Aamuaalto ja K-M vauvaonnittelut! :flower: :flower:
Shiva kiitos tsemppauksesta =) :hug: Tuli hyvä mieli. Tänään onkin ollut jo paljon iloisempi päivä mulla taas, alan päästä yli siitä eilisestä synkistelystä. Se oli varmaan joku paniikkireaktio siihen kun sovittiin se perjantain poliaika, ja tämän pitkän tasaisen odottelun jälkeen "tuomiopäivä" onkin yhtäkkiä edessä eikä yhtään tiedä mitä silloin tapahtuu... mutta turha murehtia, vielä tässä on pari päivää aikaa nauttia tyynestä myrskyn edellä. =) Ja jospa tosiaan tämä vauva olisi vaan odotellut tuota ystävänpäivää...
Napsuh mä olen myös verrannut pari kertaa itseäni pingviiniin, kun tulee käveltyä jalat suorina tukevaa haara-askelta.
Ja varjokuva itsestä on kyllä tällä hetkellä aika huvittava.
Voi mikä ihanuus
Jahvetilla :heart: Kiva kun jaksat vielä tänne norsu-puolellekin tulla tsemppaamaan! =)
Pupi ei ole ihmeempiä suunnitelmia huomiselle... jos nyt yksi synnytys jossain välissä
Pessi me otettiin se vakuutus, mutta kun mies vaihtoikin työpaikkaa sitten ja pääsisi nyt liittymään sairaskassaan, niin mietittiin että onkohan se oikeastaan aika turha... kun tuo sairaskassa korvaa perheenjäsenillekin aika paljon. Voi olla että sanotaan vielä irti se vakuutus, odotan kuitenkin synnytyksen yli varmuuden vuoksi, jos vauva on sairastelevainen alusta asti (toivottavasti ei) niin ehkä se sitten kannattaa pitääkin. Esikoisella oli se vakuutus myös ja sanottiin irti reilun vuoden iässä, kun ei kertakaikkiaan ole yhtään sitä tarvinnut, onneksi! =)
Menisikö sitä kerrankin ajoissa nukkumaan... vauva myllertää ihanasti, voisi koittaa nautiskella näistä liikkeistä vielä kaikessa rauhassa. =)
Hissukka rv41+2