Hakutulokset

1. R

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

Sokerirasituksen ja vasta-aine testin tulokset tulivat. Molemmat kunnosa. Sitten käytiin kontrolli ultrassa laajentuneen munuaisaltaan vuoksi. Laajentuma edelleen, eikä varmuutta onko meillä vain 1 toimiva munuainen. Toinen munuainen oli jotenkin kehittymätön tms. Uusinta kontrolli taas...
  2. R

Tsemppiä kaikille teille, joilla jo lapsia on. Ei sitä ajattele ensimmäistä odottavana, että joillakin on raskauden lisäksi vielä se taapero tai useampi siellä hoidettavana. Täällä vaan kaikki pyörii oman navan ympärillä :) Pentu herätti puoli 6 aikaan ja olen aamun seikkaillut kantoliina...
  3. R

Kiitos Catnip tsempityksistä :) Ei toista annosta tarvinnutkaan juoda, minä ihan luulin niin. Jospa se olo tästä helpottaa jossain vaiheessa. Montakohan sokeripalaa tuo juoma sisälsi? Siis minä luulin, että meillä alkaa viimeinen kolmannes vasta huomenna. Mutta sehän alkoi jo viikko...
  4. R

Täällä sitä sokeripöllyissä istutaan. Ensimmäinen satsi meni hyvin aas, mutta nyt tuntuu puolen tunnin jälkeen, että mahdankohan saada toista enää alas. Mulla ei ekakertalaisena ole synnytyksen suhteen mitään "vaatimuksia". Etten pety sitten jos kaikki ei menekään niin. Olisihan se kiva jos...
  5. R

Heipsistä! Nyt täytyy sanoa, että ei raskaus ole sairaus, mutta kyllä se hidastuttaa. Minä päätin mennä puuhommiin metsään kauniin päivän kunniaksi. Ja huomasin kauhukseni, miten huonossa hapessa sitä nykyään ollaan. Parin puun karsimisen jälkeen pummpu lyö viimeistä päivää ja...
  6. R

Heipsis! Kyllä huomaa, että on sairastelun vuoksi muutaman päivän joutunut töitä siirtämään eteenpäin. En ole kerennyt kirjoittamaan tänne yhtään. Nyt on pakko vähän kommentoida. Minä en myöskään ymmärrä, miten samassa vakuutusyhtiössä voi vaihdella noin paljon hinnat. Meillä Pohjolassa oli...
  7. R

Juu, kiltisti köllöttelen tämän päivän. Huomisen katson tilanteen mukaan. Onneksi on etätöitä tämä viikko, joita voi siirtää. En todellakaan halua mitään jälkitautikeuhkokuumeita:O Pihla: Meille tuli dreeverivauva tällä kertaa vanhuksen rinnalle kasvamaan. On tuossa tuo vinttarivanhus myös...
  8. R

Kiitos uudesta pinosta Catnip :) Täällä lomaviikko jatkui sairauspäivällä. Illalla nosti kuumeen flunssan kaveriksi. Plaah, voisin lahjoittaa sen eteenpäin. Mietin tuossa, onkohan vauvallakin kuumetta, tai onko sillä kuuma kun äiti on kuumeessa? Kovasti tuo potkii ja melskaa, vaikka...
  9. R

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

Amsterdamin lentokentältä kirjoittelen matkakokemuksia mahan kanssa. Vajaan 7 h:n lennot ievät tuntuneet yhtään pahalta. En kyllä tiedä haluaisinko yhtään myöhempään matkustaa, nyt oli ihan ok vielä. Ulkomailla kiittelin kovasti hyvää wc verkostoa :D lämpöisessä kun tulee vettä juotua ja se...
  10. R

Miten ne "valitsee" skerirasitukseen joutujat? Meille ei olle ainaakaan mitään siihen viittaavaa puhuttukaan. Joten luulisin, ettei me siihen mennä? Mutta kavereilta kuultuna, ei se ole niin pahaa kuin sanotaan. Minä en ole tainnut tajutakaan riskiä -veriryhmästä, joka minullakin on. Kyllä...
  11. R

Me otettiin vakuutus Pohjolasta. Oli nyt edullisempi, kuin loppuraskaudesta. Hirmuiset hintaerot eri yhtiöillä. Lähitapiola, Pohjantähti ja If 400€ pintaan. Pohjola 200€. Osassa vielä omavastuu jokasairaudessa ja tapaturmassa 100€. Pohjolassa kerran vuodesssa 50, tai 100€. Yllätyin, kun...
  12. R

Tervetuloa mukaan uusille! Piti vielä tuosta perhevalmennuksesta kommentoida. Kuulin tänään, että Kysillä on 1 luoento auditoriossa. Siellä näytetään dvd osastoista yms. Eli osastolle ei pääse tutustumaan. Mietin vaan, etää kun meillä se uusi sairaala otetaan toukokuussa käyttöön, niin onko...
  13. R

Pitkästä aikaa kirjoittelen minäkin. Seesteisyyskö lienee täälläkin syynä. Tänään oli neuvola. Mittasivat ekaa kertaa sf mitan, ihan normissa mennään. Muutenkin kaikki tasi olla mallillaan. Minun alakuloisuudesta hieman juteltiin, nyt seurataan. Ja jos tarve vaatii, niin sitten...
  14. R

Wau Lauwra! Minäkin huomasin mainoksen, mutta en rohjennut sen enempää asiaa ajatella. Ei minusta ole telkkariin :) Ohjelmaa katson kyllä aina, viimeistään uusintana. Täällä ei muuta ihmeellistä, kuin hyvin kesti kroppa eilisen 10 tunnin autossa istumisen karvalapsen katsomis reissulla. Joten...
  15. R

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

Kuusama, teetkö kuoriosia vai imujuttuja kestoihin. Minäkin yritän kokeilla kestoilua. Ja olisi kiva jo tehdä valmiiksi esimerkiksi imuja. Mutta netistä en ole kunnon ohjetta löytänyt vielä, missä ihan täysin tiedottomalle olisi apuja. Kuoriosista puhumattakaan, enhän edes tiedä minkäkokoisia...
  16. R

Malsa, laitoin sinulle viestiä. Unista puheenollen, mulla oli ihan hirveä uni viime yönä. Vava oli toista yötä kotona ja unohdin sen yöksi lattialle viltin päälle nukkumaan. Siinä se oli aamulla kun heräsin. Toisena yönä vauva nukkui omassa huoneessaan ja aamulla herätessä tajusin, etten...
  17. R

Moi taas! Mitä tarkoitatte poika tai tyttöoloilla? Siis tunnetta vai jotain oiretta? Mulla on poikaolo tunteena. Mutta en keksi tuohon sanontaan, poika vie äidin terveyden. Muuta kuin aamu aivastelut ja alhaisen verenpaineen, joka sitten heikottaa silloin tällöin. Ostin vaunut eilen, oli...
  18. R

Ultrassa käyty, kaikki melko hyvin. Vauva hieman pienempi painoltaan kuin käyrissä, mutta muut mitat ihan keskiarvoissa. Sydämestä löytyi joku valkoinen piste. En nyt muista miksi ne sitä sanoivat, mutta niitä tulee viikottain eteen, joten ei huolta. Ja toinen munuaisallas oli laajentunut...
  19. R

Ruu poksuu, puolivälissä ollaan! Ja ensimmäiset harkkasupparit aamulla heti koettu. Ihanuseampi tuli peräkkäin. Ensimmäinen topakampi, loput hellempiä ja vauva potkii niidenkin aikana. Ekakertalaiselle, ihan jännän tuntuisia ja piti ihan analysoida, että onko ne nyt niitä :) Liekö eilinen...
  20. R

Onpas poikia luvattu, mä oon niin varma, että meillä on myös. Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!:) CityPähkinä tiedä vaikka nähdään Kysillä tositoimissa. Meillä on peräkkäisinä päivinä LA:t. Meillä myös ensi viikolla rakenne ultra :) Tänne ei erikoisempaa kuulu. Paitsi, että...

Yhteistyössä