Hakutulokset

1. N

*Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

Kukkuu :). Täällä piikitykset menossa 3. päivää. Viikolla 17 kanalahommia, munia keräilemään :D. So. jos nyt on jtn. kerättävää. Hope so. Ihmettelin, miks paleltaa, mut onkin lämpöä yli 38 C, mut töihin ois mentävä vaan...Koeaika nääs
  2. N

Clomittaret 2013

Heipparallaa =).Tääl menos piikitys-päivä 3. Ei muita oireita, ku et kamalii kuumii aaltoja. Monta kertaa heränny siihen, et vaatteet ja naama aivan märkänä hiestä, ihanaa. Piikittäminen oli ihmeen helppoa. Kolme kertaa kai olis viellä tarkoitus pistää, sit oiskin jo ultra. Ja keräys viikolla...
  3. N

Neppu_ ; TYKS:ssä ollaan. Entä sinä?
  4. N

Clomittaret 2013

Neppu ei mtn tietoa punktion ajankohdasta. Soitan IVF-hoitajalle ens viikolla kun menkat alkaa. Sit saan tietää kai ultrapäivät. Ja punktio kai ajoitetaan ultrien perusteella. Vai menikö ihan persiilleen |O. Näin mä sen oon ymmärtäny? Että lisää järkee tähän päähän ilmaantuu vasta ens viikolla...
  5. N

TYKS hoidot 2013!

Moikkelis! Täällä ootellaan menkkoja alkavaks tos 11. pv:n kieppeillä. Sit alkaa piikittely. Eka IVF siis tulossa ja lyhkäsellä kaavalla. Ei tunnu oikeen miltään, odotukset ei oo kovin korkeella. No ainaki se on hyvä, et vihdoin alkaa tapahtuu Tänään haen lääkkeet kotiin ihmeteltäväks...
  6. N

Clomittaret 2013

Heipparallaa:). Olen pitkään vaan taustaillut ja koittanut pysyä teidän mukana; Täällä kun tapahtuu kaikille paljon ja nopsaan:) Täällä ootellaan menkkoja alkavaks tos 11. pv:n kieppeillä. Sit alkaa piikittely. Eka IVF siis tulossa ja lyhkäsellä kaavalla. Ei tunnu oikeen miltään, odotukset ei...
  7. N

Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

Täällä ootellaan menkkoja alkavaks tos 11. pv:n kieppeillä. Sit alkaa piikittely. Eka IVF siis tulossa ja lyhkäsellä kaavalla. Ei tunnu oikeen miltään, odotukset ei oo kovin korkeella. No ainaki se on hyvä, et vihdoin alkaa tapahtuu :) Tänään haen lääkkeet kotiin ihmeteltäväks. KELA-katto...
  8. N

Moroo! Enpä ole aikoihin taas kirjotellu, kun ei ole ollut mitään uutta, oon taustaillut vaan. Menkkoja ootellaan täälläkin, n. 11 pvä pitäs alkaa Puregon-pistely. Mulla eka IVF ja lyhkäsellä kaavalla mennään. Tänään haen lääkkeet kotiin ihmeteltäväks ja lasken päiviä. KELA-katto paukahti...
  9. N

Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

Minä myös tahtoo tänne! Muilla ketjuilla palstaillu ihan tarpeeks, ja tää oli eka, jossa on yhtään samanhenkisiä:). Mulla sellasta taustaa, et oon vm-74(=hyi).Oikeestaan oon koko ikäni ollu ilman ehkäsyä. Tähän ikään mennessä pidempiä suhteitakin on ollu jo muutama. Tän nykysen kanssa ollaan...
  10. N

Heips! Onnea Tigridia:flower:! Mulla on nyt IVF:n suunnittelukäynti takana. Lyhyellä kaavalla ois tarkoitus mennä. Sanoi, et lähtötilanne huomioon ottaen. Tiä sit, mitä se tarkotti sillä, enkä ees halunnu tietää sillon. Nyt on alkanu mietityttää se? Lääkkeiden hinta vähän, (eikä ihan...
  11. N

Paljon paljon onnea Vihervaara:flower: Aatelkaapa, kuinka lyhkäinen tää pino on, mut plussaa pukkaa jo:heart:. Sovitaanko siis niin, et tästä lähtien; jokainen, joka tässä pinossa on, plussaa vaikkapa kolmen kuukauden sisään? Siinä ois meille tavoitetta :) Bythe; Plussatuulia meille...
  12. N

Clomittaret 2013

Meri_ Todellaki on plussa:).Onnea siitä! Mun mielestä huomenna olis vasta dpo1.Kun tikku kerran näyttää, et ovis on tapahtumassa vuorokauden sisään. Antaa pupuilla vaan, niin on huomiselle jo valmiina. Ja varmistatte huomenna vielä;). Tää siis vain mun käsitys. Joku tuolla aikasemmin...
  13. N

Clomittaret 2013

Päivittelenpä mäkin tänne,kun aikani oon täällä taustaillut.Eli näin mulle, kai: confused: kp 6/29. yk5. 4.C+3 ins. ->IVF~2/03. Selitm. 2.lapsi. Tai jtn tonne päin :eek:
  14. N

Mitähän mulla on vielä edessä..?

Minkälaisia kirjainyhdistelmiä meinasit ...?Jäi epäselväksi?Riippuu ihan jonoista ja paikkakunnasta, kuinka pian pääsee hoitoihin. Mut jo noista perustutkimuksista voi selvitä paljon ja se on jo iso askel eteenpäin. Inseminaatiota tarjotaan yleensä selittämättömään lapsettomuuteen. Moni on...
  15. N

No mulla oli suurinpiirtein tässä järjestyksessä tapahtunut: 1. menin juttelemaan yleislääkärille meidän lastensaantivaikeuksista. Lääkäri neuvoi ottamaan ovistikut käyttöön jo nyt 2. Määräsi perusverikokeita mulle + TSH (kilpirauhanen)+ progestoli (maitohormooni)+ HIV+ Hepatiitti. Miehelle...
  16. N

tyksissä hoidoissa olevat

Tietoa sairauksista ja hoidosta / Naistentaudit ja synnytykset / Lapsettomuuden hoito - Ohjepankki - Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiri Ton linkin kun tsekkaat niin oot jo paljon viisaampi. Sieltä löydät soittoajat ja numeron. Se on erikoissairaanhoitaja, jolle pitää soittaa.
  17. N

Tunkisin itseni tähän pinoon mukaan, jos sopii =) Me ollaan selvittämättömiä, mistään ei ole löytynyt mtn vikaa. No, jossain vikaa kuitenkin on. Mulla ennestään 10 v tytär aiemmasta suhteesta. Yhdessä oltiin sellaset 15 vuotta yhteensä ilman ehkäisyä, joten tuo tyttö jo sinänsä oli ihme...
  18. N

Kyllähän yksityinen gyne, lapsettomuuden hoitoon erikoistunut ottaa sut hoitoon ilman tuota vuoden odotteluakin. Kalliimpaa tietenkin, kuin julkinen puoli. Mm. Terolut auttaa mun tietääkseni hedelmöittynyttä munasolua pysymään matkassa mukana. Kemiallinen km mielestäni tarkoittaa just sitä, et...
  19. N

Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

Iloisena ja onnellisena voin kertoa teille tosta kunnan maksusitoumuksesta...Se toimii niin, et kun kolme maksusitoumukseen sisältyvää hoitokertaa on käytetty, niin se uusitaan. Käytännössä siis niin, et hoidot jatkuu, kunnes ikä tulee vastaan:'( tai itse haluaa lopettaa hoidot. Eli mä sain...
  20. N

Clomittaret 2012

Heips kaikille!Aattelin tätä ketjua lukeneena, et täältä löytyis samanhenkistä porukkaa. Mulla selittämätön, toinen clomikierto mennyt, kolmatta kai ootellessa. En tiedä, pitää tänään soitella jatkoista.Toisen kierron aikana eka inssi, mut ei tärppii. Luomutyttö 10 vuotta sitten, ehkäisyä voi...

Yhteistyössä