Hakutulokset

1. P

** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Niisku-neiti Kyllä ne minunkin mielestä tarkkaileevat isoja vauvoja enemmän ja varmaan herkemmin käynnistäävät. Mulla kans painoarvion mukaan ois n.4kg masuasukki tulossa, ja rupee ihteekin jännittämään että mitenhän se siellä vielä kasvaa. Painoarvio tehty viikolla 36, joten kait ne kohta...
  2. P

Olipa ihania synnytyskertomuksia ilmaantunut sivuille! :heart: Onnittelut vielä kerran vauvan saaneille! :flower: Nyt on ruvennu mullekin kyselyitä ilmaantumaan, että joko oot lähteny! Ite ois niin valmis lähtemään, mutta sitten kuitenkin välillä kolahtaa, että hetkinen kohta tämä ootus on...
  3. P

Täällä ollaan edelleen! Piti lukkee taas monta sivua, kun illalla selvinnyt koneelle. Onnittelut nyytin saaneille ja lähtöä tekeville! :flower: Minäkin eilen aattelin,että josko sitä yöllä lähettäs. Suppaili siinä kympin maissa ihan kivasti, ei hirmu kipeesti ja sit vielä kun sänkyyn...
  4. P

Synnytys ja vauvan liikkeet

Minä en ainakaan huomannu esikoisen aikaan rauhottumista loppua kohti, mutta jos vertaa tähän raskauteen, niin nyt masussa on joku ikiliikkuja joka yrittää vasemmasta kyljestä pihalle! :laugh: Täällä odotellaan lähtöä, mutta taitaa venyä ensi viikolle... :( piiu ja masuasukki 40+1
  5. P

Mirkkulille onnea ja toivottavasti pääset tositoimiin! Mitenkäs teitä on tutkittu tuolla neuvolassa? Mulla ei nimittäin oo mitään tietoo kohdunkaulan tilanteesta. Lääkärikäynti oli viimeksi 36 viikolla ja sillon vaan sano ettei turhaan mene sorkkimaan, jos ei ole supistellut kipeesti.Sillon...
  6. P

Täällä kans vielä odotellaan....huonosti nukutun yön jälkeen! :'( Ei kyllä pahemmin supistele, vatsa ollut hieman sekaisin...taitaa johtua syömisistä, kun on tullu herkuteltua kun meinaa välillä masentaa. :( Mullakin tuli eilen lenkin aikana melko napakoita supistuksia, mutta sinne...
  7. P

Jahvetille ja koko perheelle onnittelut pikku prinsessasta! :flower: Tänään on tullu lenkkeiltyä ja jos vielä saunaan jaksas raahautua, mutta eipä taida tämä masuasukki laskettuna päivänä saapua! :/ Esikoinenkin vielä ennen nukkumaan menoa kävi vaaville huutelemassa, että POIS,POIS...
  8. P

Onnittelut vauvan saaneille! :flower: Minä lähden tästä kävelylle, jospa niitä napakoita supistuksia alkaisi tulla...Ja kaikille yliaikaisille voimia ja jaksamisia...niin ja paljon supistuksia! Pian on nyytit kainalossa! ;) Eipä taida paljon lohduttaa, mutta onneksi Jahvetti on jo tosi...
  9. P

Huomenta vaan kaikille! Täällä ollaan edelleen yhdeskoos...tänään ois SE suuri päivä, vaikka mitään sen kummempia tuntemuksia ei oo. Supistelee mut hillitysti! Mulla ei esikoisen aikaan ollu mitään suppareita ennen ku 40+1 aamulla klo 6.00 hulahti vettä tulla. Sitten soittelin KYSiin ja...
  10. P

Jepsu yksi lahjaidea tuli mieleen,toimii ainakin meidän isännällä, on semmonen kirja kuin Juoppohullunpäiväkirja:Vaippaihottumaa. Ei ihan tavallista vaaleanpunaista mössöä, vaan jotain aivan muuta! ;) Vaatii tosin tietynlaista huumorintajua, ja myönnän ettei sovi kaikille, mutta meillä on kyllä...
  11. P

Laitetaas Kalluppia: Pieni SF-mitta loppuraskaudessa, minkä kokoinen vauva?

mulla oli esikoisen aikaan korkeimmillaan sf 34cm, tyttö syntyi 40+2 ja syntymä mitat oli 3615g ja 49cm. Tässä tokassa oli sf viimme viikolla ja sitä edellisellä 32cm, mutta tällä viikolla kun oli eri mittaaja sf oli huimat 35cm (mittaajatäti sanoi vaan että hän aina saa isompia mittoja kuin...
  12. P

mirkkuli kiitoksia kovasti! :flower: Täytyy heti lähteä katsastamaan...
  13. P

Piti vielä palata kyselemään, että oisko jollakin selkeitä ohjeita villahousujen neulomiseen? Ajattelin, että jos nyt kakkosen kohdalla kokeilis nuita kestovaippoja. Harsoilla ja villahousuilla haluaisin aloitella, mutta ohjeita puuttuu! On sen verran näpertäjän vikaa, että haluaisin itse...
  14. P

täytyy vissiin vielä opetella tuota kirjotusta...näky menevän tuo koko teksti tummalla... :laugh: "tietsikka sankari" ja masuasukki 39+5
  15. P

Mirtsu-81[b] sinä taisit kysellä tuosta maidonnoususta ja imetyksestä. Mulla kävi esikoisen kanssa sillä tavalla, että laitoksella jo piti antaa lisämaitoa ja sama homma jatkui kotosalla. Mulla ei ikinä tullu semmosta tunnetta, että maito ois selvästi edes noussu. Jatkoin kuitenkin imettämistä...
  16. P

Mulla kyllä kans noi kivut vähän rajottaa, vaikka haluja ois! Meilläkään ei enää isäntää oikein innostaa, kun tuntuu pelkäävän että jos se synnytys sit heti alkaa...Pitää tulla huomenna lueskelemaan lisää juttuja, nyt suihkuun ja nukkumaan!kumpa saiskin nukuttua... =)
  17. P

ei oo meikäläinen vähään aikaan koneella kirjoitellu...pahoittelen kirjoitusvirheitä! :laugh:
  18. P

Minä jaksoin esikoista ootella aruhassa laskettuun päivään, mutta nyt oon metsästelly supistuksia paljo hanakammin!Eilen oli semmosia menkka kipuja ja suppareita, mutta nukkuminen lopetti nekin ilot! :laugh: Onko jollain muuten tietoa, että saapiko ssitä vielä seksiä harrastaa, jos limatulppa on...
  19. P

Pakko kokeilla mitenkä tämä toimii... ;) Ajattelin vielä tyrkyttää itteni teidän seuraan vaikka loppusuora jo (toivottavasti) häämöttää. Eli kakkosta tässä odotellaan 39+4 olis viikot, esikoinen on 2v. Synnytystä oon jo pari viikkoo ootellu,vaikka mitään selviä oireita ei ole sen kummemmin ollu...

Yhteistyössä