Heippa taas!
Ei mullakaan oo vielä mitään oirieta, mieheen menee hermot, mut en tiedä oiskos se oire
Ja mä muistutan itseäni siitä km-raskaudesta, että silloin oli kyllä oireita koko ajan ja kunnolla, eli ei sekään mitään takaa.
Mä yritin viime raskaudessa ajatella, että en halua viettää koko raskausaikaa murehtien - jos kaikki meneekin hyvin niin sitten on 9kk mennyt ihan hukkaan kun ei ole yhtään uskaltanut nauttia. Eli täytyy koittaa nauttiakin, vaikka pelottaa.
Ruokalistat on ihan hyödyllisiä, mulla on yhä toi neuvolasta saatu jääkaapin seinässä. Maalaisjärjestä puhutaan ihan liikaa, eihän kukaan ole syntynyt sellanen tieto päässään, että toista juustoa saa raskausaikana syödä ja toista ei
Mutta ehkä malttia kannattaa kuitenkin käyttää, kaikkea ei ole pakko välttää niiiin orjallisesti ja pelätä koko ajan sitä ruokaakin.
Mulla ei ruokavalio juurikaan raskausaikana muutu, jotain juustoja katon, että voiko niitä syödä ja koitan pestä kasviksia vähän paremmin
Niin ja vältän entistä enemmän makeutusaineita, se on ehkä se suurin.
Leonella: :hug:
Tervetuloa mukaan uudet!
Kuulin tänään, että meidän neuvolassa ei tällä hetkellä taida olla lääkäriä ollenkaan... ja mahdollisesti sit tulee joku vaan tk:sta... tosi luottavainen olo tulee siitä, et sellanen ronklaa alapäätä, joka ei tiedä mistään odotusasioista, tai edes naisten asioista mitään! :O tai edes lasten asioista, meillä on tyttären neuvolalääkäri ens viikolla, saa nähä millanen siellä sit on.
Neuvolasta tuli viestiä, että pitää ottaa yhteyttä äippäpolille ultraa varten, kun kierto on tollanen hullun pitkä. Toivottavasti sieltä saan ultran pian ja kaikki hyvin... Täytyypi huomenna soitella.
Voikaa hyvin,
tömpsis ja PersikkaBanaani