Hakutulokset

1. C

Luovutettu munasoluhoito

Voisinkohan jo tänään lopettaa nuo lääkkeet? Turhaahan niitä on enään käyttää kun olisihin sa plussa jo nyt näkyny, enkä usko et se enään plussaksi muuttuu. Ärsyttää vaan kun noi lääkkeet tekee noita "raskaus"oireita, kun eilenkin oli taas todella etova olo ja samoin nyttenkin, niin noi olot...
  2. C

Luovutettu munasoluhoito

Niinhän siinä kävi kuten aavistin. Et nega tuli. Nyt en edes osaa itkeä, päällimmäisenä vaan hirveä pettymys. Miks me ei voida saada lasta, kyl elämä on vaikeaa ja epäreilua. Meillä ei oo enään edes mitään pakkasessa. Mä en tiedä miten tästä selviää, mä en halua ajatella et me ei koskaan saada...
  3. C

Luovutettu munasoluhoito

Kyllä nyt on tulossa vilkasta täälle palstale, kun niin moni on nyt aloittanut hoidot. Toivotaan, että tulisi paljon plussia tähän pinoon! :) Täällä menee nyt pp10, mutta enpä ole testaillut. Ei oikein huvita, kun sitten se tulos on niin lopullista ja samalla sitten nämä hoidot päättyy...
  4. C

Luovutettu munasoluhoito

Aliisalle onnittelut plussasta! Vekara toivottavasti saat tietoa tuosta ACRP:stä, ja miten se vaikuttaa hoitoon. Niin eihän täällä Suomessa kai paljon tutkimuksia tehdä, vaan lääkkeet määrätään. Mulla edelleenkin menkkamaisia kipuja, ei tietenkään niin pahoja mutta kuitenkin. Ja hiukan...
  5. C

Luovutettu munasoluhoito

Toivotaan Vekara, et nyt olis teidän vuoro onnistua. Tsemppiä! :hug: Mulla edelleen vihlovia menkkakivun tapaisia oireita ja rinnat tosi arat jos niihin koskee. Pelottaa ihan hirveesti et nää viittaa negaan. Nyt menossa pp5. En tiedä, et mitä sit jos tää ei onnistu. Lähdetäänkö uuteen...
  6. C

Luovutettu munasoluhoito

Onpas täällä mukavia uutisia. Aliisalle onnittelut plussasta! Toivotaan, et täältä tulisi myös plussa. Hilleville pidetään peukkuja, et nyt olis luomuilut tuottanut tulosta :hug: Pirille myös iso :hug: Vekaralle tsemppiä tulevan hoitoon =) Omaa napaan sen verran, että...
  7. C

Luovutettu munasoluhoito

Nyt on ollut töissä ja kotona niin kiirus ettei oo edes tänne kirjautua. Pikaisesti olen kuulumisia lueskellut. Aliisalle tsemppiä piinistelyyn. Ja Vekaralle onnea tulevaan hoitoon. Milloin sulla on siirto? Omaa napaa, että kävin eilen siirrossa. Ja nyt on sitten 2 kyytiläistä matkassa, ja...
  8. C

Luovutettu munasoluhoito

Mullekkin oli määrätty lugesteron 200 mg, mut kun menin apteekkiin niin sanoivat ettei sitä ole, eikä mistään nyt sitä saa. Tota 100 mg:sta on. Taidan kuitenkin kallistua sen progestronin puolelle. Nyt täytyy lähteä sinne ultraan. Palaan myöhemmin.
  9. C

Luovutettu munasoluhoito

Onko sulla tietoo mitä toi progestron maksaa? Mulla huomenna aika sinne ultraan ja sit pitäs päättää, et käytänkö lugeja tupla-annoksen. Ei kyl huvittais tunkea kerralla 4 kappaletta hanuriin. Onko näillä lääkkeillä jotain eroavaisuutta...
  10. C

Luovutettu munasoluhoito

Pirille onnittelut plussasta! Täällä on tapahtunut paljon, kun viimeksi täällä olin. Tai kirjauduin perjantaina, mutta sitten tulikin töissä sellainen härdelli, ettei ehtiny mitään kirjoittaa/ lukee kuulumisia. Nyt on ollut niin kiirettä, kun on ollu pihahommia ja tekemistä vielä riittää...
  11. C

Luovutettu munasoluhoito

Täällä käyty hakemassa lääkeet, tai zumenonint, lugeja jääny edellisestä siirrosta. Onneks noi zumenonit ei ollu kalliita. Määräävätkö täällä Suomessa kortisonia? Ja missä vaiheessa hoitoa se aloitetaan?
  12. C

Luovutettu munasoluhoito

Niin, en lukenutkaan tuota edellistä sivua äsken kokonaan, joten kiitokset myö sinulle tsemppaamisesta. Kävittekö Ovumiassa suunnittelu käynillä? Ja tsemppiä sinulle myös tulevaan! =) -Cornelius-
  13. C

Luovutettu munasoluhoito

Kiitos VEKARA, kyllä täällä nyt taas ollaan taistelutahto päällä. Ja aina kun sun kirjotuksia lukee, niin tulee olo, että eihän tässä nyt aleta vielä kirvestä kaivoon heittämään. :hug: VEKARALLE! En tiedä mikä eilen oli, oisko noi menkat tulossa vähän etuajassa. Mahaa nippailee ja mulla...
  14. C

Luovutettu munasoluhoito

Kiitos Bartsulle ja Pirille tiedoita koskien tuota tosta Zumenonia. Luget tuttuja, ja taas kohtahan niitä ssa tonne hanuriin taas olla tunkemassa...ei siinä muuta mutta se valuminen ei oo kivaa. No pientähän tuo vaiva on jos sen toivotun tuloksen saa. Mulla alkaa nyt olla semmonen...
  15. C

Luovutettu munasoluhoito

Aliisalle Pahoittelut ja onnea seuraavaan yritykseen. Meillä pakkasessa enään yksi yritys jäljellä. Ja jos ei onnista niin, se on odotettava kunnes taas luovuttaja löytyy. Mulla tehdään pas seuraavaan kiertoon, ja päätettiin että tehdään lääkkeelliseen kiertoon. Eli aloitan luget ja...
  16. C

Luovutettu munasoluhoito

Vekaralle pahoittelut negasta. Mutta sun asennetta täytyy ihailla. Sä oot mahtava, ja kyllä tän palstan "tukipilari". :hug: Bartsulle mulla on kanssa tullut noita kiloja tän hoidon myötä. Ja ne on tulleet ihan huomaamatta. Ja sitä painoa on tullut + 5 kg. Ja kaikki mahaan, että kyllä on...
  17. C

Luovutettu munasoluhoito

Onpas täällä taas tapahtunut paljon. Juunille pahoittelut. :hug: Tuntuu niin väärältä, että ensin ns" annetaan" ja sitten se otetaan pois. Toivotaan, että seuraavalla kerralla sitten onnistaisi. Suzyannelle onnittelut plussasta! =) Ja toivotaan, että Aliisalla olisi kyseessä...
  18. C

Luovutettu munasoluhoito

Bartsu ja Suzyanne toivotaan että saatte hyviä uutisa ja hcg arvot olisi nouseet! Vekaralle onnea perjantaille! Hilleviltä tuli hyviä tietoja tuosta, jos löytää luovuttajan, vaikka ei itse soluja käyttäisikään. Meillä on pakkasessa vielä 2 alkiota, ja jos se ei onnistu niin sitten on...
  19. C

Luovutettu munasoluhoito

En tiedä miten on, että eteneekö jonossa jos tuo luovuttajan, mutta ei itse ota vastaan näitä soluja. Siinä tapauksessa, että itse tuo luovuttajan jota "käyttää" menee jonon ohi. Hienoa, että olet ajatellut ryhtyä luovuttajaksi. Teitä todella tarvitaan. :heart:
  20. C

Luovutettu munasoluhoito

Onneksi minulla on myös kultaisia ystäviä jotka ovat olleet tukenani näissä hoidoissa. Mutta mukaan sitten mahtuu noita ns. ei ystäviä. Pitäisi vaan jättää niiden puheet omaan arvoonsa, mutta kyllä se välillä kirpaisee. Mutta ehkä niillä on joku asia elämäsään huonosti, kun tarttee puuttua...

Yhteistyössä