PIRI, tuo neuvo että pp 16 vasta kannattaa tehdä pissatesti, on minusta tosi hyvä, sillä ainakin minulla se näkyi vasta tuolloin, vielä pp14 testasin negan. Jos olisin malttanut odottaa, enkä aloittanut hätäpäissäni testailemaan negoja jo pp8:sta alkaen, niin olisi minulta moni pettymyksen kyynel jäänyt vuodattamatta.
Labrajutusta kyselit, minä olen päässyt ihan terveyskeskukseen hcg-testiin, soittamalla terveydenhoitajalle olen saanut lähetteen. Eivät ole kertaakaan siellä mitään ihmetelleet.
Malttia ja plussatuulia sinulle!! :flower:
VEKARA :hug: , jospa nega kuitenkin vielä muuttuisi plussaksi! :flower:
Omaa napaa, että vähän rauhoituin tuhruilun suhteen, kun terkkarikin sanoi että kivuton, niukka ruskea tuhru on täysin normaalia. Sitä on tullut vieläkin, mutta ihan vähän, pari kertaa päivässä. Mutta silti kytee jossain aivojen perukoilla pelko, entäs jos.. :/ yritän ain saada turhat pelon tunteet pois, järkikin sanoo ettei niistä ole mitään hyötyä, eikä ne ole edes aiheellisia. Minkäs sitä vaan itselleen mahtaa!
Hcg-arvo oli tänään 7410, ja rv 5+6, terkkari sanoi että se on Ok. Ainakin viitearvotaulukoiden mukaan se menee viitearvojen sisäpuolelle, mutta taas huolestubut ääni siellä aivojen perukoilla sanoo että sen pitäisi olla jo enemmän..!
Mitenhän sitä pysyy housuissaan sinne 15.9 ultraan asti, jotenkin kun osaisi vaan olla pelkäämättä etukäteen pahinta, mutta jotenkin tämä 100% hedelmättömyys ja vuosikausien lapsettomuuskriisi on saanut koko lapsensaannin tuntumaan enemmän kuin mahdottomalta juuri minun kohdallani, aina vaan tulee ajatus että ei se kuitenkaan onnistu..
En pidä kaikessa itseäni pessimistinä, mutta olen huomannut, että tässä lapsiasiassa olen kyllä enemmänkin pessimisti kuin optimisti. Mutta eipähän sitten ihan niin korkealta ehkä putoa..!
Kuitenkin, hitunen optimismia ei tekisi minulle pahaa, ei ole mitenkään järkevää olla koko ajan pahojen aavistusten vallassa. Minulla olisi paljon opittavaa ihan uskomattoman positiiviselta VEKARALTA!!! :flower: :heart: :flower: