Hakutulokset

1. P

2 vuotias kutsuu mua etunimellä ://

Meillä esikoinen kutsui mua etunimellä juuri pari vuotiaana.Isi oli isi ja mummo mummo, mutta äitiä ei huudeltu. Kyllähän se välillä ihteesä mietitytti,että miten se nyt näin ja kyllä jotkut kyselikin asiasta, mut pääasia että kutsuu edes jollakin nimellä.Onneksi se vaihe menee ohi, ainakin...
  2. P

voiko vanhaa päästävedettävää sänkyä käyttää turvallisin mielin vuoteena taaperolla?

meilläkin siis käytettynä ostettu sänky,uuden patjan vain ostin!
  3. P

voiko vanhaa päästävedettävää sänkyä käyttää turvallisin mielin vuoteena taaperolla?

Meillä esikoinen siirtyi jatkettavaan vajaa kaks vuotiaana, ennen kuin pikkusisko synty. Alkuun jännitin, että miten neiti malttaa pysyä sängyssä, kun nukkuma aika tulee.Hyvin pysy ja rauhallisemmin nukku, kun oli tilaa!=)
  4. P

** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

Moikka vaan kaikille! Vihdoin sain raahattua itseni koneelle, toivottavasti nyt nää sivut toimii. Yritin yks päivä ilmotella itsestäni, mut ei viesti menny perille... :'( Elikkäs meille syntyi tyttö vauva 17.2.ja syntymämitat olivat 4350g ja 52cm, ja pipomitta oli 36. Kaikki meni melko...
  5. P

Huomenta vaan kaikille! Minäkin luulin et viimeyönä ois päässy tositoimiin, mut jonnekin ne hävis het kun nukahdin... :'( Pittää vissiin valvoo ens yö... :p Ihan kun oiskin tullu nukuttua hirveesti lähiaikoina! :kieh: Opiskelijamammalle tervetuloa ja voimia loppukoitokseen! :flower...
  6. P

Heips vaan kaikille! Kotona edelleen...himpun verran on supistellu, mut veikkaampa et heti kun sänkyyn pääsee niin jonnekin ne häviää!!! :'( Mulla on kans hermo välillä niin tiukalla, et tulee ukollekin tiuskittua pikkuasioista. Eilen olin sitten itkuherkällä päällä, en ees aina tienny mikä...
  7. P

kielo2008 Onnea matkaan ja pakkohan niitten on sisälle ottaa, jos supparit kipeitä, vaikka tulisivatkin 10min välein. Siellä on sit kivunlievitys lähellä, jos vaikka äkkiä tiheneevät! :) Ihan jännittää sinun puolesta, että nyt sitä mennään! :hug: piiu ja sinnikäs masuasukki 40+6
  8. P

Kyllä se tai tiistai olla kun niisku-neiti lähti, kun eikös se käyny neuvolassa kääntymässä? Mulla oli itellä nimittäin samana päivänä neuvola, en muuten varmaan muistais! ;) Omaa napaa tulee enemmän tuijotettua ja pää on pehmenny entisestään;eihän sinne tunnu enää mitään jäävään kiinni! Kaikki...
  9. P

Moikka kaikille! Minäkin yritin eilen illalla käydä tänne kuulumisia jättämässä, mut ei auennut kuin valkee sivu...omituista! Varmaan johtuu siitä päivityksestä, kun tuntuu et sen jälkeen rupes takkuilemaan... :'( Minun LA:ta ei tainnu löytyä ekan sivun listalta, mut jos sitä vielä voi...
  10. P

** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Ai niin ja unohtu tuohon tärinäjuttuun laittaa, että täälläkin on nyt loppusuoralla ollu tuota outoa tärinää...vai poika-tärinä ois kyseessä! ;)
  11. P

Onnittelut jakautuneille! :flower: Pupille onnittelut ihanasta miehestä ystävänpäivä ylläristä! :flower: Jahka sitä itekin sais joskus ees kukkasia...Vähä meinaa välillä masis iskee, kun tänään on paikat ollu jotenkin extra kipeet! Hauskaa pingviini kävelyä minäkin harrastan! Äsken bongasin...
  12. P

Heips vaan kaikille ja c81 paljon onnea tyttö vauvasta! :flower: Tais muutama onnekas lähteä jo hekemaan ystävänpäivä vauvaa, ainakin jutut kuulosti tosi lupaavilta! :hug: Oispa kyllä kiva itsekin päästä vauhtiin, vaikka yöllä tuli nukuttua huonosti ja pikkasen väsyttäs. Pikkunen on onneks...
  13. P

Heipa taas kaikille! Nyt pitää kokeilla jahka tämä viesti menisi perille, äsken meinas tökkiä. No Jahvetti pääs ainaki läpi... Pessi Meillä nyt hankittiin tälle kakkoselle se vakuutus ennakkoon, mut esikoisen aikaan se jäi ottamatta. Otettiin vasta sit 2kk synnytyksestä, mut onneks ei oo...
  14. P

Piipi79 Meille kans povattu ainakin sitä nelikilosta! Laskettuna aikana ois ainakin sen verran, ja nythän sitä ei tiedä miten se istukan toiminta nyt yliajalla menee. Terkkari sano eilen et joillakin se ruppee aikasemmin heikkenemään, kun taas toisilla se toimii yliajallakin normaalisti! Kyllä...
  15. P

Heips taas! Esikoinen päikkäreillä, niin kerkee kirjottamaan. Mulla tökki eilen nämä sivut. Ei meinannu millään vietiä lähettää ja sit näytti sen ihan kummallisena...en tiiä oisko päivityksessä tosiaan vika! Mun kaverilla oli tuota pahoinvointia ihan siinä odotuksen loppupuolella, että...
  16. P

Huomenta vaan kaikille! Edelleen yhdeskoos, ei auttanut lenkkeilyt eikä peiton heiluttelut, yö vei supistukset mukanaan... :( No taas ollaan yks yö lähempänä synnytystä! :D Nyt vaan kaikki positiivisin mielin uuteen päivään!(helpommin sanottu kuin tehty, tiedän!) Tuo vessassa käynti on...
  17. P

Taas uusi yö edessä...meinaa ihan jännittää kun ihan kunnolla noi supistukset välillä tuntuu! :D tahtoo lisää! Pitää minunkin ehdotella tuota peittojen heilutus, jos vaikka sieltä apu löytyisi! =) Asennot vaan vähissä... :laugh: Minä oon jotenkin niin valmentautunut lähtemään yöllä...
  18. P

Sainpahan muutaman nauru supistuksen, kun luin nuita teidän juttuja! :laugh: Ihan veet tuli silmistä lenkkeily ja limatulppa jutuista! Mieskin kävi kahtomassa, että ei kait se penkiltä putoa! :laugh: Kävin tuossa esikoisen kanssa lenkillä, ja vähänhän tuo supiteli, mutta haaveeksi taitaa...
  19. P

Onnea Niisku-neidille koitokseen! :hug: Pupi: Mulla kans esikoisen aikaan tiesin vasta supistuksista, kun vedet oli menny ja ajeltiin kohti KYSiä. Ei minkäänlaisia ennen sitä tai en ainakaan osannut pitää niitä suppailuina. Nyt tokakerralla erottaa jo paremmin supistukset! ;) Hissukka...
  20. P

Heips vaan kaikille! Neuvolassa tuli aamupäivällä käytyä ja kyselin vähä, et mitenhän iso toi masuasukki mahtaa olla. Neuvolan tätikin oli sitä mieltä, että varmaan se ainakin sen 4 kiloo painaa, sen viimesimmän painoarvion mukaan! :kieh: Nyt himpun verran jänskättää, kun mullehan ei oo...

Yhteistyössä