Menda, tervetuloa vaan joukkoon! Mukava, että tulee lisää kirjoittajia, niin ei ihan hiljene tää palsta.
:attn: Mulla meni viime yö vähän pipariks, ku supisteli vähän väliä!! :wave: Siis ne oli varmasti ihan oikeita supistuksia! WOW! En ookaan sellasia ennen kokenut... ehkä.. en ainakaan muista. Mutta siis meni maha ihan kovaks ja kummallisen muotoseks ja sit tuli tuolta alhaalta sellanen kipu ja levis ylös ja joka paikkaan. Jonku ajan päästä se sit meni ohi ja mahaki meni normaaliks. Niiden kans sit valvoskelin koko yön. Tietty heti ku nousee sängystä, niin ne loppuu... Mut ompahan ekan kerran koettu kunnollisia supistuksia ja vielä koko yön ajan! Siis monta peräkkäin! Hienoa!
Kai tää jotain enteilee... Tais se eilinen kävelylenkki pistää vauhtia tohon vauvaan.
Nytki ois kiva lähtä lenkille, ku aurinko paistaa, mut on kyllä niin rajuja tuulen puhureita, etten varmasti pääse eteenpäin. (Hyvä keksiä kaikkia tekosyitä, ettei tarvis lähtä lenkille ja sais vaan sisällä mähöttää..)
Täälläkin nimittäin on TODELLA suurta aloitekyvyn puutetta! Roskakaapin vois siivota ja tietty koko talon vois jynssätä katosta lattiaan, mutta ei vaan jaksa. Vauvan juttuja on vielä jotain laittamatta/silittämättä, mut ei jaksa. Ei vaan jaksa tehä muuta ku istua koneella ja lukea teidän juttuja.
On tääkin elämää... Ja perä tietty levenee entisestään! Kiitos teille! :kieh:
Näin viime yönä aivan ihanaa unta!! Meille synty se pikkunen vauveli ja minä siinä unessa kylvettelin sitä, laitoin vaipan ja puin. Voi että se oli ihana!! Ja niin hirveen pieni! Ja aivan lötkö, ku se reppana ei osannu tukea päätä... Voi ku se ois jo totta!!
Täällä muuten mieski alkanu ihan oikeesti jo oottamaan synnärille lähtöä. Joka ilta kysyy, että "lähetäänkö me ens yönä?" Aamulla ku lähti töihin, niin muistutti, että "käy taas tänäänki lenkillä, että se alkas syntyy." Ja samoin se haluais aina heilutella peittoja, saunoa jne jne, että syntys nopeempaa.
Reppana mies, ku se oottaa sitä h-hetkeä enemmän ku minä.
Vaikka se siis pelkää sairaaloita, synnytys tapahtumaa ja kaikkea mitä sairaaloihin liittyy. Mutta ihana ku se on noin mukana.
Pitäskö mennä taas pitkäkseen, niin jatkus ne yölliset supistukset... Siinä oiski mukavaa tekemistä, pötkötellä koko päivän!
Napsu ja nöpö 39+1