Hakutulokset

1. R

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

Täällä valvotaan taas. Muistin tuossa ketjua kahlatessa nuo keskustelut käyntimaksuista. Itsekään en olisi tiennyt, mutta kaveri kertoi, että kontrollikäyntien matkakorvaukset pystyy hakemaan kelalta. Samoin synnytyksestä ja saattajan ajoista. Näin käsitin, että nt ja rakenne ultrasta...
  2. R

Miiula, kiitos, laitan sulle viestiä. Lauwra, joo, niin taisi vähän lähteä lapasesta. Mieskin jo vähän tuli katuma päälle, mutta nyt viedään loppuun kun ollaan aloitettu. Eikä kesällä, kun vauva on valvottanut molempia. Kuusama: kannattaako Nuuskuihin vai seisojakerhoon olla yhteydessä...
  3. R

Kyllä täälläkin ollaan valvottu viikolla ihan tarpeeksi. Viime yö oli vihdoin kokonainen, ilman herätyksiä. Minä vaan herään johonkin rapsahdukseen ja sitten en saa enää unta. Pissahätä ei ole koskaan herätyksen syynä. Nyt kun monilla lonkat poksuu ja paikat löystyy jo monen kuukauden ajalta...
  4. R

Ainiin, oletteko kuvauttaneet mahaa ihan oikealla kuvaajalla. Minua kiehtoisi kovasti. Mietin vaan, että millon sinne kannattaisi mennä? Lähinnä kai sitä, ettei maha kerkeisi kovin laskeutua, vaan olisi sellainen "ryhdikäs" vai miten sen nyt ilmaisee. Ruu
  5. R

Moikka täältäkin tauon jälkeen. Ihan ensiksikin kiitos kirjavinkeistä, toivottavasti vielä löydän ketjusta ne kun pääsen kirjastoon. Tai sitten tilaan ja varmistan ne netistä, ennekuin tuonne pikkukirjastoon edes yritän mennä niitä etsimään. Itse olen paljon lukenut oman mielen kehitys...
  6. R

Meilläkin oli neuvola tänään, seuraava taas kuukauden päähän. Kaikki arvot oli kunnossa. Hauska, kun normaalisti olen aneeminen ja verenpaine on noin 110/65. Koko raskauden ajan hb on pysynyt 120 ja verenpaine laskenut sadan pintaan ja alapuolelle. Olen raskaana ja ensimmäistä kertaa rauta...
  7. R

Hauska sattuma, olin uuri tänään työn puolesta tekemisissä tämän kirjan kanssa. Olisiko tämä se mitä ajattelitte siihen mummopakkaukseen. https://www.booky.fi/tuote/isovanhempien_muistoja_kirja_lapsenlapselle/9789512842162#!product_id=9789512842162 Itseasiassa voisi olla hyvä myös minun...
  8. R

Kyllä huomaa, että töitä on riittämiin, kun en ehdi tänne kirjoitella. Lukemassa käyn kuitenkin päivittäin. Kelan päätökset tulivat 2 päivässä postin mukana. Parin viikon sisällä tulisi äitiyspakkaus tuon ilmoituksen mukaan. Mulle ilmeisesti sattui nopea käsittelijä vai miten se on mennyt...
  9. R

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

Lissu123, kuinka mulla on sellainen muistikuva, että joskus alkuraskauden ultran aikaan joku sanoi täällä palstalla samaa. Mutta hän on tainnut loikata tuonne fb:n puolelle. Tuo kotona kökkiminen on varmasti taiteenlaji sinäänsä, että miten saa päivät kulumaan. Ja miten niistä saisi...
  10. R

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

Kiitos kaikille tsempeistä. Niinhän se on, että asenne ratkaisee aina! Minun motto:) Voihan tätä asiaa alkaa surkuttelemaan, mutta kun se ei muuta mitään ja vie vaan turhaan voimia. Tässä taas kiitellään sitä, että ollaan synnytty Suomeen ja saadaan hyvä hoito heti vauvalle, jos niikseen tulee...

Yhteistyössä