Vihervaaralle tsemppiä! Toivottavasti supistelut helpottaa ja lapsen sairastelutkin loppuu
Mitähän kuuluu niille kahdelle, joilla oli hematooma? Seireeni ja Toukkamasu(?)?
Mä kävin tänään vaa'alla, kun jouduin perumaan se neuvola-ajan. Ajattelin, että hyvä se on tässä välissä tarkistaa, paljonko on tullut
yllätys oli melkoinen, kun huomasin, että kokonaisnousu on tähän mennessä 6,2kg! Vertasin tytön neuvolakorttiin, niin silloin on ollut tässä vaiheessa jo melkein +10kg! Tällä kertaa olen kyllä yrittänyt syödäkin fiksummin, kun en pääse liikkumaan juuri yhtään. Tytöstä vetelin herkkuja joka päivä, enkä muutenkaan paljon miettinyt, kuinka raskasta ruokaa syön. Nyt yritän pysyä perusterveellisessä ja pitää herkut viikonlopuissa. Tosin eilen mies toi mulle suklaata kaupasta, kun valittelin, että vetää mielen matalaksi, kun on niin vaivainen, ei pysty aktivoimaan koiria ja lasta riittävästi, eikä pääse lenkille. Lenkkeily on mulle aika tärkeää, joten sen pois jättäminen kirpaisee melkoisesti. Mies on tämän 8 vuoden aikana oppinut tuntemaan minut niin hyvin, että tietää, millä piristää
joten kunhan saan tytön päiväunille, niin aion vähän syödä suklaata
Tyttö on kyllä toisaalta mulle myös ihan valtavan iso apu, vaikka onkin vielä noin pieni. Mä yritän välttää kumartelua ja kyykkimistä, niin tyttö antaa koirille ruokakupit, nostaa ne ylös lattialta ja muutenkin nostelee mulle milloin mitäkin
ja tuon ikäinen vielä mielellään auttaa ja toki siitä palkitsenkin. Tietysti on niitäkin päiviä ja hetkiä, kun on ihan turha pyytää yhtään mitään, mutta pääasiassa auttaa mielellään. Ja ikää kohta vasta 2v3kk
nyt, kun tulee lapsilisät, niin ostan tuolle tenavalle kyllä jotain kivaa. Täytyy käydä kaupan puuhaosastolle, josko sieltä löytäisi jotain mieluista tekemistä tuon ikäiselle. Saataisiin edes vähän laajemmaksi päivän aktiviteetit. Ideoita otetaan vastaan?
nyt pyörii fröbelin palikat, sitä ennen rakenneltiin duploilla. Muovailuvahaakin löytyy, mutta tuo pistää sitä suuhunsa ja syöttää sitä eläimille, joten se ei oikein ole vielä tämän hetken juttu.
Vaivainen Pihla 27+3, joka joutui viime yönä heräämään pissalle 2 kertaa