Bella85, tervetuloa!
Malsa, beemoo swingin sisarusrattaita katselin. Toisia en enää muista, kun niistä tuli poissuljettu vaihtoehto, koska työntöaisa ei ole säädettävä. Muuten olisivat olleet kivat
merkki oli joku vähemmän tunnettu, joten katosi jo päästä. Ja mä olen niin lyhyt, että työntöaisan on oltava säädettävissä tai saan selkäni ja hartiani kipeiksi
tosi vähän löydän tuplarattaita, joissa on kaikki, mitä haluan ja jotka ei maksa ihan hirveitä.
Henttu, vau, tyttö tänne meidän poikajoukkoon!
onnittelut! Ja onnittelut myös muille ultrakuulumisista
Meillä tyttö oli koko ajan viikkoja pienempi, vaikka mä kyllä söin ihan hyvin. Pienikokoisuudelle ei mitään syytä löytynyt ja hyvin on ottanut ikätovereita kiinni
ja painoahan mulle tuli ekassa raskaudessa just se 15kg. Tässä raskaudessa toivon jäävän sen alle, mutta epäilen tämän jatkuvan nälän vuoksi
mutta tulee mitä tulee. Siitä en voi stressata, koska liikkuminenkin on jo nyt niin huonoa, niin ei sitä painonnousua oikein pysty välttämäänkään. Ihan turha murehtia
vauvan toivoisin tällä kertaa kasvavan isommaksi kuin tyttö oli syntyessään. Vaikka olisi kilonkin painavampi, niin jäisi alle 3,5kg:n.
Uusi äitiyspakkauskin julkistetaan kohtapuoliin, joten jään vielä varttumaan, millainen se on, ennenkuin päätän, milloin laitan hakemuksen menemään. Jos se on kiva, niin täytyy lykätä hakemus melko viime tippaan, että ehtisi saamaan sen uuden pakkauksen. Voi toki olla, että tälläkin kertaa odotan uutta pakkausta innolla ja lopulta tulee kiire laittaa hakemus menemään, että ehtii saamaan vanhan
kiva kuitenkin, kun nyt tietää, koska uuden pakkauksen pitäisi tulla jakoon
Iltalukemista ja peiton alle!
Pihla 23+3