Kertokaahan kokoneemmat onko vauva rauhoittunut ennen synnytystä vai myllännyt ja potkinut loppuun saakka? Mulla vauva kiinnittynyt ja potkii edelleen aivan vimmatusti, 3 viikkoa aikaa la:han. Kokemuksia kiitos =)
Vauva yleensä rauhoittuu pari päivää ennen synnytystä, näin olen joskus lukenut jostain. Itselläni tämä piti paikkansa, mahassa oli aika hiljaista muutama päivä ennen synnytystä.
Minä en ainakaan huomannu esikoisen aikaan rauhottumista loppua kohti, mutta jos vertaa tähän raskauteen, niin nyt masussa on joku ikiliikkuja joka yrittää vasemmasta kyljestä pihalle! Täällä odotellaan lähtöä, mutta taitaa venyä ensi viikolle...
Potkut tuntu loppuun asti ja hyvä niin, olis kauheeta jos ei liikkuis -joskus kun oli ollut liian hiljaista yritin välillä oikein herätellä. Jos liikeet vähenee se ei oo kovin hyvä juttu -toki tila käy pieneksi ja se vaikuttaa asiaan ihan normaalisti.
Kakkonen myllerti loppuun asti ihan samoin kun koko raskauden, esikoinen lopetti liikkumisen lasketun ajan jälkeen. Menin tarkkailukäynnille ä-polille ja käynnistivät heti, kun ei ollutkaan enää lapsivettä.
Tilahan käy kyllä ahtaaks, mutta pääasia että liikkuu säännöllisesti =)