Täällä oli tänään rakenneultra. Vauvalla kaikki kunnossa, vaikka sydämen kammioita joutu pitkään tarkkailemaan ja eri puolilta tutkimaan, kun vauva oli semmoisessa asennossa, että selkeää kuvaa ei meinannut nähdä millään. Ihan varmaa lupausta sukupuolesta ei saatu, mutta todennäköisemmin TYTTÖ. Niinhän mä itsekin arvelisin noiden raskausoireiden perusteella, mutta pikkusen jää siltäosinkin siis jännättävää synnytykseen. Kaikki kolme aikaisempaa odotusta onkin tiedetty varmaksi kumpi on tulossa.
Yöt on aikas vaikeita. Mulla on kans tyynyviritelmät käytössä, mutta kyllä se vaikeuttaa asennon vaihtamista. Onneks ei vielä tarvi öisin nousta vessaan.
Harjoitussupistuksista, mulla ei ole niitä vielä ollut, mutta aikaisemmissa raskauksissa on ollu ja ne oli kyllä mun mittapuulla välillä jonkin verran kivuliaitakin. Mitää merkittävää vaikutusta raskauden etenemiseen niillä ei tuntunut olevan.
Piti kommentoida vielä johonkin, mutta en ny muista.
Huomenna poksuu puoliväli.
Sulo-Sylvia ja sipsukka 19+6
Yöt on aikas vaikeita. Mulla on kans tyynyviritelmät käytössä, mutta kyllä se vaikeuttaa asennon vaihtamista. Onneks ei vielä tarvi öisin nousta vessaan.
Harjoitussupistuksista, mulla ei ole niitä vielä ollut, mutta aikaisemmissa raskauksissa on ollu ja ne oli kyllä mun mittapuulla välillä jonkin verran kivuliaitakin. Mitää merkittävää vaikutusta raskauden etenemiseen niillä ei tuntunut olevan.
Piti kommentoida vielä johonkin, mutta en ny muista.
Huomenna poksuu puoliväli.
Sulo-Sylvia ja sipsukka 19+6