Hakutulokset

1. R

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

Moikka taas. Kertomisesta, me ei kerrota kellekkään ennenkuin 12+. Edes omalle äidille en ajatellut kertoa, en vaan kestä sitä hössötyksen määrää. Hän on jo eläkkeellä ja tiedän, että työpäivän aikana soittelisi monta kertaa kysyäkseen vointia yms. Onhan se ihanaa juu, mutta kun eläköitynyt...
  2. R

Kiitos kaikille tsempityksistä. Ei näkynyt sydämen läpätystä. Kuvaa ei kai saanut suuremmaksi, kun oli niin aatamin aikuinen terveyskeskuksen ultra. Enkä kysynytkään. Lääkäri oli niin pahalla päällä, ei olisi halunnut meidän näkevän ultrausta ollenkaan. Minä kun pyysin mieheni katsomaan, niin...
  3. R

Tervetuloa uusille :wave: Ensmmäinen ultra takana, siellä se kellui ruskuaispussinsa kanssa kohdussa, eli ihan oikeassa paikassa. Mutta oli pieni. Jopa 6+6 meinasivat mittojen mukaan. Mullahan menkoista laskettuna on nyt 8+4. Huomenna verikokeeseen ja ens maanantaina uudelleen. Ja vielä 2...
  4. R

Parisuhde ongelmat ovat inhottavia ja varsinkin tässä vaiheessa. Suosittelen parisuhdeneuvontaa/terapiaa, vaikka ongelmia ei niinkään olisi. Se on ihan mahtava paikka avautua ja kuulee /ymmärtää toisesta asioita, joita kotona ei edes tajua. Itse olen lykännyt lapsi asiaa tähän asti väärien...
  5. R

Marja81 Kyllä meillä on maanantaina kunnallinen ultra. Itse se neuvolantäti sitä ehdotti, ja en minä vastaan pannut:D Meillä kissa on jo 12v. ja minun hoteilla on tuo laatikon siivous. Muistan aikoinaan sairaanhoitajatätini saaneen hirvittävän ripityksen, kun odotti esikoistaan. Kissa olisi...
  6. R

Noniin, täälläkin eka neuvola läpikäytynä. Hirveä kasa lippulappusia kainalossa poistuin paikalta tyytyväisin mielin. Homejuustoa ja maksalaatikkoa saan ainakin jouluna syödä:D Eikä kissastakaan nurissut, asia jota harmittelin eniten. Raskaushormoonia oli veressä kuulemma niin paljon, että...
  7. R

Täällä yksi aamuyön valvoja. Näin painajaista synnytyksestä ja heräsin sen verran hyvin, ettei uni tule. Hanne_ halirutistus :hug: Ja hei kaikille uusille:wave: Mulla on auttanut Oatlyn Appelsiini&Mango kaurajuoma , kun töissä tulee heikko olo. Se on paljon kuituisempaa kuin mehuu...
  8. R

Hei, Täällä esikoistaan odotteleva "vanhus", jo 35 mittarissa. Neuvolaan soitin ajan varatakseni. Siellä luurin toisessa päässä ihmetteli, Ai onko tämä ensimmäinen raskaus? Yritystä vain 1 kierron verran ja olotila on vähintäänkin sekava :) Ajattelin, että kun näin vanhana ja koko elämänsä...

Yhteistyössä