Juuni, voi ei! :'( Ihan hillittömästi voimia sinulle!! :hug: :hug:
Aliisa, käyt nyt läpi aika samoja fiiliksiä kuin minäkin kävin viikko sitten. Mullahan hcg-arvo oli pp11 vaivaiset 17, ja kotitestissä miinus, pp14 67 ja kotitestissä haalea viiva, ja pp17 415 ja kotitestissä erittäin vahva plussa. Ei ole mitenkään mahdotonta etteikö tuolle sinun arvollesi kävisi samoin, että se lähtisi hurjaan nousuun! Minulla on ensi ma testi, että näkee miten arvo on nyt noussut. Mutta, minulla on vaan jotenkin sellainen tunne tuosta kertamastasi, että raskaanahan sinä olet. Nyt vaan toivotaan, että seuraavassa testissä arvosi on satoja!! :flower:
Vekara, odotan jännityksellä, sormet ja varpaan pystyssä testitulostasi!! :flower:
Bartsu, en ihan tarkkaan muista koska aloitin tuon kortisonin, mutta melko varmasti kierron alussa, eli sen vikan kierron ennen alkion siirtoa.
Omia juttuja, että en mennytkään eilen vielä neuvolaan, sainkin samalle kellonajalle ajan Fertinovaan lääkärille, päätinkin alkaa käydä siellä, kun lääkkeetkin loppuvat pian, ja Eliten lääkäri oli sitä mieltä, että voin jatkolääkkeet täältä Suomestakin hankkia. Nyt on siis reiluksi viikoksi vielä Tarton lääkkeitä, ja sitten osa lääkkeistä vaihtuu, kun kaikkia samoja ei Suomesta saa. Eli Estrofem jatkuu, Progesteronum-ruiskeet vaihtuu Progesteron vagit-puikkoihin, Prednisolon jatkuu, Thromboass vaihtuu Primaspaniksi, ja Elevit Matrifoliniksi. Lääkitykset loppuvat eri aikoihin, mutta ainakin Estrofem ja Progesteron loppuvat 10 rv:n tienoilla.
Varhaisultra on 15.9, ja neuvolaan voin mennä vasta se jälkeen, tietty jos kaikki kondiksessa. Ultra jännittää ihan järjettömästi, mielessä kaivertelee vähän vieläkin se alun hcg:n hidas nousu, että jos se kuitenkin meinaa jotain epänormaalia..mutta pitäisi vaan yrittää olla miettimättä liikaa. Lääkäri oli aika hassu, kun kerroin että varhaisultra jännittää kovasti, niin hän sanoi että no, ainakaan kohdunulkopuolinen raskaus ei voi olla, koska se on yleensä munatorvissa, ja sinullahan ei niitä ole.
Tykkäsin kovasti lääkäristä, rento, huumorintajuinen ja epävirallinen tyyppi, tuollaiset lekurit on minusta ihan parhaita! B)
Kaikesta tulevaisuudenpelosta huolimatta, tapahtui mitä tapahtui, olen iloinen siitä että saan ekaa kertaa elämässäni kokea oikeita raskausoireita, ja niitä toivon ihan teille kaikille!!! :flower: :flower: :flower: