fb-ryhmästä täytyy tosiaan olla ensin fb-kaveri, että pystyy kutsumaan henkilöitä salaiseen ryhmään. niimpä oonkin nyt pyytänyt kavereiksi kaikkia, jotka on laittanut profiilinsa mulle ja kun pyynnöt on hyväksytty, niin kutsun ryhmään. sen jälkeen mut voi poistaa kavereistaan jos ei halua pitää siellä "tuntemattomia" toivottavasti kuitenkin ystävystytään ryhmän myötä ja eihän sitä tiedä vaikka joskus järkättäis joku miittikin jossain!
kettula voisko tän fb-ryhmän mainita myös siinä etusivun viestissä missä on kaikkien tiedot? samalla tavalla kuin muissakin ryhmissä.
tervetuloa nuu_nuu ja onnea plussasta!
minel tsemppiä! toivottavasti vuotoa ei tullut sen enempää ja on harmitonta!
tänään eka neuvola klo. 14.30! ja tänään vasta viikkoja 5+6.. katotaan selviikö syy miks neuvola on jo näin aikaisin.. mulla ainakin on jo vaikka mitä kysymyksiä kysyttävänä!
kettula voisko tän fb-ryhmän mainita myös siinä etusivun viestissä missä on kaikkien tiedot? samalla tavalla kuin muissakin ryhmissä.
tervetuloa nuu_nuu ja onnea plussasta!
minel tsemppiä! toivottavasti vuotoa ei tullut sen enempää ja on harmitonta!
tänään eka neuvola klo. 14.30! ja tänään vasta viikkoja 5+6.. katotaan selviikö syy miks neuvola on jo näin aikaisin.. mulla ainakin on jo vaikka mitä kysymyksiä kysyttävänä!