Hakutulokset

1. O

Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

Nuunuu Mä käyn täälä vain puhelimella ja saan noi erikoistoiminnot tehtyä... Onko sit puhelinmallista kiinni? Mulla iPhone...
  2. O

Minel Osanotot! Olen pahoillani. Muuta en osaa sanoa... :(
  3. O

Tervetuloa uudet! Jansu, kiva saada sut samalle päivälle odottelee! :) Viimesin mielihalu ja hinku mulla tuli päärynöihin! Iso pussi piti ostaa. Hauska seurailla kun joka vko vaihtuu himon kohteet... Tosiaan tosi nirso oon nyt ollu ruoan kanssa, mut sit jos jotain tekee mieli niin sillä...
  4. O

FB Mä oon laittanu kuvia paljon facebookiin. Asetukset rajattu niin ettei näy kun kavereille. Mä en jotenkaan oo ikinä jaksanu stressaa tosta et ne näkys ulkopuolisille jossain bittiavaruudessa...
  5. O

Minel Mikä tilanne vuodon kanssa?
  6. O

Jen_ni Laitoin viestiä FBiin liittyen. Mä tuun mielelläni sinne. Onne 4+6
  7. O

Harrastukset Mikä liikunta??? :D En harrasta mitään liikuntaa. Lasten kanssa touhutessa ihan tarpeeksi menoa... Jos oikein kunnostautuisin niin jooga, pilates, uinti, pyöräily, zumba... Kunhan saan kk sisään opinnot alta pois niin sit ois vapaa-aikaa taas ja mahdollisuus harrastaa. Harrastelu...
  8. O

Mä en kans oo kuullukaan skumppaa yhdistettävän ristiäisiin! :) Mut kukin juu tyylillään. Nostelussa ei kait tässä alkuvaiheessa oo rajoituksia. Myöhemmin sitten?
  9. O

Syöminen Mulla ilmenny just tota syömättömyyttä, kun ei meinaa tehä mitään mieli. Mehukeitto ja smoothiet hyviä vetää väkisin. Leipä ja ranskalaiset. Suolakurkut. Sipsit. Suklaa... Kurkku.
  10. O

Na-denelle myös tsempit! Todella ikävää tuollaiset vuodot! Ei auta kuin toivoa parasta! Onne 4+4
  11. O

Ja hyviä, oikein sikeitä yöunia kaikille! :D
  12. O

Tsemiä Taru81! Toivon et jäi vuodot tohon! Samaa toivon muillekin joilla epämääräisiä vuotoja!
  13. O

Tervetuloa uudet! Nukkuminen Onko muilla samaa ongelmaa: joka toinen yö menee pyöriessä ja nukahtaminen todella vaikeaa? Kettulalla oli ainakin jotain vastaavaa. Mulla alko tää jo ennen kun plussasin, ovulaation jälkeen... Lisäksi sit kun saan unen päästä kiinni, nään ihan ihme unia...
  14. O

Na-dene Peukut täältä että on vaan tuhruvuoroa. Mulla tuli esikoisesta vuotoa rv6 ja rv9... Kaikki meni kuitenkin hyvin. Linkkivinkki ruokavalioon liittyen tässä! Tuoretta tietoa raskausajan syömingeistä. Onne 4+2
  15. O

Noniiin, vika varmistustesti tehty eli tuo digitesti! Näyttää Raskaana 2-3 eli lääkärin määrittämään raskaudenkestoon verrattuna vkot 4-5. Hormonitaso nousee siis kuten pitääkin! Jeee! :) Turvoksissa tuo alavatsa täälläkin. Pömppis oikeen! Pitää koittaa piilotella vielä... :D Ja näppyjä...
  16. O

Tervetuloa kaikki uudet! Kivut Täälä kanssa pienesti kipuilee kohtu... Mut kovasti tsemppaan itteeni et ne on vaan kohdun kasvukipuja. Haluan uskoa niin. Testit Ostin vielä yhden raskaustestin. Plussat tehty 3+1 ja 3+3. Huomen teen sen digin missä näkys viikot ja tulee se teksti et...
  17. O

Lisää oireita! Mulla on tullu tissit takas!!! Pinkeenä kun mitkä! Aiemmin oli vasn nännit kipeenä, nyt hela boobsit! Ja mies innoissaan... Hahah! Ja lisää mielihaluja! Kirpeät karkit! Aiemmin tosiaan mainitsin Flora Vanillan ja marjasmoothien sekoituksen, njam! Sit joo, roskaruoka yhä vaan...
  18. O

Eka neuvola on nyt sitten tulossa 2.5. Samalla soitolla mulle laitettiin lähete äitiyspolille. Tiedä sit et tuleeko tämä käynti nyt sit niin, että nt-ultra samalla, vai pääsenkö aiemmin ultraan, saa nähdä. Tää raskaus luokitellaan riskiraskaudeksi, joten olen nyt sitten vissiin tarkemmassa...
  19. O

Niin ja TERVETULOA kaikki uudet hei!!! :)
  20. O

Leonella Osanotot! Josko siskosi kaunis muisto elää nyt sitten vauvan myötä? Mulla mummo kuoli vähän aikaa sitten, ja jotenkin se ajatus lohduttaa, että osa mummoa olisi nyt kuitenkin elossa.... En osaa selittää. Pidätte varmaan ihan höhlänä... :D Meillä ollu paljon suvussa yhteyttä siinä että...

Yhteistyössä