** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

ah, olihan se jepsukin ilmoittautunut sillä aikaa kun omaa viestiä näpyttelin. toivottavasti toi tulinen safka ja fyysinen rasitus toimii ja pääset vielä tän päivän aikana lähtemään! se taitaiskin olla tässä ketjussa vasta toinen täsmällinen vauveli (vai tuliks kenenkään muun kuin Cruellan vauva laskettuna päivänä?)..

nyt menoks ni ei ehdi kirjasto mennä kiinni!
 
Eilen vein sen lappusen, että en ole tehnyt töitä ajalla xx-xx.
Kuinkakohan kauan mahtaa mennä, että äitiyspäiväraha tulee tilille? Tulisikohan jo tällä viikolla?
Ihan kiva olisi pikkuhiljaa jostain saada rahaa, viimeksi olen palkkaa nostanut joulukuussa :$
 
Jee, Niisku-neidille onnea matkaan! =)

Mahdoinkohan äsken bongata sen kuuluisan limatulpan...? Pöntöllä istuessa sinne hulahti sellanen kahden peukalonpään kokoinen klimppi rusehtavaa limaa :x Kunpa tää tietäis jotain siitä, että homma ois lähdössä pian käyntiin, mutta voi olla toiveajattelua...
 
Pupi kiittää kaikista lohduttavista kommenteista. Niin, ehtiihän tässä vielä kärvistelemään! Aikaa on vielä... Sitä vaan vertaa itteään niin nopeasti toisiin , vaikka eri viikoilla mennäänkin! Ja ehkä lievällä kärsimättömyydellä on sanansijansa meikäläisen tapauksessa - tuttu tunne kaikille :whistle: Kiitokset kommenteista! =) Pitäis vääntää ittensä ylös sohvalta ja lähtee ulos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Kipsu:
Jos se olikin kakka... kato jos odottajan silmät tekee temput
:LOL: En mä sentään niin sokea ole, kellertävän ruskeaa limaa tuli vielä pyyhkiessä paperiinkin, enkä ollut siis kakkosella ;)
Se voi siis olla kuvailusi perusteella myös ripuli, sekin tulee joskus huomaamatta... mä alan uskoa että mulla on ollut 9kk pelkät ilmavaivat ja siitä johtuu tää hermeettinen turvotus vatsanseudulla. Limatapit ja vedet taitaa olla jotain kumman legendaa :LOL:

 
Meidän tammikuun vauvasta tuli sitten helmikuinen!

Sairaalassa ollaan edelleen tytön kanssa. Kaikenlaista on tapahtunut, kirjoittelen niistä lisää kun on aikaa. Tyttö syntyi rv 42+2 eli ke 6.2.2008 klo 12.02. Painoa oli hurjat 4580g, pituus 56cm ja pipo 56cm! Oma veikkauksemme vauvasta siis meni pieleen (poikaolo), mutta tilalle saimme maailman suloisimman prinsessan =)

Afu ja tyttö 6 päivää
 
Mä oon kateellisen aina lukenu, ku kaikki käy jossain lenkillä, rappusia kävelemässä tms. No, mäki sit tänä aamuna lähin oikeen pitkälle lenkille, ku oli niin nätti ilmakin. Varmaan kolmisen kilsaa kävelin, ellen pitempääkin lenkkiä ja arvatkaa millanen loppumatka oli!? :kieh: En pystyny jalkoja nostamaan ku sentin maasta ja ohikulkijat sai varmaan arvuutella, että onko tuo paikallaan vai liikkuuko!? :LOL: Oli nimittäin melkosta ängerrystä nousta ylämäkeä koko loppu matka ja laahata jalkoja perässä. Eikä jalat liikkunu muuta ku polven kohalta vähän. :LOL:
Lämmitin sit saunan ja hemmottelin itteäni sen lenkin jälkeen. :) Tein jalkahoidot, leikkasin iteltä hiukset ja kaikkea. :) (Siks leikkaan ite nykyään hiukset iteltäni, ku haluan kasvattaa pitkät ja ne leikkaa parturissa ja joka paikassa ne AINA liian lyhyeksi ja taas joutuu alottaa kasvatuksen alusta :kieh: )

Pupi, Täällä toinen, joka ei oikeen tunnista supisteluja... Liekö niitä vielä kertaakaan tullu..!? Ei ainakaan kunnollisia. Mistäpä noita vois tunnistaa, ku eka kertaa raskaana, eikä oo kokemusta kunnon supistuksista. Oonki aatellu, ettei tää varmaan koskaan synny, ku ei oo oloja mihinkään suuntaan, ei supistele eikä mitään. Mut sit oonki vaan elätelly toiveita, että menee joko lapsiveet tai sit tulee ne kunnon supparit vasta synnytyksen hetkellä. Luulis, että sillon viimestään. :D

Napsu ja nöpö 39+0
 
Afulle paljon onnea prinsessasta!! :heart: :heart: :flower: :flower:

Meinasin päivittää tuonne helmien vauvapinoon mutta se oikutteli eikä antanut, joten yritän myöhemmin uudestaan, jos sinne haluat myös pikkuisen pinoon.

Mä itse henk.koht. en kestä kun supistuksia tulee ja menee ja taas menee ja mitään ei tapahdu...

Piipi Limatulppa. Se se on. :) :)
 
afulle onnea prinsessasta! :flower: :flower:

niisku-neiti minkä teit..pääsit ennen mua lähtemään.. :kieh:
ei vaan..paljon tsemiä koitokseen! =) :hug:
sama laskettu oli meillä,mut onhan tämä ensimmäisesi ja minulla jo neljäs..suotakoon etuilu..
 
Heipsis pitkästä aikaa! :wave:

Hissukka, mihinpä minä täältä :headwall:
Sillon tällön päivittelen listaa mutta kirjottaminen on kyllä jäänyt kun vähemmän koneella tulee käytyä...

Onnea kaikille vauvan saaneille :flower: Ja tsempit heille jotka ovat jo toimissaan, c81 ja Niiskuneiti nyt ainakin =) Tahtois jo itsekin...

Oma olo ei enää tosiaankaan ole loistava! Tuntuu että alapää räjähtää ku kunnolla ei voi lantioita liikutella, kyljen vaihtaminenkin on yhtä tuskaa! :kieh: Tänään tullut pari kipeempää supistusta mutta tuskin johtavat mihinkään.. Ja nyt on tullut tutuksi ne sukkapuikko vihlaisut joita teillä joillain on ollut, tuntuvat aivan kamalilta |O

Mut jospa tästä menis taas makoilemaan, eipä muutakaan jaksa.. :saint:

Seuraavaan kertaan! :wave:
 
Onnea uusille vauvautuneille :heart: !!!

Voisiko joku laittaa mulle yksityispostilla keneen otan yhteyttä että saan Helmi 2008 -kerhon salasanan ja voin hakea jäsenyyttä.
--- Yksäriä sen vuoksi, että tulee hieman vähemmän nyt täällä roikuttua ajan puutteen vuoksi ja yv:n kautta saisin tiedot hippasen helpommin, kuin selaamalla noin 1000 sivua taaksepäin tätä ketjua :LOL:
Olette liian ahkeria kirjoittelemaan ;) ;)

terkuin Piiju ja pikku-likka 1vk 3pv
 
Onnea uusille vauvautuneille :heart: !!!

Voisiko joku laittaa mulle yksityispostilla keneen otan yhteyttä että saan Helmi 2008 -kerhon salasanan ja voin hakea jäsenyyttä.
--- Yksäriä sen vuoksi, että tulee hieman vähemmän nyt täällä roikuttua ajan puutteen vuoksi ja yv:n kautta saisin tiedot hippasen helpommin, kuin selaamalla noin 1000 sivua taaksepäin tätä ketjua :LOL:
Olette liian ahkeria kirjoittelemaan ;) ;)

terkuin Piiju ja pikku-likka 1vk 3pv
 
Noni,pääsinpäs sivuille!
Edelleen poden selkä särkyä,ei oikein mikää oo auttanu.Äsken kävin saunassa rentoutumassa ja olipas mies lämmittäny sen suht kuumaksi,meinaan siä oli 120c..huh!!No ainakin vähän selkäsärky helpottui.Mulla on pohkeitakin särkeny koko päivän,ei kivaa. Välillä supistelee,et kait jotain on tapahtumassa..i hope so!!

Mies jäi tänään sit kotio mun avuks hoitaan lapsia ihan siihen asti,että vauva syntyy ja jatkaa sit isyyslomalla. Oli se jopa 4h töissä tänään mut ei halunnu et oon yksin lasten kanssa kun särki niin paljon et makasin vaan.

Onnea vauvan saaneille ja tsempit synnyttämässä oleville!! :hug:

Mamitre rv 38
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiti79:
kyl vaan taidan mennä kontille tuonne kylppärin lattialle ja alkaa jynssäämään...tietenkään ei auta,mut mut...muistelisin et kun tyttöä lähin synnyttään oisin sillo samana päivänä jynssänny parvekkeen lattiaa..
Mä jynssäsin vessan lattiat (ja seinät) jo lauantaina, mitään ei tapahtunu :D


Onnea Hedukalle pienestä pojasta! :flower: =)

Tervetuloa Menda! :)

Niisku-neiti! Onko mahdollista??!! :eek: :eek: :eek: :D Ihanko totta olet matkalla? Uskomatonta :D Ja siis vihdoinkin =) ONNEA MATKAAN!

Shiva: niin toivotaan tosiaankin että päästäis molemmat jo tositoimiin piakkoin! Sinä ihan noitten kipujes takia ja minä alatiemahdollisuuden =) Kauheelta tosiaan kuulosti tuo sun kertomus!! :x
Pitäiskö meidn sopia huomen aamulla puhelintreffit ensin varsinaisia, jotta tiedetään mikä tilanne? :)

Mulla ei muuten vielä näy uusi moodi tässä sivustolla, kai. En ainakaan huomaa mitään eroa eiliseen. Mistähän johtuis!! Shiva tiiäks sä?? Selaimena Modzilla ja pitäis kaikki javat sun muut olla kuosis.
ei mullakaan???

vielä onnea Afulle! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Kipsu:
Jos se olikin kakka... kato jos odottajan silmät tekee temput
:LOL: En mä sentään niin sokea ole, kellertävän ruskeaa limaa tuli vielä pyyhkiessä paperiinkin, enkä ollut siis kakkosella ;)
Se voi siis olla kuvailusi perusteella myös ripuli, sekin tulee joskus huomaamatta... mä alan uskoa että mulla on ollut 9kk pelkät ilmavaivat ja siitä johtuu tää hermeettinen turvotus vatsanseudulla. Limatapit ja vedet taitaa olla jotain kumman legendaa :LOL:
HA HA HA :LOL: :LOL: :LOL: KUOLEE NAURUUN :D :D

JA VIELÄ:
Alkuperäinen kirjoittaja Napsuh87:
Mä oon kateellisen aina lukenu, ku kaikki käy jossain lenkillä, rappusia kävelemässä tms. No, mäki sit tänä aamuna lähin oikeen pitkälle lenkille, ku oli niin nätti ilmakin. Varmaan kolmisen kilsaa kävelin, ellen pitempääkin lenkkiä ja arvatkaa millanen loppumatka oli!? :kieh: En pystyny jalkoja nostamaan ku sentin maasta ja ohikulkijat sai varmaan arvuutella, että onko tuo paikallaan vai liikkuuko!? :LOL: Oli nimittäin melkosta ängerrystä nousta ylämäkeä koko loppu matka ja laahata jalkoja perässä. Eikä jalat liikkunu muuta ku polven kohalta vähän. :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: VITSI ET ON TEILLÄ JUTUT!! =)

...rupeen pelkäämään et muksu pinksahtaa ulos tässä samal ku räkätän tääl ääneen noita teidn juttuja :D
 
jälleen teille vauvautuneille :hug: :flower: Joka päivä tapahtuu tällä palstalla ja tahti eikun kiihtyy.
Oma napa: minulta se limatulpan tulokin sitten hyytyi, vähän tuoli to-su ja sen jälkeen vain mahaa ja selkää kolotellu menkkamaisesti. Päätä särkee mutta johtunee verenpaineesta (sain Albetol-määräyksen viime viikolla). Ylihuomenna äippäpolikontrolli.
Supistuksia kaikille tasapuolisesti ja voimia tulevaan koitokseen :hug:
t. Rosaeh + Pikkunen 39+0 :heart:
 
heiiiii!!!!
ilmoittelen että,
meille syntyi pieni tyttö la.09.02-08 klo:09:05

paino 2670kg
pituus 46cm
pipo 43,5

tänään kotiuduimme,olo on onnellinen koko perheellä!

ONNITTELUT KAIKILLE VAUVALAISILLE! :flower: :flower: :flower:

TSEMPPIÄ ODOTUKSEEN KAIKILLE,ODOTUS PALKITAAN RUHTINAALLISESTI.KAIKKI VAIVAT JA KIVUT TUNTUU NYT SEN ARVOISELTA!

hurjasti tullut juttua,menen nyt lukemaan kuulumisianne!

t:MARZU
 
mulla samanlaista oiretta tänään.selkää polttaa pohkeisiin asti.supistelee epäsäännöllisesti mutta kipeämmin ku ennen.olo nii väsyny et pieniki tekeminen ylivoimaista.ja mies tietty iltavuoros ja esikoinen täytyy hoitaa..kuuluiskohan tulevaan synnytykseen, tiedä häntä??
onnea vauvan syliin saaneille ja voimia kaikille loppu odotukseen!!
minni ja vauva 38+0
 

Yhteistyössä