095410 - Aijaa.com
 
^ jos tuo tuli jo testiajalla niin hyvähyvä. Kyl sebjotain turhaa viivaa kuivuttuaan antaa..

Ihana kuulla että MiNalolla kaikki hyvin <3

Mulla on vähä tylsää.. piti kerta kiellon jälkeen dipata vielä ovistesti ja pistinpä menemään yhen r-testinkin.. :D ku joku joskus laitto että ovis vois antaa haamua siihen.. tuli kyllä selvä haamu r-testiin. Kuvassa ei näy niin hyvin mutta viivanen siinäkin on ja väriäkin. Eli kyllä reagoi r-testi lh-hormoniin.

Millos sen viivan pitäs alkaa haihtua taas ovistestistä?
20140320 132013-1 - Aijaa.com20140320 133916-1 - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
SJ
Kiitos nelHM vastauksesta :) olin näkevinäni siinä koko ajan tuommoisen haamulaisen.. kuva tosin otettu vasta kuivuttua. Seurasin tuon viivan kehittymistä silmä kovana koko ajan :D

Mä tein sit päinvastoin myös ovis testin (joku sanonut et voi näyttää raskauden). Siitä tuli tämmönen haamu: (tosin ei kerro mistään koska oon joskus saanu jonkun viivan ovistestiin ennen menkkojakin..)

20140320 133301 - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Niisku-rouva mä olen tilannut halpatesti.fistä ovistestejä. Sitten olen ostanut niitä pregcheckin ovistestejä mitä marketissa myydään. Ovat siis keskenään lähestulkoon samoja, ellei juuri samoja jopa. Toimivia.

nelHM sattupa mun arvaus oikeeseen, ihanko tasan kp20! :D Onnea ovisplussasta! niin se vaan on että ne oireet voi johtaa aika lahjakkaasti harhaan. Onneksi nyt testasit, niin ei ole dpoista sitten epäilystä.
 
Voisko mymosa tai joku muu kellä ovisplussa nyt, dipata mun mieliks testimielessä yhden erittäin herkän r-testin? :D Tein vielä molemmat ja ovis edelleen vahvaa plussaa ja r-testiin haamu. Näiden innoittamana aloin miettiä oisko kuiteskin ollu se ovis viikko sit kun oireet oli todella vahvat? Nyt ollu oikein megaluokkaa mut vähön eritavalla niiku aiemmin kirjotin. Kohtu iha tulessa ennemmin ku munikset.. niitäki kyl nippaillu. Joo. Kyl nää ovikseen sopii täydellisesti paitsi tuo kohdunsuu joka nous ylös taakse ja meni kovaksi sillo viikko sit olleen "kuvitellun oviksen" jälkeen. Ehkä mä vaan luotan näihin vahvoihin plussiin ja meen näillä dpo:lla?
 
^ no niinpä! Mä ajattelin iha niiku testimielessä. . Kaikkee pitää kokeilla :D. No tietty aloin miettii että entä jos ne mun niin ovisoireet ja melkee plussa ovistestiin viikko sit pitiki paikkaansa ja tää ois jotain kiinnittymishässäkkää ollu pari päivää ja molemmat testit siihen reagois. Mut nii mäki oon kuullu että voi tulla r-testiin haamua oviksen aikaan. Noi testit on nyt muuten testattu aiemmin siksi että varmistin antaavatko turhaa haamua/roskishaamua. Mä en kestä niitä. Ja ihan planko tuli joku päivä sit ku tein.
 
Sunflower11
Oon saanut haamua r-testiin ovisplussan aikaanm
Myös mulla on mm. Heti plussan jälkeen haalistunut viiva, kestänyt 3-4 päivää plussana oviksen jälkeen ennenkuin haaleni ja on ainakin kerran ollut niin et oli suht vahvaa koko loppukierron.
 
Iltoja :wave:

Luulin jo et täti kurvas takasin kun ei tipan tippaa tullut koko päivänä mutta illasta alkoi kramppaamaan kohtu ja veti ihan jalkoihin asti niinkuin supistaessa ja nyt vasta alkoi lorahtelu.

Tilasin mammaksilta aika mojovan satsin sen suuremmin miettimättä... saanpahan dippailla vaikka 2 liuskaa per päivä :D :D :D

nyt hyviä öitä :)
 
mymosa
Mulla on ihan järjetön jomotus oikealle puolelle.. ihan ku joku puristais koko ajan pihdeillä :(

Niin, mun ovistestit on jo ihan haamuja vaan :) Tuliskohan mun testipaketti tänään niin voisin järjestellä sen tuonne wc-kaappiin oottamaan :D
 
^^ kiitos vastauksista. Nii mä muistelin että saataa ovisplussan aikaa r testitkin haamuilla.. outoa sinänsä mutta totta :D. Ovistestit loppu ni dippasin vielä yhen herkän rtestin.. haamun anto vieläkin mutta hieman haaleempi oli tohon iltaseen verrattuna. Se oli aika selvä miusta jo. Mullakin pitäs tulla postilähetys tänään :D. Tilasin muutanman wondfon ovistestin vielä.. kerta oon alottanu oviksen tikutuksen heti menkkojen jälkeen niin mennäänpä loppuun asti sit. Ja punaviiniä aloin eilen ryypiskelee.. Pikkasen on hyvää ku ei oo tullu imetyksen takia juotua aikoihin :p

Hentuntentulla näkyy kuivassa testissä selvä haamu =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä