Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

olin näkeväni siinä vähän väriä, kyseinen testin olen aikaisemminkin tehnyt ja harmaata viivan paikkaa tekee normisti (joku halppis testi ulkomailta).. dpo 8 tai 9, riippuu miten lasketaan.. ovis + oli 11.3.. kp 35 nyt eikä menkkoja.. huono olo vaivaa, ja menkkamaiset jomotukset.. muuten ei mitään.. eilen digi ei raskaana.. saapa nähdä onko vai ei..
Onnea Karole! ja muut plussanneet.. tsemppiä piinailijoille!
 
Onnea Karole! !

Kyllä voi imettää. Oman jaksamisen mukaan toki. Mut kalsiumit kantsii alottaa mama vitamiinin kaveriks. Mulla vaa maito loppu/väheni paljon ku olin hetken tossa tammikuussa raskaana.

Mymosa : samat fiilarit..miten sitä nyt jaksaa odottaa?! Onneks tietää dpo:t kerrankin.. sebon ihanaa! Kiinnittymisvuotla odotellessa.. mulla se on limaista ja veriviirujakin ollut.. dpo5-7 pitäs tulla jos tärpänny. Mulla ois 11 liuskaa ja 1 apteekin oma..ja noita ovistestejä tuli kans ni ne voip samalla kusta :D
 
^ tosi haalee on. Ootko joka päivä tikuttanu? Jospa senplussa sieltä tulis pian! Se plussa todella on vahvempi kun kontrolliviiva! En ois itekkään uskonu ellen ois omissa sitä nähny. Mä kun sain suht vahvaa viivaa koko ajan mut plussan kyl erotti. Pidän peukkuja <3
 
nelHM Juu oon joka päivä ja joskus parikin kertaa päivässä mut en aamupissasta vaan ohjeessa oli et 10-20 välillä... Ja onhan tuo vahvempi kun aloittaessa kp jotain mitäseoli 8 tai 9... Perkeles vaan, että nuokin pirun tikut loppuu kohta... 5 jäljellä enää....
 
Päiviä :wave:

onnea karole!!!

Posti olikin nopeempi mitä meinasin ja sain jo tänään säkillisen tikkuja :D eli nyt ei pitäis jäädä mikään huomaamatta tässä kierrossa!

Kp 2/32-34 aivan helvetin kipee ja supistelevainen kohtu... vuotoa on reippaasti... tää on ihan perseestä toivon et nää olis viimiset kärsimykset seuraavaan 9kk hahhahaha :D
 
Namibihibibi : mulla se vahvistu tosi nopeesti haaleesta viivasta ku ovis tuli. Jat?a vain ja hae lisää =).

Niisku-rouva: minä olen täs kierrossa samalla asenteella. Tikku tai kaks joka päivälle ni ei mikään pirulainen jää huomaamatta :D

Mulla ovistikku oli himpun haaleempi jo tänään. Megaovis siis ohitse. Aamulämmötkin oli tosi korkeet. Sitä on varmaan iha pöpi kun himoitsee millo pääsee tikkuloita ruikkasee taas :D. Kyl mä ovistikuilla dippaan joka päivä. Josnois tsäkä köyny ni kait sen pitäs joskus vahvistua taas. "Hullu mä en oo mut joskus sitä tikuttaa" :D:D:D
 

Yhteistyössä